-
GAMEPOD.hu
AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#95904256
törölt tag
válasz
zoltanz #7790 üzenetére
Feladattól függ, hogy melyik utasításkészlet mennyire hasznos.
Ennek az oldalnak az alján találsz jópár eredményt, hogy különféle algoritmusok esetében hányszor gyorsabb kódot sikerült készíteni a 64bites MMX-szel mint a hagyományos ALU/FPU utasításokkal.
G.728 Code Book Search -> 2.7x
Efficient Vector/Matrix Multiply Routine -> 14.6x
Real FIR - 16 bit -> 5x
Vector Arithmetic and Logic Operations -> 6x
Fractals with MMX Technology -> 1.5x
Advanced Procedural Texturing -> 10x
3D Bilinear Texture Mapping -> 7x
3D Transform -> 3.1x
2X 8-bit Image Scaling -> 13.5x
Bilinear Interpolation -> 3.9x
Median Filter -> 3.8x
Alpha Blending -> 8x
RGB -> YUV -> 10x
Viterbi Decoding 2x
IDCT 2D 8x8 -> 3.5x
Absolute Difference -> 5x
Haar Transform - 2x2 -> 2.2x
Video Loop Filter -> 1.9xA 3DNow! a 32bites FPU teljesítmény képes közel megduplázni.
Az SSE pedig az MMX és a 3DNow! kombinációja, csak éppen már nem 64 biten hanem 128 biten dolgozik...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
- Futás, futópályák
- Toyota topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen hangkártyát vegyek?
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...