Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #85552128

    törölt tag

    válasz Yutani #27686 üzenetére

    A reklám generálja a hypeot, főleg akkor ha valamit fél évvel azelőtt elkezdenek reklámozni, hogy megjelenne. Így akarnak a köztudatban maradni és ezért kell olyan "Poor Volta" szintű olcsó provokációkat rakni bele, hogy beszéljenek róla.

    Melyik terméket ? Ami még mindig nem létezik ?

    Szerk. Az nV a Pascal megjelenésekor is hasonlóan járt el, volt májusban az order of ten 1 hét múlva 1080/1070 bejelentés.
    Az Amd mit csinál ? Januárban már teaseli a vegát - konkrét lineup még nincs, márciusban még mindig ez a helyzet csak more teasing, áprilisban még sehol semmi - sőt, síri csend, aztán most úgy néz ki, hogy majd júniusban a computex/pcgamingen talán hard launch.

    Az a termék ami nincs kereskedelmi forgalomban nem létezik. Hogy a háttérben milyen lehetséges termékek vannak az más dolog, az nem produkál eladásokat.

    "Lásd be, hogy az AMD-nek szüksége van a reklámra."

    Belátom, csak akkor ne mondjátok, hogy nincs túlhypeolva. "Nehéz ezt felfogni?"

    Se az intel se az nVidia nem csinál akkora ügyet egy termék launchból mint az AMD és rendre emiatt esnek pofára, mert mire a termék megjelenne egyre inkább nem hasonlít arra amit slideokban prezentáltak és csalódás lesz még ha amúgy nem is lenne annyira rossz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák