Új hozzászólás Aktív témák

  • Z10N

    veterán

    válasz mimic1979 #4021 üzenetére

    Nem az ipon-rol volt szo. Egy kis webshop volt, ahol 3-4 ember dolgozik osszesen (a levelvatasbol derult ki). Pont ahogy mondod nem fog hanyat esni egy malor eseten, hogy olcsobban adtak.

    Rugalmassag alatt mit ertesz? En pl a thomann.de-tol szoktam sokat ott rugalmasak.

    "Ez marha nagy tévedés, csak amikor az iskolában is az megy a tanárnak hogy beperellek mert csúnyán néztél rám "

    Semmi ilyesmirol nem volt szo.

    "akkor nem szabad meglepődni azon hogy egy vásárló azonnal jön hogy megy a fogyasztó védelemhez."

    Itt ez nem allt fent. Nem a minoseggel voltam elegedetlen, hanem a megkotott uzlettel.

    "Hála az égnek ebben az évben is jött hasonló szöveggel felém ügyfél e-mailes megkereséssel, melyre megadtam neki minden adatot hogy hol tud panaszt tenni, és mikor tisztába lett azzal hogy mekkora marhaságról beszél, akkor a bocsánat szó teljesen elmaradt, mivel hogy Ő nem olvasta el az ÁSZF-et."

    Ne hasonlits ossze mezei user-rel.

    "Szerintem szerencsés vagy...Ennyi"

    Inkabb igazam volt. Nem mindegy.

    Amugy a konkret pelda. Processzort leegyeztettem, mivel direkt rakerdeztem, hogy ez akkor annyi amennyi. Jott a valasz mindent be tudnak szerezni. Megerositve, rendeles leadva. Varok 3 napot, majd jon a level megsem tudnak annyiert adni, mert igy meg ugy. Szoval kiveszik a rendelesbol egyoldaluan. Mondom akkor lehet az egeszet sztornozni, mivel azert vartam rajuk, mert jo aron adtak. Kiderult, hogy adatbazis hiba, ami ugye engem nem erdekel. Oldjak meg. Ekkor kezdett el problemazni. Majd ket level utan elokerestem a cegvezeto email cimet es lass csodat hirtelen lett annyiert amennyiert ki volt irva. Ennyi.

    Ui: Amugy melyik webshop? :)

    [ Szerkesztve ]

    # sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

Új hozzászólás Aktív témák