Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Keksz03 #37146 üzenetére
a megoldás garancia-irámyból: a zörgést vedd fel valami hangrögzítővel (androidos telefonokban pl. van), és a következő alkalommal úgy menj be garanciáztatni, hogy ezt lejátszod, ill. viszel egy papírt, amiben leírod, hogy egyszer már bevitted a kártyát, nem javították meg a problémát. másodszorra kéred, hogy javítsák meg, ellenkező esetben mész a fogyasztóvédelemhez. ezt írasd alá azzal, aki átveszi a kártyát.
vszleg ülni fognak rajta egy darabig, két hét után kezdd el őket E-mailben zaklatni, szabj határidőt, és ha lejár, akkor tényleg fv.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Formula-1
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Politika
- Okos Otthon / Smart Home
- Apple notebookok
- Tőzsde és gazdaság
- Ketogén étrend
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Keresek Sapphire Radeon RX 6950 XT / RX 6900 XT Toxic Limited Edition
- EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X
- MSI GeForce Gaming X Trio RTX 3060 12GB GDDR6 192bit Videokártya
- ASUS GeForce RTX 3060 12GB Dual V2 OC GDDR6 192bit Videokártya!
- MSI GeForce RTX 3060 GAMING X 12GB GDRR6 192bit Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen