Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CNS

    csendes tag

    válasz AXisBOLD #11446 üzenetére

    Szia,
    Ne haragudj, hogy ide írok Neked. A kijelző problémát kérlek írd meg a supportnak (info@concorde.hu).
    Köszönöm.
    Üdv, ConCorde

    www.cnspna.com, www.concordetablet.com, www.concorde.hu

  • CNS

    csendes tag

    válasz keszo #12106 üzenetére

    Kérlek ne írj olyat, hogy a ConCorde tabokon lévő ICS-en (7030, 7015, 97IPS) nem működik a 3G támogatottság mert nem igaz!
    Igen, még a 2012 febr 9 és 2012 febr 16 állapotokon nem működött, de 2012 február 24 óta ezt megcsináltuk. Lásd ITT

    A 7015-ös készülék kereskedelmi megjelenése óta 5 build frissítést adtunk ki.
    Mai állapot szerint jellemzően a készülékeken a 20120309 és a 20120330-as változatok találhatók
    (Beállítások/A táblagépről/ Build szám és itt az utolsó hat számjegy)

    Készítettem egy friss fotót is amelyen jól látható, hogy amint rádugom a kompatibilis websticket úgy hálózatra való feljelentkezés után az óraszinkron is automatikus, mint ahogy a firmwareben benne mindhárom magyar mobilszolgáltató APN adatai is.
    Gyakorlatilag semmit nem kell csinálni csak rádugod és kb 1 perc múlva már megy is a mobilnet!
    (wifi legyen kikapcsolva!)
    KÉP

    [ Szerkesztve ]

    www.cnspna.com, www.concordetablet.com, www.concorde.hu

  • CNS

    csendes tag

    válasz hevizms #13480 üzenetére

    Kedves Fórumtársak

    Miközben belelendülnétek a pontatlan információközlésbe, majd az ezutáni hangulatkeltésbe szeretném tisztázni az alábbiakat:

    A ConCorde korábbi tabletjeihez a hivatalos honlapunkon közzé tettük (és teszük) a kereskedelmi forgalomba kikerült készülékek firmware frissítéseit.
    Ebben a viselkedésben elsők voltunk hazai viszonylatban!
    Most is megtalálható a 7.1, 7020, 7030, 10.1 készülékekhez a vonatkozó FW tartalmak.
    A 7015 esetében más és más a 97IPS esetében is.
    Itt ugyanis IMAGEWTY imagek vannak aminek frissítése a LiveSuite programmal lehetséges.
    Ez azonban nem ingyenes, ennek liszenszjogát vállalati környezetre nem lehet liszenszálni.
    Ezt nem mi találtuk ki így, ez az Allwinner sajátossága.

    Mit tudunk tenni?
    1, Ha van még GB-s tablet, a központi szervizben, ill. szerződött partnereinknél frissítjük adott készüléket díjmentesen

    2, kitesszük az IMEGAWTY formátumú képfájt és rábízzuk a felhasználóra, hogy warezoljon (?)

    Ez a második illetve a folyamat nem etikus, hivatalból nem kivitelezhető.
    Ráadásul mi van akkor, vagy ki is a hibás ha egy rossz kulcsfájt tartalmazó "talált" programmal a frissítés 3%-on megáll és emiatt romlik el a tablet.
    A Livesuite ugyanis nem ellenőriz csak tölt.

    Ezért javasoltuk oldalunkon( és javaslom itt is), például az itt reagáló fórumtársnak is tettük, hogy nem kell ezért felutazni Budapestre.
    A készüléket el lehet küldeni tetszés szerint: postán, csomagküldővel, futárral címünkre (ennek feladási díja az ügyfelet terheli) és cégtől,biztosítástól függően 400-1500 Ft.
    Mi a szervizben végrehajtjuk a frissítést ( garanciálisan) és visszaküldjük futárral a tulajdonosnak. Ennek feladási díját pedig mi fizetjük.

    Köszönöm figyelmetek.
    cnspna

    [ Szerkesztve ]

    www.cnspna.com, www.concordetablet.com, www.concorde.hu

Új hozzászólás Aktív témák