Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alogonomus

    őstag

    válasz b. #60857 üzenetére

    Igazából valószínűleg univerzálisan az lesz a megoldás a túl kevés memória esetén, amit az UE4-es Hogwarts Legacy alkalmaz már.
    A játékmotor igazodik a rendelkezésre álló erőforrásokhoz, és egyes objektumokhoz betölti a részletes textúrát, a többi objektumra pedig egy a memóriakapacitásba még beférő szintű egyszerűbb textúrát tölt csak be. Az érintett objektumok körét pedig folyton cserélgeti, hogy amikor körbenézel, akkor időről időre mindegyik objektum magas részletességű modelljét láthasd, csak nem egyszerre mindet. Ez nyilván csúnyább látványt nyújt, és a képernyőmentés eredménye nem lesz szép, de legalább a játék nem fog az elégtelen memória miatt szaggatni.
    A másik lehetőség pedig, hogy a driver "felülvezérli" a játék beállításait, így a memória elég lesz, csak a kép lesz olyan, mintha alacsonyabb grafikai beállításon futna a játék.

Új hozzászólás Aktív témák