- Diablo IV
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Cyberpunk 2077
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- Dragon Age: Origins
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- Xbox Series X|S
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laja333
őstag
válasz #35434496 #6544 üzenetére
Miért, a konkurencia HBM-es GPUja milyen teljesítményre képes? Naugye. Szvsz a víz nem a magas TDP, sokkal inkább a kisebb területre koncentrált hőtermelés miatt lehet jelen. Nem lehet csak így összehasonlítani, hogy víz vs lég.
Mindezek mellett szerintem az utoléréssel nem lesz gond. Már csak az a kérdés, mennyivel gyorsabb. -
válasz #35434496 #6562 üzenetére
legrosszabb esetben -Far Cry 4- is eddig meg AA nelkul ultran mindenhol megvolt a 30-35 fps. altalaban 50-60.
egy TXel ugyanugy keves lenne a kompromisszummentes hasznalatra. 120/144fpst meg ezen a felbontason el kell felejteni. meg a 60 fps @ ultrat is, ha nincs legalabb 1000-1200 eurod csak a GPU alrendszerre (980 sli talan a legolcsobb megoldas).
--
az varhato volt, hogy a 390x nem fogja megverni a 980at.
szerk: harom es fel eve hasznalok harom kijelzot, kompromisszumokkal megy. de egy GPUval jelenleg meg mindig nem lehet kimaxolni mindent es 60 fpst varni. viszont ez valtozo, pl borderlands pre-sequel kimaxolva siman megall 80-85%os GPUterhelesen nalam fix 60 fps mellett.
4Ks kijelzok meg remelhetoleg lassan terjedhetnenek, 8 eve terjedtek el az fHD kijelzok. sajatjaim is 4-5 evesek pedig en elegge keson kezdtem el upgradelni a 2x19"est.
Asbee: ha nem kell FC blokk vasarlasaval inditani szinte az osszes modellnel, az mar jo eredmeny.
mlinus: hawaii chipek elegge szortak fogyasztasra, szoval nagyobb minta teszteknel erdekes lenne.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
-
deadwing
addikt
válasz #35434496 #7015 üzenetére
Igen, arról... Alatta tényleg gáz, csalódtam én is. Nem hiszem hogy valaha is lesz ilyen kártyám, persze majd kiderül, hogy DX12 alatt változik-e egyáltalán valamit a dolog.
(#7020) Szaby59: ezt úgy ahogy van nem hiszem. Volt 290 CF-em és pont a fordítottját tapasztaltam BF4 alatt. CF-nél nagyon jót tett neki a mantle. Ég és föld volt. Az meg hogy kevesebb fps??? Ez amit linkeltél, elég nagy fail. Vagy a HL gané...
60Hz = lakossági frissítés :) Jabarkas!
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #35434496 #7023 üzenetére
Van rajta ket 8 pines csati be tud huzni annyit. Ez inkabb tuningnal lesz erdekes. Ha lesz feszallitasra lehetoseg, akkor lesz hova tolni.
Egyebkent a 980Ti G1 1500-on mennyit fogyaszt? Ha jol sejtem az is 400W korul, akkor ez miert olyan mellbevago?(#7029) daveoff
Akkor sorry, az a furmark fogyasztas.[ Szerkesztve ]
-
-
Laja333
őstag
válasz #35434496 #7041 üzenetére
275 W a TDP, és 280-at mértek. Miről beszélsz?
Mellesleg nekem is csalódás néhány helyen a teljesítmény. Van, ahol a 980 szintjén van. Azt hogy?
Az lehet, hogy egy Driver pár napon belül a helyére zökkenti a kártyát, csak ezzel egy baj van: a tesztek már kint vannak, ezek alapján lesz minősítve a kártya. Senki sem fogja 1 hét után újramérni....Abu, rád vonatkozik még valami NDA? Mi ez a szinuszos teljesítmény?
[ Szerkesztve ]
-
Laja333
őstag
válasz #35434496 #7095 üzenetére
Én még várnék, hogy normalizálódjanak a dolgok. Valami nem okés, gyakorlatilag nem reagál a tuningra a Fury. Mindemellett össze-vissza teljesít, hol Ti szinte, hol 90 szinten. Valami van itt...
(#7099) Zorel De lehet, ha maga a driver hibája miatt teljesít rosszul.
[ Szerkesztve ]
-
Zorel
senior tag
válasz #35434496 #7103 üzenetére
Köszi!
Hiába írják a driver hibát, mert ha ténylegesen nem jó a driver hozzá, akkor meg az egész AMD úgy ahogy van egy vicc. A megjelenés napjára nem tudtak volna összetákolni egy jó driver-t úgy hogy ráadásul késtek is a megjelenéssel... nehezen hihető, de ha tényleg így van akkor hatalmas öngól. Így nem igazán lesz nagy árverseny a konkurenciával. -
-
HSM
félisten
válasz #35434496 #7316 üzenetére
De nem lesz.
(#7322) gbors: A Fury nekem teljesen jó lett, nekem maximálisan bejön. A startjáig nagy kár, hogy nem lett kész a fejlesztett driver, de így se rossz, amit letett az asztalra. A DX12-t amúgy a Maxwell megjelenése óta várom, szóval a Fury egy külön történet.
Amúgy elég vicces, hogy egy közel 980 Ti sebességű kártya kb. egyből temetve van.... Szerintem csinálhat bármit az AMD, úgyis fanyalgás lenne a vége.
[ Szerkesztve ]
-
tranceplanet
addikt
válasz #35434496 #7386 üzenetére
Nem is kell hinni senki varázsgömbjének. Majd jönnek a DX12 játékok, vulcan, ..., ezeknél majd eldől, hogy melyik architektúrának fekszenek jobban. Amíg ez ki nem derül, addig felesleges vásárolni, kivéve annak, akinek nincs kártyája és égető.
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #35434496 #7386 üzenetére
A Microsoft SDK-jából származik. Van benne számos sample, hogy hogyan lehet a DX12 képességeit használni, és ezekre programok is vannak. Az async shader nevű program tartalmazza az aszinkron compute kihasználhatóságát, és azt már lehet mérni, akinek van SDK-ja. Persze még a mostani driverekkel, és mint mondtam az Intel tiltani fogja, mert nekik ez a képesség lassít.
Az aszinkron compute implementálása egyébként sokat számít. A grafikus vezérlők ma pipeline-okat futtatnak egymás után. Ezért van alacsony kihasználtságuk, mert a pipeline-ok sorban érkeznek és egyszerre csak egy fut. Ha kész, akkor jön a következő, és a következő, és a következő, és egyszer elfogynak, amikor kész lesz a képkocka. Persze akkor meg lesznek újak. Az async shader annyit tesz, hogy a queuing modellt a mai soros formáról megváltoztatja párhuzamosra. A mai modernebb GPU-knak van pár compute parancslistája, és azokon fogadhatnak compute pipeline-okat. Ezeket úgy be lehet tölteni, hogy bizonyos compute pipeline-ok párhuzamosan lefussanak grafikus pipeline-ok mellett, vagyis ne soros legyen a feladat végrehajtás a grafikus vezérlőkön belül. Ehhez a DX12 azt követeli meg, hogy a hardver képes legyen egyszerre fogadni legalább egy grafikai és egy compute parancsot. Persze lehet többet is. Ezek futtatásának ütemezése a fejlesztők feladat. Itt azt kell figyelembe venni, hogy a különböző architektúrák milyen hardverállapotban képesek compute shadert futtatni. A GCN például stateless, vagyis akármi lehet a hardverállapot mindig tud mellette compute shadert futtatni. A Maxwell 2 már a pixel/ROP state-hez köti ezt, ami kedvezőtlenebb dizájn. Például, ha egy program mondjuk tesszellálás mellett akar compute pipeline-t futtatni, akkor azt a GCN-en megteheti, de a Maxwell 2 állapotváltásra kényszerül, vagyis a hardveren belül egyszerre úgy sem futhat a hull/domain shader és a compute. Erre egyébként vannak optimalizálási javaslatok, mint az, hogy a legjobb a compute feladatokat a shadow mapok generálásakor futtatni, mert akkor a Maxwell 2-n a pixel/ROP state van betöltve. Az Intel problémája pedig speciális. Ők azzal vesztenek, hogy async shaderrel az IGP órajele alacsony lesz. Egyszerűen olyan magasra fut a terhelés, hogy nem tud turbózni, így 1200 MHz helyett 300 MHz-e történő számításra kényszerül. Nyilván ez okozza a lassulást, és ezért lesz letiltva a funkció. A GCN1 hatékonysága pedig azért van a GCN2/3 mögött, mert vannak hátrányosabb tényezői, mint a lassabb kontextusváltás. Persze ez relatíve még így is nagyon gyors, csak nem annyira jó, mint amit a GCN2/3 tud.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-Solt-
veterán
válasz #35434496 #7392 üzenetére
Azt nem tudom ha ott is kikap a Fury x a Ti-től akkor mit fogsz majd mondani?
Akkor már nem nagyon lesz mit mondani, kénytelenek lesznek jóval aláárazni, különben a kutya nem fogja megvenni. Viszont, ha fordulat történik, akkor gondolom jössz és elnézést kérsz Abu-tól?
www.smart-bus.hu
-
Laja333
őstag
válasz #35434496 #7524 üzenetére
Ööö, miért is?
Egy 100%-os venti-vel járatott ref Ti (jó halk lehet) +240 Mhz gpu clockkal és +150 Mhz memmel hoz 21k-t. Ezzel szemben egy +100 Mhz-es gpu és +100-as memória tuningra hozott a Fury X 19k-t, valószínűleg ugyan olyan halkan mint tuning nélkül. Feloldott feszültséggel szerintem nem lesz gond megugrania a Radeonnak szvsz alacsonyabb hőmérsékletek mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Whysperer
addikt
-
#85552128
törölt tag
válasz #35434496 #7524 üzenetére
Ahogy nézem a 3DMark eredményeket azért stock-stock Fury között is vannak különbségek ugyanazon konfigon...
[link]
Egyik 14k másik 15.9k a GS...
Hogy mivel kapott majd +1800 GS-t az rejtély
Szóval kéne egy default GPU/MEM vs OC MEM összehasonlítás játékokban...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen