-
GAMEPOD.hu
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zolmesz
aktív tag
válasz sunavlys #55182 üzenetére
Nekem is volt ilyen problémám, hogy a vásárlást igazoló email után nem láttam a My orders oldalukon a telefont, hogy milyen állapotban van (egyszer már vettem tőlük egy másik telót is, az rendben látszik ott, hogy shipped). Írtam nekik pár nap múlva, hogy miért nem látom, elküldték-e már. Válaszoltak, hogy mivel vendég módban vettem meg (ezt nem értettem, mert szerintem be voltam lépve, de végül is mind1), ezért nem jelenik meg a My orders menüpont alatt, de azért elküldték a tracking számot, ahol nyomon lehet követni a telefon útját.
Én egyébként a customerservice@pandawill.com-ra írtam, onnan mindig válaszoltak eddig.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
pruf
csendes tag
válasz sunavlys #57327 üzenetére
Az rendben, de a fentebbi leírás alapján ez nem volt kivitelezhető mivel olyan opcio mint "my money" nincs a profilomban. Csak bankkártya hozzáadas, folyószámla hozzaadas, email meg regisztracios adatok talan, egyikbe se tér ki a currencyre.
Az életkepes ami képben lett linkelve h rendelesnel allitom be milyen váltásban kérem, lecsekkoltam.
Bestsecret inv. privátban kérhető