Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #31504 üzenetére

    A packed math az teljesen biztos, hogy elterjed. Nincs ellenérv. Eleve erre mennek az API-k, erre megy mindenki a hardverfejlesztésben, tehát miért ne lenne értelme kihasználni? Már eleve az hogy, rögtön kezdésnek benyomtak öt játékot mutatja az érdeklődést. Nagyon egyszerű ugyanis a beépítése, és nagyon sokat ér a teljesítményben.
    Az 1080-nak nem nehéz odabaszni. Elég hozzá csak a packed math, és rögtön 35-50%-os előnye van a Vega 64-nek az effektektől függően. Szóval az nem lehet cél, hogy az 1080-nak baszarincsanak oda. Ha ütni fognak, akkor a target az 1080 Ti.
    Ha a primitive shadert beépítik egy játékba, akkor a Vega egy egészen más dimenzióban fog teljesíteni. Két 1080-es dimenziójában. De erről nem érdemes addig beszélni, amíg nincs benne a támogatás a release driverben. Eleve a mostani 7x is egy olyan szám, amit prototype kódban hoz, tehát nulla optimalizálással.
    De van egy rakás másik tényező, amiben a Vega sokkal gyorsabb, mint egy Pascal. Például ROVs, ordered atomics, prefixsum. Mindegyik szabvány. Szóval a primitive shaderre egyelőre én nem tekintenék szükséges feltételként.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz gbors #31504 üzenetére

    Na ja... főleg, hogy így most kb bizalmat veszel. Ha nem is pénzben, de hőben tuti.
    Mindenesetre egy techdemót szeretnék látni, ami csontra van pakolva a Vega feature-ökkel, úgy, hogy a Pascal/Polaris csak pislog.

Új hozzászólás Aktív témák