Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomcat

    őstag

    válasz TechN7ne #48021 üzenetére

    A régi játékok többsége támogatja a CF kiépítést és futtatást, míg van néhány ami el sem indul vagy ha igen akkor glitch-el, CTD, stb. A DX12-es játékok viszont már többnyire nem támogatják, vagy csak simán a második kártya (vélhetően) alvó üzemmódban van tartva a driver által, így magát a teljesítményt nem befolyásolja, viszont fut, elindul a program. (Az alvó üzemmódot az alacsony fogyasztási adatokból következtetem.)

    Én a legutolsó RX590Nitro+ Gold CF rendszeremmel tapasztaltam az alábbiakat.

    Pl.: GTAIV-V tökéletes skálázódás, EGO engine (F1, Dirt) tökéletes skálázódás,
    DUNIA engine (FarCry sorozat) ha el is indul akkor többnyire CTD vagy Glitch-el.
    DOOM sorozat (OGL) tökéletes skálázódás.
    Crysis 1-2-3 + Warhead (Cry Engine) tökéletes skálázódás
    Cyberpunk (Red engine) megy a CF, de szinte alig gyorsabb a CF mint egy kártyával.

    A tökéletes skálázódás azt jelenti hogy közel dupla annyi a generált frame mint egy kártyával futtatva.
    Szóval maga az eredmény függ a DX verziótól vagy magától az engine-től is. Ha fel van készítve kétkártyás üzemmódra akkor szépen megy, de ez ma már sajnos nem prioritás a fejlesztéseknél.

    Én nagyjából 20 évig használtam kizárólag CF konfigokat, viszont a rengeteg anomália miatt ma már én is az egy nagyon erős kártyára szavazok (RX6800XT, 6900XT,stb) a két gyengébb (vagy korszerűtlenebb) helyett.

    Tomcat

Új hozzászólás Aktív témák