Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
a fraps az engine által kiadott renderelendő "játékállapotok" közötti ugrásokat méri, és mint ilyen, igencsak releváns. akkor fut ideálisan a játék, ha mind a fraps, mind az FCAT által mutatott frametime grafikon sima.
a CF grafikonokon látottak pedig siralmasak, bárki bármit mond
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
az igaz, hogy a Present() call után jön csak a képbe a teljes GPU miskulancia, de két dolgot nem árt ehhez tekintetbe venni:
- ha a Present()-ek egyenletesen jönnek, és utána a a GPU-k összeb*****k az időzítést, akkor annak ugyanúgy ugráló hatása lesz (nagyon rossz esetben jönnek a sokat emlegetett runt frame-ek)
- ha valamelyik frame kiszámolása nagyon sokáig tart, akkor az engine közben megtölti a saját framebufferét, és vár, amíg a GPU nem ürít. ilyenkor a Present()-ek között is jelentkezik egy hosszú frame - rosszabb esetben pedig utána néhány rövid, mert a GPU gyorsabban ürít, mint ahogy a motor számít rá, és akkor a motor is felgyorsít. ezért problémás, ha a két gyártó csudálatos power control megoldásai gyakran billegtetik az órajelet nagy mértékben.@SzlobiG: én egy kicsit sarkosabban fogalmaznék. teljesen sz*r, amit az AMD megoldása csinál, és ezt az input lagos rizsát csak utólagos magyarázkodásként hozták be. ha az input lagra figyelnének, akkor olyan ütemben tennék ki a frame-eket, ahogy a Present()-ek érkeznek.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
p87
senior tag
Kis kieg.:
Szóval értelemszerűen nem csak vízhűtéssel, hanem jobb léghűtéssel is lehet jelentős fogyasztáscsökkenést elérni, ez főleg igaz 290 -290X kártyákra mert szép dT-t lehet elérni jobb léghűtéssel is.
Lehet vizesblokkal van ezeknél 50-60W-os csökkenés is.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.