- Xbox Series X|S
- World of Tanks - MMO
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Steam topic
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 5
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Dark Souls sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
Mondjuk akárhányszor futtatom le a min/max fps mindig más, de átlagra kb. ugyanazt kapom.
Az a 980 Ti-s eredmény nekem viszont túl szép, hogy igaz legyen, ennyivel nem volt gyorsabb a DX11, bár az is igaz, hogy most a benchmark mód méri ezelőtt meg ki ahol tudott...OSD-t ugyan nem lehet még kitenni, de a háttérben a HWINFO maxnak ugyanúgy 4 GB VRAM és 11 GB RAM használatot mért, High textúrával ez 3.7 és 8 GB.
Szerk.: elég sokszor megakad a benchmark közben, min. FPS mérésre ez alkalmatlan.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Steam Overlay már működik DX12-es módban is innen tudom, hogy Forced Vsync van ebben a játékban is, állandóan 60 FPS-t mutat mert az exclusive fullscreen nem csinál semmit, ugyanúgy borderless fut. Bár a gyenge DX11-es teljesítményt nem magyarázza meg
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
A power
gimp"efficiency" funkció kikapcsolásával. DX11-ben úgy ahogy helyrejön a kártya, DX12 ugyanúgy gyászos:
DX11 |DX11-HighText | DX12[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Most próbálom a Hitmant ugyanez van mint a Tomb Raidernél: exclusive fullscreen ugyanúgy borderlessnek felel meg, 60 FPS framelock, ez bizony driver lesz.
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #15136 üzenetére
Az a stuttert szünteti meg, a játék mindenhogy borderless indul ha a DX12 van kiválasztva.
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #15138 üzenetére
Disableden akadozott a benchmark, de akkor sem exclusive fullscreenként indult, sőt legközelebbi indításnál már vissza is állítja sima Fullscreenre (borderless window) még a beállítások menüben is.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Átraktam disabledre a Render target valamit, de szerintem ugyanúgy limitálva van:
DX11 (CPU framerate - min, max, avg.): 12, 252, 89
DX12 RTR Disabled: CPU: 11, 225, 58 | GPU: 11, 157, 58Enableden 58 helyett 60 van és látom, hogy a GPU lazsál, mert csak 3-4 LED világít a 8-ból
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Rise of The Tomb Raider DX12 Benchmark
Egyelőre csak a Fury X, 980 Ti van, de ez megint egy silány frissítés lett.
Komolyan megfordult a világ, a Ubisoft elkezdett normális portokat kiadni (FC: Primal, Division) az állítólag hozzáértőbb stúdiók meg ilyen hulladékokat.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Windowed módban stabilabb a DX12 nekem megszüntette az FPS lockot (ennyire tesztelték AMD kártyával is...)
(Windowed 1904 x 1053)
DX11 CPU-Avg: 90 FPS
DX12 CPU-Avg: 92 FPS, GPU Avg: 93 FPS.Btw. Ha a DX12 miatt nem lesz exkluzív fullscreen a VSR/DSR hogyan fog működni ? Majd állítgatjuk előtte/utána a desktop felbontást is ?
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #15169 üzenetére
Na akkor legalább ezt sikerült megoldani, korábban az AOTS-nél még nem működött csak asztal állítgatással együtt.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #15174 üzenetére
Driver crashnek tűnik, nincs tuningolva a kártya ?
-
#85552128
törölt tag
Azt az okádék Hitmant demózzák a Polarison.
-
#85552128
törölt tag
válasz imi123 #15441 üzenetére
Alacsonyabb szinten támogatja mint a Maxwell és az is lassult eddig mindenben ami DX12-es...
Egy vadonatúj engine dx12-es módjának fejlesztésénél meg valószínű nem egy régi architektúra a fő szempont ami még ráadásul eléggé szegényesen is támogatja az apit.
Ettől persze lehet, hogy a CE5-nél nem ez a gond, de a Keplertől nem nagyon kell DX12-es csúcsteljesítményt várni[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz FollowTheORI #15575 üzenetére
Csak a háttérből hallgattam pont, de partnereknél TSMC-t mondott meg Samsungot HBM2 partnernek ?
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
És benyomták alá a KR zenéjét
Jól felépített előadás volt végig, érdekes dolgokat mutattak, egy kis show is volt, de kár, hogy a desktop Pascalról nem esett szó
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Wiz Khalifa #15599 üzenetére
Akkor is perf/wattról volt szó szerintem és nem a professzionális piacról
Viszont ha még ezeket is csak 17Q1-ben fogják árulni lesz az 17Q2-Q3 is mire desktopra is ideér és először úgyis a Titán jön...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #15613 üzenetére
Halkan megjegyzem az AMD tavaly 2 héttel a megjelenés előtt mutatta meg/jelentette be a Fury X-et. A kártyát június közepéig hivatalosan nem is láttuk csak a diet mutatta meg először a pár héttel a megjelenés előtt tartott Computexen.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz daveoff #15625 üzenetére
Ugyanezekkel a beállításokkal:
DX11
Benchmark Results:
---- CPU ----
10227 frames
89.51fps Average
9.76fps Min
301.31fps Max
11.17ms Average
3.32ms Min
102.47ms MaxDX12
Benchmark Results:
---- CPU ----
10528 frames
92.13fps Average
4.46fps Min
237.46fps Max
10.85ms Average
4.21ms Min
224.08ms Max
---- GPU ----
10528 frames
93.67fps Average
10.15fps Min
155.15fps Max
10.68ms Average
6.45ms Min
98.50ms Max[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz TTomax #15674 üzenetére
Buta kérdés, de miért kéne bármelyik kártyánál is belenyúlni a driver alapbeállításokba ?
Az mondjuk tényleg nem lenne hülyeség, hogy egy kicsit jobb Ti-t "szimuláljanak" azzal, hogy mondjuk a Temp targetet és a venti profilt magasabbra állítják (még csak nem is órajelemelést...) - olyan dolgokat amelyek ugye a custom designos AMD kártyákat alapból felhúzzák...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #45997568 #15680 üzenetére
A számomra fontos lényeget meg, a TX tulajok meg "aggódjanak" magukért.
"price/performance megfizethetetlen"
ja, főleg ha a majd 2x annyiba kerülő Fury/X-et meg a 390/X-et nézzük (még ha a sima nincs is benne).
Tudod nV vs. AMD viszonylatban még meglehet magyarázni, szponzorált cím, az előző Hitman is gyorsabb volt AMD-n, stb. de házon belül mi van ? Teljesen felborult az a bizonyos "price/performance". Majdhogynem lassítani kell a 390X-et, hogy ne alázza le a Fijit.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #45997568 #15682 üzenetére
"Ami masnak orom az nekem nem banat, hanem nekem is orom."
Sikerült
kiforgatnimegérteni amit írtam, felőlem száguldjon a 390/X, de akkor a Fury/X legalább 30%-kal legyen gyorsabb ahhoz képest, ne a legjobb esetben is 15%-kal - mert ez a 970-980 között van, nem a két évvel ezelőtti flagship és a mostani között."Az hogy AMD (?!)-s a jatek az ilyen esetekben mindig nagyon"
Persze hogy kivan, ahogy biztos vagyok abban, hogy fordított esetben már a Gameworks nyomait keresnék néhányan, mert ugye a játék ronda, nem gyártófüggetlen, de legalább szarul is fut a "másik oldal" kártyáin - csak is a GameWorks™ lehet(ne) az oka (Ja nem, ez a Hitman fejlesztőinek mindenféle middleware nélkül sikerült )
"Hogy mi jon DX12 alatt nagyjabol lathato"
Ja, főleg itt ahol a DX11-es eredményeket megnézve is látható, hogy nem kell DX12 ehhez, csak megfelelő odafigyelés.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Minimum FPS-t amúgy hogy mértek abban a tesztben ?
Nekem is meg ahány TXT-t most bemásoltok mindenhol extrém alacsonyt mutat mert akadozik a benchmark.(#15686) rupsz: Ha neki out of the box 1400-ra boostol a kártyája akkor az megfelel a stock jelzőnek. Ahogy nekem is az az 1040. A GPU boost működése ugyanis egy minimum órajelet ad meg a határ pedig amennyit az adott chip/bios enged.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Actionnel viszont az aktuális FPS-t tényleg kilehet íratni , noha 60 a max a DWM miatt - de ettől (sajnos) nem is kell tartani...
Minden max, 1080p, körbementem az első pályán, FPS a jobb felső sarokban (1 perctől kezdődik, előtte a beállítások + addig tölt SSD-ről): [link]
Felvétel nélkül is 2-3 FPS a különbség csak, stutterek is ugyanúgy megvannak.Az a sok bloom/blur,grain tudom is én milyen okádék effekteket raktak bele elcsúfítja a játékot
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #15708 üzenetére
A végén tesztelik 720p mediumon-lowon és még úgy is alig 50 FPS egy Titan X-en, AMD kártyával meg nem nézték meg...
" If you want to run Quantum Break above 50fps, you'll need a monitor with a refresh rate higher than 60Hz - but you'll still get a jerky presentation as frames are never delivered consistently.
"
Szerintem az UWP-nek is köze van hozzá, mert ha az FPS különbség csak a DX12/optimalizálás miatt lenne akkor AMD-vel nem kéne akadoznia sem.
És nekem is a 60 Hz-es monitor mellett csak akkor megy 60 FPS közelébe ha a földet nézem pedig amúgy nincs olyan hű de milyen dolog megjelenítve majdnem olyan FPS-eket kapok mint a 390.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz mlinus #15713 üzenetére
A renderelt átvezetőknél is 30 FPS limit van. Az 50 FPS-re nem tudták, hogy tényleges limit van e vagy valami alapján korlátozza, pl. ha lenézek a kamerával akkor 58-ra is felmegy, normál esetben meg 50 körül.
Ja és a 30 FPS-re korlátozó Cinematic™ Experience kapcsoló sem működik rendesen, érdemes volt belerakni a PC-s verzióba A trágya minőségű anizotróp szűrő pedig megfigyelhető a PCGH tesztben, bár ez legalább driverből kényszeríthető.Amúgy ezek inkább az MS baklövései mintsem a DX12-é, de nyilván nem lehet elmenni mellette, hogy ha maga az MS is ilyen szarokat ad ki akkor mit várunk mástól ?
Nagyon érdekelne már, hogy a DICE mit alkot, Battlefront már szerintem nem kapja meg, de a Mirrors Edge vagy legkésőbb a BF-nek meg kéne...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Eddig tartott a SuperStore védelme. Még csak crack sem kell hozzá alapból glitches a "védelem"
70€-ból steam+denuvo is kijött volna elég szép haszonnal, de az biztos, hogy többet adtak volna el és tovább is bírta volna...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Remedy admits it can't completely fix Quantum Break
"Ghosting is just a result of the temporal reconstruction. Just the way we render things."
"Just" Marad a temporal downgrade.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #45185024 #15761 üzenetére
Ezt melyik konzolos címből szűrted le ? A Gears of Warból ami pont AMD-ken ment szarabbul vagy a Quantum Breakből ami jelenleg semmin sem tudja tartani még az 1080p@60 FPS-t sem ?
Ha azt vesszük az Arkham Knight megjelenéskor legalább a 6-12 GB-s Ti/TX-eken jól ment a Quantum Broke meg még ezeken sem (az AMD megfelelőjén sem). Azóta meg olyan szinten sikerült helyrerakni hogy jobban fut mint pl. a Hitman és nem mellesleg jobban is néz ki, de ez ugye mellékes...
Ha az az érvelésed, hogy kaptunk egy szart ami kevésbé szar AMD kártyákon akkor igazad van, csak ez megvolt eddig DX11-ben is...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
TotalBiscuit trollkodott egy jót az nVidia új "featurejével".
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
"If your resolution is set to 1080p, the game temporally reconstructs the image (except UI) from four 720p buffers rendered with 4xMSAA, just like on Xbox One"
Örüljünk a konzolos kódnak...
De legalább a Film grain kikapcsolható lesz.Amúgy a Hitman is annyira jó még mindig DX12-ben, hogy tegnap rögtön lefagyott már az elején a jachtos részen
DX11-ben meg ugyanúgy droppol 45-50 FPS-re mint a béta (bár lehet DX12-vel is csak addig ugye el is kéne jutni crash nélkül ).
Nagyon gyerekcipőben jár az egész "API reform" és a játékok/játékosok sínylik meg...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #45997568 #15774 üzenetére
A GW opcionális feature, se bekapcsolni sem implementálni nem kötelező, de az, hogy valamit DX12-vel adnak ki úgy hogy nincs kész, de azért rád erőltetik azzal mi csak rosszul járunk.
Főleg ha meg még áthozzák a konzol miatti butításokat is...A Hitman még egy hónappal a megjelenés után is fagy, DX11-ben legalább játszható - és ez lenne a lényeg, nem az, hogy milyen API alatt fut...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Biztos nem a PC miatt találtak ki egy olyan eljárást ami alacsonyabb felbontáson rendereli a játékot mint a választott... Nem sikerült a natív 1080p hát inkább trükköznek vele ha meg eleve így tervezték meg a motort akkor utólag PC-re már nem is nagyon tudtak vele mit csinálni még ha akartak is volna...
"ami az elvégzett tesztjeiken a legjobb minőséget adta"
Vakokkal teszteltek vagy ki szerint lett jobb ? Mert bárki aki ránéz látja, hogy ennek nem így kéne kinéznie, sőt kifejezetten csúnyítja a játékot...
Btw. amikor megkérdezték nem e lenne jobb a natív 1080p a Remedy egyik dolgozója ezt írta: Pretty bad hit on performance if that was done.A Hitman nálam AMD-vel fagy, a benchmark lefut, de játszani nem lehet vele, egyszerűen instabil.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Írták a fórumon is, hogy bár valamivel jobb, de instabilabb az 1.03 óta azelőtt nem játszottam vele, de nem is érdekel ha játszani akarok visszakapcsolom DX11-re és megy ezért jó, hogy legalább választási lehetőség van amíg ennyire korai fázisban van az API. Persze nyilván az MS címeinél nem a játékélmény, hanem az volt a szempont, hogy a W10 meg a store nyomva legyen...
Azokat az is csökkentené, ha nagyobb felbontáson renderelnék és visszaskáláznák 1080p-re.
Biztos van előnye is, de eléggé rontja a látványt nem véletlenül panaszkodnak miatta.
Lehet, hogy pl. emiatt sem működnek normálisan az ultra-wide felbontások PC-n.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Firestormhun #15814 üzenetére
Lol, Iron Galaxy a fejlesztő.
Majdnem sikerült még egy Arkham Knightot csinálni
-
#85552128
törölt tag
Az mondjuk érdekes, hogy a felbontás növelésével nem nő, hanem csökken a különbség pl. a 970-290 és a 980-290X-et is nézve az nVidia kártyák javára (1080p->4K) pedig nem így szokott lenni.
Nem rossz eredmény ez, most is bőven játszható mindenen, de ha ez a tendencia marad akkor a szokásos 10-20%-os különbségek helyett a 3x-a is lehet egy olyan programban ami az egyik gyártót preferálja.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Corsair AX860i 860W Platinum Moduláris Tápegység
- Thrustmaster t-lcm pedál
- Dell Precision 5570 15,6" / I9-12900H/ 2TB/32GB/ RTX A2000/ Dell Garancia 2025.05.31-ig
- HP Victus 16-r0008ne - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 16GB, 1TB SSD, RTX 4060
- HP Victus 16-r0001nt - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 32GB, 1TB SSD, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen