Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Yany #61356 üzenetére

    Mert akkor nem a regisztertárat terhelte a munka, hanem erre szabott dedikált részegységet. Extrém különbség ez. A textúratömörítés addig csökkenti a VRAM terhelését, amíg erre van egy dedikált hardvered. Amint nincs, és a regisztereket költöd a feladatra, rögtön elkezdi lezabálni a konkurens wave-ek számát, amitől lassul a GPU, vagy lemondasz a valós idejű kikódolásról, és a VRAM-ot terheled szarrá.

    Mint írtam a VRAM-igény csökkentéséhez igazából két alapvető dolog kellene inkább: Microsoft ajánlásait követő bekötések, illetve defragmentáció a memóriamenedzsmentet tekintve. Ezeket elég ritkán használják a PC-s játékok, mert nagy lehet a többletterhelés a CPU oldalán. Vannak persze pozitív példák, lásd újabb COD-ok, újabb AC-k, indie címből a Plague Tale: Requiem. Ezek valamennyire spórolnak a VRAM-mal, mert jól van felépítve a menedzsment, de közben meg átlagosnál nagyobb a többletterhelés a CPU-n.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák