Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz katt777 #51821 üzenetére

    a 30%os terheles mondjuk threadlimitet jelent ha csak egy szalat hasznal a jatek. pl Stalker CoPvolt ilyen. ha a lost alpha azt hasznalja, akkor ertelemszeruleg egy threadet ki fog maxolni, illetve ha bemokoltak a SoC / CS ket threadjet akkor kettot... de utobbi multithreadet amiatt dobtak ki, mert egy ido utan a game state korrumpalodott (plusz dx11nek kisebb a cpuigenye a stalker eseteben).

    aztan vannak erdekes esetek is, ott volt a Crysis 1: CPU ilyen 40-60 korul, GPU megint 70-80 korul meg egy 3870el. aztan upgradeltem egy 6950re es elkezdett 80% fole menni a proci. viszont a CFfel meg ment, de nem skalazodott szepen (tippre a post process eszi meg).

    ilyen meg a bioshocknal lattam, ott eyefinityvel valamiert mediumon es very highon is ugyanannyi fpst kaptam. de a hasonlo koru UE3mas dishonorednek meg semmi baja nem volt. viszont most van egy threadenkent olyan 40%al gyorsabb procim negyszeres pciE savszellel es dupla memsavszellel, szoval le kene benchelni:).

    dx11el azert sokkal egyszerubbe valt tobbkijelzos setupokkal az elet. ami jo, mert mashol vannak a bottleneckek, en meg nem tudok 8GHzs procit rakni a cf ala, hogy eleg legyen (tippre shift1nek par esetben kb annyi kene).

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák