-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
m0ski
aktív tag
Sziasztok!
AliExpress Standard Shipping-el és a hozzá kapott LP kezdetű TN-el van valakinek tapasztalata (pl. mennyire valós az az info amit a követési oldalán mutat)? Legutóbbi rendelésemhez ilyet kaptam.
-
m0ski
aktív tag
Sziasztok!
Nemrég kérdeztem, hogy AliExpress Standard Shipping szállítással van-e valakinek tapasztalata. Akkor annyi infót kaptam, hogy addig követhető, amíg Kínában van.
Ezt most kiegészíteném annyival, hogy amint elindult Kínából, a tracking oldalon látszik egy RQ************MY formátumú TN ami a Posta oldalán tovább követhető. -
m0ski
aktív tag
Sziasztok!
Van köztetek olyan, aki 08.02-án rendelt akciós MiBand 2-t és már megkapta?
-
m0ski
aktív tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.
Rendeltem 2 telefon tokot, amiből csak 1 érkezett meg. Nyitottam disputeot részleges refund igénnyel. Az eladó reagált, hogy elküldi újra, csak zárjam le az ügyet. Közben a protection time-ot kinyújtotta november 4-ig.Ha most elfogadom ezt az opciót és közben mégsem érkezik meg a másik tok, akkor a protection time lejárta előtt újra tudom nyitni az ügyet (korábban mintha azt olvastam volna valakinek a hozzászólásában hogy igen, csak biztosra szeretnék menni)?
Mivel az első küldeményt is Yanwen TN-el küldte, így szinte kizártnak tartom, hogy az újraküldésre rendes TN-t adni amit végig tudok követni.
Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
m0ski
aktív tag
válasz KamuMazsola #12304 üzenetére
Köszönöm!
Láttam a hozzászólásokat, de mivel egymásnak ellentmondó információk is voltak, ezért gondoltam inkább megkérdezem.
-
m0ski
aktív tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.
Párom rendelt augusztusban 2 terméket, amihez TN-t is kapott. Ezek szerint 08.19-én elindult Kínából, és azóta utazik.
Időközben lejárt Protection Time, dispute-ot nyitottam, de mivel a tracking még mindig azt mutatja hogy a csomag utazik, úgy tűnik vesztésre állok az Alival szemben is. Az eladónak írtam, hogy ennek már rég az országban kellene lennie, erre azt válaszolta, hogy válasszam indokként, hogy a csomag elveszett. Viszont ilyen indokot nem látok a dispute opcióknál.
Van esélyem a pénz visszaszerzésére?
A másik kérdés:
Időközben a bankkártya érvényessége lejárt, új kártyát kapott. Ha vissza is kapja az összeget, az ezek után hova fog érkezni? Érdemes lehet a bankot piszkálni, vagy totál esélytelen?Köszönöm!
-
m0ski
aktív tag
Az eladó is azt írta, hogy válasszam azt hogy a csomag elveszett, de olyan nincs.
A felkínált opciók közül alapvetően ezt tartottam helyénvalónak
Protection time running out, package is still in transit
Package was returned by shipping company
No tracking informationMit kellett volna választanom?
A saját rendeléseimmel még nem jártam így
szerk: miután rendes TN-t kaptam, így a no tracking info szóba se került. RB*SG a TN és Ali Standard Shipping volt a szállítási mód.
[ Szerkesztve ]
-
m0ski
aktív tag
Én se szerettem volna ennyire kicentizni, de hiába hiába próbáltam dispute-ot nyitni, a rendszer folyamatosan azt mondogatta, hogy várjak 10.10-ig, meg egyébként is still in transit.
Gyanítom, hogy ha mondjuk China Post-os TN lett volna, akkor simán nyitok 4-5 nappal lejárat előtt.szerk: direkt megnéztem, China Post-os rendelésemre, ahol még 30 nap van vissza, simán tudnák dispute-ot nyitni. Szóval valahol mégiscsak összefüggésben lehet a TN típusával, illetve hogy mennyire követhető.
[ Szerkesztve ]
-
m0ski
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Párom rendelt még szeptemberben egy kabátot (amit előtte rendelt ugyaninnen, kicsi lett), amit az eladó fel is adott, rendes TN-el (17track link).Miután az Ali rendszere is kézbesítettnek jelezte, írtam az eladónak, hogy valami nincs rendjén, mert csomag sehol, viszont a TN megállt. Az eladó megerősítette, hogy a csomag vissza lett fordítva, és felajánlotta az újraküldést. Ez volt az utolsó alkalom, amikor válaszolt.
Időközben dispute-ot nyitottam, csatoltam a beszélgetés screenshotját, amiben az eladó leírja hogy visszament a csomag, viszon az Ali 2x is lepattintott azzal az indokkal, hogy a csomag kézbesítve lett.
Lezárult a dispute, a pénz az eladónál, kabát sehol.
A dispute lezártával a fellebbezés ablakban leírtam a teljes sztorit újra, linkeltem a 17track-et, de tartok tőle, hogy veszett fejsze nyele, főleg úgy, hogy a Magyar posta semmiféle hivatalos igazolást nem tud kiállítani, mert a rendszerük nem is látja a TN-t.
Bocsánat a hossz miatt , járt már valaki közületek ugyanígy?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen