- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65755648
törölt tag
"Nohát, megvádolsz mindenfélével, utána pedig elképeszt a válasz?"
A "szakmai" tudásodat kérdőjeleztem meg, szarkasztikus hangnemben, amit semmi nem tilt. Mire Te szánalmas személyeskedésbe és jelzőhasználatba kezdtél - ami itt a fórumon tiltott - és olyan szintre süllyedtél ahová nem akartalak követni - hogy egy klasszikust idézzek. És engem vádolsz miatta? Erre emlékeztetsz: "Nem tehetek róla! Idegállapotba vótam Maóónika!""Face-to-face sokkal kevésbé lettem volna türelmes, a 21853-hoz hasonlók után elküldtelek volna valami erősen deklaratív helyre"
Aha, és még én vagyok az őrült... na pont az ilyen mondatok miatt nem hiszek el vakon mindent amit leírsz. Ha úgy lenne ahogy írod akkor egy közveszélyes őrült kellene hogy legyél, márpedig én nem feltételezek rólad ilyesmit.Még 1x leírom, mert úgy látszik nem voltam elég világos: SENKIT NEM ÉRDEKEL, hogy maga a skálázás önmagában mennyivel gyorsabb vagy lassabb egyik vagy másik kártyán. Ezt csak Te keverted ide, mikor elkezdted levonni a magasabb felbontással mért FPS-t és erre írtam hogy félremagyarázol. Ugyanis senki nem tudja önmagában csak a skálázást használni. A magasabb felbontásban való számolás az ALAPJA a VSR-nek és a DSR-nek, így ha őket akarod vizsgálni, akkor nem vonhatod ki belőlük a magasabb felbontás teljesítményigényét (illetve kivonhatod, csak akkor már nem a VSR Vs DSR teszted végzed, hanem a skálázók tesztjét...).
És pontosan ezt mérte ez a teszt: megmutatta mi fog történni a felhasználó gépén ha bekapcsolják VSR-t illetve a DSR-t különböző kártyákon és játékokban. Jah, hogy talán CPU-limites volt? Lehet. Vagy hibáztak? Lehet. De az is lehet hogy jó és nem volt limit. Vagy hogy reális összeállítású konfignál ezek a játékok még FHD-ben is CPU-limitesek a felhasználók gépeiben is, vagyis a teszt az olvasók és a mi szempontunkból helyes és informatív. De az is lehet hogy nem. Ha meg akarod cáfolni, mérd ki és bizonyítsd be. Mindaddig én elfogadom helyesnek.
A skálázó meg egyedül a képminőség szempontjából érdekes, amiben jobb az AMD. Hogy mennyivel, maradjunk annyiban hogy nem értünk egyet.
Ennyi, részemről lezártam a témát. Így is túl sokáig osztottuk a semmit.
-
Habugi
addikt
Pont a napokban hülyéskedtem ezzel.., 390X 200W-ra "limitálva"/alulfesz, sebességvesztés nélkül, gyári órajel/hűtés, teljes gép falból ki ~345W.
Sapphire speckói szerint 375W TDP..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
kwzatz
őstag
Most hogy kinevettük magunkat ( ), azért azt hiszem, jogos volt a kérdés, nem próbáltam semmi összeesküvésre utalni vele. Egyértelmű, hogy nem a 4GB RAM a legnagyobb problémája, mert akkor a 960, 380X, 470 stb. is még alatta kellene, hogy végezzen. A két HBM-es kártya teljesít rosszabbul 4k-ban, mint a náluk sokkal gyengébb 4GB VRAM-os kártyák, erre utaltam. (egyébként máig nem értem én sem, miért vesz valaki Fury X-et )
Ahogy nézem mondjuk inkább magával a gamegpu benchmarkkal lehet valami gond, és nem a kártyákkal, mert máshol teljesen normális, elvárások szerint alakuló eredmények vannak:
pcgameshardware[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
vader108
tag
Valószínűleg Q1, Q2 elején már tudták a Pascal kijövetelét, ezért kivártak az emberek. Ennek is betudható ez a csökkenés. Aztán ki tudja. (Csak találgatok) Viszont ha Q3-ban hatalmasat ugrik/nagyobb részben kúszik feljebb, akkor ebben az esetben a kivárás/taktikázás volt hatással az eladásokra.
-
Puma K
veterán
Régi szép idők... ha a látványvilág nem is volt annyira félelmetes mint amilyennek szánták, de a játékokban lévő hangok és helyzetek azzá tették... plusz egy kis extra képzelőerővel saját magának félelmetessé tudta tenni az ember az adott pixeles ellenségeket
Most meg olyan horror játékok vannak, hogy majd össze sz@rom magam mikor hajnalok hajnalán ráakadok egy-egy cikkre, bemutatóra vagy videóra
Scorn - Reveal Trailer + Pre-Alpha Gameplay [link]
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Venyera7
senior tag
"Mivel a DX12 elvileg hardverközelibb, a jó teljesítmény érdekében jobban figyelembe kell venni az egyes architektúrák sajátosságait."
Kinek? A fejlesztőknek? Mert ők nemfogják, vagyis de a GCN-t igen, minden másra csak akkor ,ha kapnak egy rakás pènzt. Szabvány is van azért,hogy más gyártók arra tervezzenek archot.
[ Szerkesztve ]
-
A külön kódút annyira azért nem divat, ha a shader intrinsicet kivesszük a képletből (konzolok miatt létezik csak). Persze egy olyan újféle motornál, mint a Dawn (Deus Ex) mindenképp kell a külön kódút, mert az NV-k még annyira se mennének mint most. Itt az valódi probléma, hogy az NV hardverei nem igazán barátok a DX12 apival, nem az MS ajánlások szerint érdemes rá programozni. Ez nem az NV hibája persze, hanem az MS-é, hisz pl Vulkanban nincs ilyen probléma.
S ugye hardvereket régen is az aktuális API-khoz igazították, ez nem hiszem, hogy változni fog. Most a DX12 a GCN alapján lett kidolgozva, s ehhez minden bizonnyal a Volta majd alkalmazkodni fog, hogy ne kelljen külön kódot írni, ha olyan a motor.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az ütemezési dolgokat/finomságokat a DirectX 12 részben kiszakította a driver kezéből. A compute parancsmotorokat a driver kezelheti és alkalmazhat rá optimalizálásokat, de a fő/grafikus parancsmotort már az OS vezérli. Ezért nem működik egyetlen fast path sem DX12 alatt a GeForce-on. Itt is lehet egyébként trükközni, de a trükköket a hardverbe kell beépíteni, mert az OS mindig egységesen kezeli le a különböző gyártók hardvereit az ütemezés szempontjából. Ennek a célja, hogy minden gyártó ugyanolyan rendszert építsen a GPU-kba, szóval semmiféle trükkös fast path vagy hasonló, csak brute force megoldás, apró hardveres trükkökkel.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
en Crysis3 eredmenyeket szoktam nezni, az megbizhatoan GPUlimites, multiGPUval is (foleg 4Kban), szoval altalaban eleg jol mutatja az erosorrendet. ott kb azt lattam, hogy az 1080 lemaradt a 295X2tol (sajat GPU alrendszeremhez az all a legkozelebb, bar az enyem semennyire nem downclockol), viszont a Titan mar picit gyorsabb volt.
FE vs FE erdekes kerdes, en jobban szeretem, ha olyan kartyakat tudunk osszehasonlitani ahol a hutes nem jelenik meg confounding variablekent.
ettol fuggetlenul tovabbra is tartom, hogy 4096 szamoloval nezve lehet, hogy 1200-1500 koruli orajel kene a Titan megfogasahoz az uj AMD kartyanak hacsak nem csinalnak valami varazslatot architekturalis szinten.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
stratova
veterán
Jó lenne már lecserélni legalább a csúcskategóriában a 4 SE-t ha lehet mondjuk 6-ra -_- amikor ez már limitáló tényező volt Furynál is.
Bár a kis Vega gondolom megörökli (kíváncsi leszek mit tud felmutatni majd).
Szerintem kis Vega és a GP104 viszonya egy az egyben GP106 vs P10-re fog hajazni.[ Szerkesztve ]
-
Venyera7
senior tag
-
#85552128
törölt tag
Úgy mondod mintha ezeknél a kártyáknál óriásit számítana az OC - főleg a gyári
5%-kal gyorsabb volt mint a 370 aminek magasabb órajele van mint a régi 270-nek. Minden kártya viszonylag friss driverekkel volt tesztelve, a 370 ami egy 270 ami meg egy 7850 már nem fog sokat gyorsulni.[ Szerkesztve ]
-
Szerintem nem egy dologról beszéltek. Nem a 460 lapkához képesti teljesítmény kevés, hanem túl gyenge lapkát terveztek hozzá. Hatalmas a lyuk a 470 és 460 között, a 460-at szvsz is 450-nek kellett volna nevezni, vagy a mostani RX 470-et kellene RX 480 Castrated Editionnek nevezni.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Noti viszonylatban igaz ez inkább. Ott olyan szemét alap "VGA"-k vannak, melyek alig vagy épp pont nem gyorsabbak az Intel IGP-nél. Viszont még így is megéri az Intel röhejes supportja miatt.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asztalos klub
- Vírusirtó topic
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen