Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alpi.

    addikt

    válasz FingR86 #28333 üzenetére

    Valahol pont ott váltottam vga-t, az fps csökkenés lehet amiatt nincs meg. Viszont ez a beteg cpu limit, ez tuti, hogy ott még nem volt. 1.5, 1.51-el van video-m (9900K-val és R5 5600-al is, már a jelenlegi vga-val) és ott gyönyörűen hajtja a vga-t, terheli a cpu-t. A grafikai beállítások is nagyon furán működnek.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz FingR86 #28333 üzenetére

    Ha megnézed a következő összehasonlítást 1.50 és 1.61 közt, ott ismét csökken az FPS.
    De nem baj, mert a DLSS FG odainterpolál legalább annyi kamu fps-t, és akkor "mindenki" örül, hogy picit még gyorsult is (az nem érdekes, hogy a beszúrt kockák tök gagyik, és magasabb a késés, mint FG nélkül kevesebb fps-el). :))
    Ez itt nagyon OFF topic, de ahogy én elnézem, egyedül erre volt jó ez a DLSS és FSR, hogy még kevésbé foglalkozzanak a teljesítménnyel a fejlesztők, merthogy majd beállítod ezeket, és "akkor úgy is jók a számok". A végén PC-n majd kiköhög egy "mozi szabvány" 24fps-t a játék (ami a konzolokon is elfut játszhatóan) egy csúcskártyán, a többi 100-at pedig odainterpolálja a DLSS / FSR. ;]

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • Alpi.

    addikt

    válasz FingR86 #28333 üzenetére

    +mindenki, akivel dumáltunk a CP2077-ről.

    Visszamentem 1.52-re. Pofám leszakad... Így emlékeztem a játékra és látni, hogy megy 1.62 elég rosszul érintett.
    [Ezt vettem fel tegnap 1.62-vel]Ha elkezdtem mozogni, gpu init már esett is be. Volt, hogy csak picikét, volt hogy jobban. A cpu load viszon csak 60-70%, tehát valami úgy fogy el, lesz limites, hogy marad szabad erőforrás. (azaz nem jól használja) Régebb emlékeztem, hogy 80-90% közt is még oda tudta szorítani a gpu load-ot 98-99% köré. :U
    És emiatt, hogy 90-95% -on lityeg-lötyög a vga már attól, hogy futok a járdán, láthatóan rosszabb fps-eket is kaptam. Ha megálltam és úgy néztem, akkor nagyon szép, magas értékek voltak, valóban, de én ezt a játékot, egy olyan speciális módon tolom, hogy néha mozgok. :D
    Na, most visszadobtam 1.52-re és legalább megnyugodtam, hogy nem az emlékeim torzultak idővel. Csak erős idegzetű emberek nézzék meg !! :DDD
    [CP 2077 v1.52 teszt] Ennyi.... Nem kell ehhez sok mindent hozzáfűzni sztem'.
    Azt nézzétek meg, hogy annál a pár pontnál, ahol beesik a gpu init egy egy pillanatra, ott 92-93% a cpu load !!! Ha "csak" 88%, akkor a vga fullon teker ! Ez viszont annak köszönhető, hogy kis 6 magos a lelkem. Ha lenne +2 mag, ezek a beesések sem lennének. Egyszerüen eléri a számítási kapacitásának a végét. Ahogy Cinebench-nél, úgy itt is. Így kell működnie egy értelmes dx12 motornak. Gyakorlatilag maximálisan ki tudja használni a rendelkezésre álló komponenseket. Csodák nincsenek, de ami épp egy kicsit a csoda előtt van, azt megoldja. Szóval a CP 2077 -es problémák, az általatok tapasztaltak is, innen erednek azt hiszem. És sajna kár is kínlódni meg időt tölteni a megoldás keresésével. Erősebb hardverre váltás is nagyon rossz hatékonysággal javít a teljesítményen az ilyen esetekben. Javulgat, javulgat, de minden más már dupla fps-el megy, mikor itt meglesz a +20%. :D
    (ezt csak úgy általánosságban mondtam, de kb. így szokott történni. )

    [ Szerkesztve ]

    https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg

Új hozzászólás Aktív témák