Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #34543 üzenetére

    A primitive shader kivételével ezek mind működnek már. Az pedig jó irány, hogy a GPGPU-s culling nem lesz Vegára kényszerítve. Nincs is igazán értelme primitive shaderben csinálni, ha van megoldás rá compute shaderben. A primitive shadernek lehet, hogy lesz értelme, mert a PS4 Pro IGP-jének vannak olyan képességei, amelyek csak primitive shaderbe menthetők át, de én nem hiszem, hogy ezzel jól járna a PC. Ha már változtatni kell a shader futószalagon, akkor ne a primitive shaderre menjünk, hanem az egyénileg definiálható shader lépcsőkre. A hardverek nincsenek messze ettől, sőt, a GCN-en abszolút megvalósítható, a többit pedig át kell tervezni stateless compute-ra, de ez nem olyan nehéz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák