Új hozzászólás Aktív témák
-
gabo423
kezdő
Lehet megveszem meg a godfallt is holnap. A ref kartya nagyon jo lett 70 es 73 fok max a gpu jatekok alatt es nem hallom. 2525 mhz en raprobaltam a firestrike ra lefutott. Pozitivak az eddigi tapasztalatok. Meg annyit hogy joval tobbszor lattam a doom ethernalt 300 fps felett menni wqhd max grafikan mint rtx 3080 al.
-
Refurb82
újonc
Minden tisztelettel olvass vissza pár hozzá szolást, és láthatod a DLSS nem akkora előny mint ahogy az elsőre látszik.
Lehet a Radeon megoldása nem neuronhálón alapszik, de működik olyan jól mint a DLSS.
A 3080 meg addig lesz jövő álló amíg be nem mutatnak egy Ti, vagy super verziót . Onnantól kb felét fogja érni.
Amúgy a jövő mindig ködös tud lenni, viszont az AMD ott van a konzolpiacon, ami a jövőt testesitheti meg. És az NV kénytelen lesz beállni a sorba.
Ne temessuk a radeont előre, izomból megold mindent. Brutálisan ragyurtak a raszterizaciora! És van opciója az NV ellen.
Plusz dolgoznak konkrét DLSS variánson is.[ Szerkesztve ]
-
Refurb82
újonc
Megértelek teljesen. Nincs ebből gond, mikor elvitték a 2080Ti-t (jó árban adtam oda) egy 25 ezrest kellett ratennem a radeonra. 3080 nem volt, 3090 lett volna, de az asszony... Na mind egy nem akartam annyit kifizetni érte ✌️😅.
NEKEM most megéri a Radeon, a FidelityFX kellemes csalódás, jött sok plusz FPS.
Könnyen ki lehetne próbálni a másik oldalt, bár ha eladnám a radeont sokat kéne pótolni egy 3080-ra.
(Nem nyerészkednek, így kb 60-70-et rá kéne tennem)
Most jönnek az ünnepek, így most belőttem a konfigot, a jövő még ráér jövőre -
Abu85
HÁZIGAZDA
A Radeonok valamivel hatékonyabban bánnak a VRAM-mal, mert csak egy eszközlokális type-ba tartozik az egész. A GeForce-ok esetében van az, hogy egy heap-hoz két eszközlokális type kapcsolódik. Emiatt az alkalmazásnak is úgy kell kezelnie a GeForce-okon mondjuk 7,75 GB memóriát, hogy két 3,875 GB-os részre van bontva. Az AMD-nél egy 7,75 GB memória logikailag is 7,75 GB. Ez amúgy nem okoz jelentős eltérést, csak annyit, hogy az AMD picit jobban ki tudja használni a rendelkezésre álló kapacitást, mert a nagyobb logikai méreten jobban kezelhető a fragmentáció. Az Ampere GeForce-oknak egyébként már nem lenne szükségük erre, tudnának működni egy nagy eszközlokális type-pal is, de egy csomó korábbi optimalizálás nem futna rajtuk, szóval maradt a két type. Ez tényleg nem okoz valós problémát a gyakorlatban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
arn
félisten
msrp aron nekem mindketto, 3080/6800xt, johetne. viszont az aib aron mar inkabb 3080at vennek. a 6800nal tul sok a kerdojel, es szkeptikus vagyok.
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
Az igazi dlss az lenne, amikor nem csak a reszleteket probalja kitalalni, hanem a szituacionak megfeleloen renderel valos kepet a korabbi emlekekbol.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
tag
Az hogy az NVidia DLSS hogyan működik és hogy ez jó e vagy nem, kinek mi a véleménye róla az akkor is offtopic itt, főleg több oldalon keresztül. Amit linkelsz az AMD megoldásról meg nem alog volt itt szó.
Ne bízz komoly feladatot olyan szerverre, amit egymagad is fel tudsz emelni...
-
Piszmaty76
aktív tag
Nekem az a nagy bajom ezzel, hogy ez már ezerszer ki lett tárgyalva a DLSS pozitív tulajdonsága az összes BigNavis topikban. Szerintem az Ampere topikjaiban nem volt annyi szó róla, mint pl. itt. Elhisszük hogy csudajó dolog (az arra felkészített játékokban), de bennünket nem ez érdekel újra és újra. Biztosan nem vagyok egyedül azzal, hogy ebben a topikban pl. Refurb82 fórumtárs közzétett a CP 2077 és a 6800XT házasságából születő tapasztalatai határozottan jobban érdekel(né)nek, ha nem kellene egy csomó igehirdetésen átverekednem magam, hogy végre hozzájussak. Már rég csinálhatott volna valaki egy DLSS vs. Fidelity FX szobát és szabadon mehetne az deazenyémúgyisjobb csata/eszmecsere.
[ Szerkesztve ]
Thermaltake Overseer RX-1, Seasonic Prime 750W Titanium, ASUS C8H X570 wifi, R9 5900X, Thermalright Peerless Assassin SE, G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 Trident Z RGB, Sapphire 7900XTX Nitro+, Samsung 960 pro NVME gen3. 256GB/Kingston KC3000 NVME gen4. 2TB, LG QNED863QA 55" (HDMI 2.1)
-
#09256960
törölt tag
Nem Yani ez flémelés amit csinálsz. Egy nagyon okos flémelés de attól még az. Pontosan ugyanolyan mintha én napi 5ször meglátogatnám a 3080 3090 szobát és SAMos eredményeket nyomnám az orruk alá hogy én ezért vettem 6080XT-t és mutogatnám ahol a SAM+6800XT legyőzi a 3090-et. és mikor azt mondanák hogy sam nekünk is lesz húzzá má a ..ba akkor mondanám micsodacsőlátás ez, akkor én a kártyám drága árát nem tudnám elfogadni és mindenáron bizonyítani akarásomról lenne szó.
Azokat az embereket más érdekli ezeket is más, hogy hozd ki az adott kártyából a legtöbbet, hol vizezz, lehet e a 6800 ra árpattintani a 6800 XT bioszt és annak milyen eredményei lennének.
Skhizo meri e megcsinálni.. liciteket kötünk rá (nálam lehet fogadni tétre befutóra ) téglára süti e a kártyáját. Minden más VS topic meg milyen videókártyát vegyek topic. Hidd el én is kapok moderátoroktól levelet épp tegnap is hogy milyen szavakat nem szabad itt kimondani mert kivágnak...
A szemüveget arra mondtam aki nem érti meg hogy nem csak a DLSS léztezik és ignorálja az AMD megoldását.
"A DLSS jobb mint az FX" Mitől mert bejön pár nv kártya tulaj és ezt mondja? én nem látok minőségi romlást a bevágott képeken, és bocs de a szememnek inkább hiszek.
A neuronhálóbejárás túlmisztifikált emberi nyelven megkeresi hol néz ki a kisebb texturákkal szarul a kép azokat megjegyzi és ott vagy eltárolt vagy magasabb felbontást használ, ennyi ez a IT csodaszavakkal manipuláló eljárás. Tehát mégegyszer NV oldalon is lesz SAM AMD oldalon is lesz DLSS, és a DLSS kép továbbra sem tartalmaz többlet információt a kép az csak egy kép.
A Mip Mappingot nem kell bigfangosan elmondani hogy ne értse más amikor van egy stratégiai játék akkor a zoomnál általánosan 3 távolság van amihez más más textúrákat használnak.
a MIPlevel amit akkor használunk ha nincs nagy felbontású textúrára feltétlenül szükség (távolban lévő, csak néhány pixeles objektumok.) Utófeldolgozáskor vagy textúra létrehozásának felgyorsításához.
A Mip Mapping ott probléma ahol a kártya neve NV
SPD egy RDNA optimalizált megoldás a Fidelity FX-ben akár 12 MIP-level textura elkészítéséhez. Nem tudtad ? LINK
Nocsak a Horizon Zero Downban is benne van ?[ Szerkesztve ]
-
arabus
addikt
Érdekes ez a kijelentő mód és megállapitás.
Ezek szerint igy van.
Gondolom azt a pár ezer féle altcoint is Asic-al bányásszák amit bitcoinra váltanak.Xeon Platinum 8468,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
Új hozzászólás Aktív témák
Relatív gyári teljesítmények:
● RX 6400-hoz képest
● RX 6500 XT-hez képest
● RX 6650 XT-hez képest
● RX 6750 XT-hez képest
● RX 6950 XT-hez képest
Fogyasztási keret állításához:
● MorePowerTool
/link a weblap közepe fele/
● MorePowerTool leírás/guide, mit hogyan, miért !!!
Aktuális AMD driver:
● AMD.com
EXCEL-tábla topiklakók méréseivel:
● [LINK]