Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #18067 üzenetére
Attól függ, hogy mire használják. Az itt közölt fejlesztésekből a Barycentrics az, amivel extra effekteket lehet csinálni, például jó minőségű analitikai élsimítást. De ez is használható teljesítménynövelésre, hiszen pixel shaderben is engedi futtatni azokat az eljárásokat, amelyeket eddig csak geometry shaderben lehetett megírni. Ebből például az Emil Persson-féle GBAA ilyen irányú portja sokat profitálhat.
De az egyébként jó hír, hogy a Microsoft a következő DirectX API-ban megköveteli a manuális interpolációt, tehát mindenkinek GCN-szerű interpolációs modellt kell kidolgozni, és az eddigi modelleket el kell dobni. Szóval azért haladunk előre a fejlesztésekkel.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.