Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ViZion

    félisten

    válasz Gyuri27 #13062 üzenetére

    Az a durva nyúlás, h ezt az első videót -a képanyagot- láttam már 90%-ban ugyan ez, csak más zenével. Fain.

    Destiny 2... emléXem, amikor demózták, meg jöttek a trélerek... azt'án el is felejtettem, elcsendesedtek a marketing hullámok. Most ingyé' adták, leszedtem, hááátha.
    De nem. Ez egy rakat fos sajnos, Bungie-val nem tudom, h mi lett, de pár Halo-ból átemelt ötleten túl SEMMI köze a nagy elődhöz... és ezt sajnos az élményre, történetre és játszhatóságra értem, ami BAJ.

    Hatalmas pályák, sok bejárható hely. Jó? Nem. Pár gagyi lootchest, de igazán nnincs miért turkálni, nincs mit keresgélni, nincs mit rombolni, egy kirakat az egész. Enemy spawnol, scriptelt és ostoba az AI, sokkl-sokkal butább, mint a Halo-ban volt, pedig az nem mai játék. Egyenes vonalban rohannak, páran cikk-cakkban, de tudod már 5 perc után, h melyik fajta milyen. Radar segít sokat, épp csak arra kell fordulni, majdnem magától lő is. Ezek a nyomik cuccot alig adnak, a mászkáláshoz viszont túl gyakran spawnolnak, így inkább bosszantó a dolog, nem kihívás, vagy ilyesmi.

    A hatalmas pálya jó... de ez nem Fallout, hamar kiderül, h fordulj vissza, vagy belépsz egy gödörbe -aminél 5m-el többet is zuhantál már, túléled, nem gond. De ez a gödör nem ott van, amerre menni kell, bamm, halál. Belesel egy terembe, fedezék messze, vissza ajtóhoz, zsupsz. Erőtér, Te kint, a küldi meg bent... Nem azt tetted, amit kitaláltak, büntetés: halál.

    Egy vicc az egész. Mezei küldik könnyűek, ostobák ezek is, védj egy helyet, keress valamit -amit a térképen mutat, majdnem guglimaps is van... A koopok jók lennének, ellenfél erősebb, pár fegyód gyengébb. Csak az a para, h már nem sokan játszanak. Vagyis szólóba tolni a 3 főst kihívás, főleg ammo miatt. Sebaj, belevágtam. Majd a 2/3-ánál nem találta a servert, annyi. Kilépett.

    Mellesleg nincs pause, még szóló küldiben sem. Elbújok, oszt futi pisilni. Ha kaksizni is kell, akkor bukó, mert AFK-t kirakja. Töltésidők: OK, h bolygók között mozgunk, de miért kell ezt real time-ban? Titánról földre 10 perc töltés. De teleportoknál is loading. SSD-ről, sok rammal. Ahol sok a gémer -városban- ott meg halál menni, olyan lassú, h megunom az egészet. A töltések miatt, ha vásárolni is kell, akkor kb. 20-30 perc, mire lehet lőni. Jah, városba vegyél fegyót, de kipróbálni nem lehet... Meg egy rakat apróság, ami bosszantó.

    Ammo-para: 3 féle van, de ha nincs mindhárom féle slotban, akkor abba nem ad. Ha a slotban fegyvert váltasz, akkor az ammot bukod, csak a slot 1-ét nem. Vagyis kétféle sniper, vagy 2. fegyónak sniper+automata felesleges, úgy sem lesz ammo, amikor váltanál. Egy fos. És utánaolvastam, direkt ilyen, h ne csaljanak. Nem is értem.

    Level/power rendszer: egy fos. OK, legyen. De a nálam X (talán 50) powerrel nagyobb missionokat csak elindítani tudom, lejátszani nem. A fegyverek nem sebzik a jószágokat... Röhej. Akkor írja azt, h alacsony a szintem, a küldi nem elérhető. ezek kb. mindenhol előfordulnak. Az a jó, amikor vmi veterán elindít egy durvát, és elsétál, neked meg ott a küldid a sebezhetetlenek mögött.

    Összegezve:
    pro: fain látvány, sok helyszín, nagy pályák, vállalható hangok, de nem epic. Jó alapötlet -mégha nyúltak is az elődöktől.
    con: a pályák nagy része nem bejárható, látszólagos a szabadság, kötött a pálya. Történet lapos, a játék könnyű, még a bossok is. Nincs ami visszahúzna, a küldik, napi küldik unalmasak. A sok feature nagy része bosszantó inkább, nem érzem, h ezek hiányoztak.

    Egy mondatban: Ha ez a bungie, akkor soha többet nem kérek belőlük.

    Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

Új hozzászólás Aktív témák