Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz katt777 #51821 üzenetére
a 30%os terheles mondjuk threadlimitet jelent ha csak egy szalat hasznal a jatek. pl Stalker CoPvolt ilyen. ha a lost alpha azt hasznalja, akkor ertelemszeruleg egy threadet ki fog maxolni, illetve ha bemokoltak a SoC / CS ket threadjet akkor kettot... de utobbi multithreadet amiatt dobtak ki, mert egy ido utan a game state korrumpalodott (plusz dx11nek kisebb a cpuigenye a stalker eseteben).
aztan vannak erdekes esetek is, ott volt a Crysis 1: CPU ilyen 40-60 korul, GPU megint 70-80 korul meg egy 3870el. aztan upgradeltem egy 6950re es elkezdett 80% fole menni a proci. viszont a CFfel meg ment, de nem skalazodott szepen (tippre a post process eszi meg).
ilyen meg a bioshocknal lattam, ott eyefinityvel valamiert mediumon es very highon is ugyanannyi fpst kaptam. de a hasonlo koru UE3mas dishonorednek meg semmi baja nem volt. viszont most van egy threadenkent olyan 40%al gyorsabb procim negyszeres pciE savszellel es dupla memsavszellel, szoval le kene benchelni.
dx11el azert sokkal egyszerubbe valt tobbkijelzos setupokkal az elet. ami jo, mert mashol vannak a bottleneckek, en meg nem tudok 8GHzs procit rakni a cf ala, hogy eleg legyen (tippre shift1nek par esetben kb annyi kene).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- További aktív témák...