Új hozzászólás Aktív témák

  • Chaser

    titán

    válasz hadogabi1 #839 üzenetére

    jah, covid előtt bevitted alzába a kártyát, helyben kezedbe nyomták a pénzt, nem kérdeztek, nem néztek tömeggyilkosnak
    covid óta valami automatába kell betenni, és értesítenek - ami akár fél óra alatt is megvan de lehet több is -
    ez nem a sarki fűszeres mint a hazai it "kiskerek" 99%-a
    részemről akkor szó nélkül visszamegy ha valami defekt van - persze ahhoz lőni is kéne ( : -

    szerk:
    Shkiz0
    egyébként ez nagyon egyszerű
    akinek nem tetszik a hatályos törvény/jogszabály, nem kell boltot nyitnia
    ha alzát vesszük alapul, nyilván nem nagykertől vásárolnak hanem közvetlen a gyártóktól
    külön support van az elállásra, belekalkulálták
    sokszor drágább a visszavitt termék...mint az új ( : - nem tudom mi alapján matekozzák ki -
    egy értelmes bolt ezzel tervez
    aki meg ezzel visszaél az gondoljon bele hogy azért nem kéne, fordított helyzetben ő se díjazná
    de ha valami sz@r, vagy nem úgy működik ahogy az ember elvárja, mért ne vinné vissza? és mért kéne magát ettől rosszul éreznie?
    tavaly annyi sz@r/hiányos dologba belefutottam, hogy a végén még én éreztem magam kellemetlenül, de! erről rohadtul nem én tehetek, a kereskedő meg beszélje meg a beszállítójával

    [ Szerkesztve ]

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

Új hozzászólás Aktív témák