Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A packed math az teljesen biztos, hogy elterjed. Nincs ellenérv. Eleve erre mennek az API-k, erre megy mindenki a hardverfejlesztésben, tehát miért ne lenne értelme kihasználni? Már eleve az hogy, rögtön kezdésnek benyomtak öt játékot mutatja az érdeklődést. Nagyon egyszerű ugyanis a beépítése, és nagyon sokat ér a teljesítményben.
Az 1080-nak nem nehéz odabaszni. Elég hozzá csak a packed math, és rögtön 35-50%-os előnye van a Vega 64-nek az effektektől függően. Szóval az nem lehet cél, hogy az 1080-nak baszarincsanak oda. Ha ütni fognak, akkor a target az 1080 Ti.
Ha a primitive shadert beépítik egy játékba, akkor a Vega egy egészen más dimenzióban fog teljesíteni. Két 1080-es dimenziójában. De erről nem érdemes addig beszélni, amíg nincs benne a támogatás a release driverben. Eleve a mostani 7x is egy olyan szám, amit prototype kódban hoz, tehát nulla optimalizálással.
De van egy rakás másik tényező, amiben a Vega sokkal gyorsabb, mint egy Pascal. Például ROVs, ordered atomics, prefixsum. Mindegyik szabvány. Szóval a primitive shaderre egyelőre én nem tekintenék szükséges feltételként.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen