-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ecaddsell
aktív tag
Kb. 1.5 hónapja vásároltam az alin és még mindig nem jött meg. Követés addig látható, hogy elhagyta az országot. A status-ra azt írja: Your order will be closed in: 2 days 4 hours 15 minutes.
Ilyenkor mit érdemes: Nyissak dispute-ot vagy várjak még (extend the Buyer Protection)?
Meddig érdemes várni?Utolsó állapot követés szerint ez:
2019-07-25 10:30
CNBJSA, Send item abroadA bolt: AHOOJA TOOLS Store 98.2%-os értékeléssel. (Kiforrasztóállomáshoz vettem tartozékot tőlük), megbízható boltnak tűnt.
-
ecaddsell
aktív tag
RP655634993CN
2019-07-25 10:30
CNBJSA, Send item abroad
2019-07-25 10:00
International office of exchange, Consignment departure
2019-07-24 12:29
CNBJSA, Insert item into bag
2019-07-24 10:02
CNBJSA, Receive export item at office of exchange
2019-07-20 21:02Jul. vége óta nincs hír róla. Nem kétlem, hogy az eladó feladott valamit, de én viszont még mindig nem kaptam semmit. Egyébként nyomkövetés topicba is írtam, idén kb. év közepe óta rosszabbodott a helyet, késnek/elvesznek a csomagok (normális követési számos is. Volt amit kifizetett a posta volt amit buktam aminek nem volt normális követési száma).
-
ecaddsell
aktív tag
Te ezt a 27.-ei dátumot honnan látod, én a posta tracking oldalán csak 25.-ig látom?
Akkor 3 hónapon belül akkor ez a második regisztrált csomagom ami eltűnik (korábban soha nem tűnt el) és ez is kb. ott tűnt el mint a másik...Szerk. kértem a buyer protection kibővítését 14 nappal.
[ Szerkesztve ]
-
ecaddsell
aktív tag
Köszi, megcsináltam tényleg működik.
Mivel a másik regisztrált csomagom is pont így tűnt el (megérkezett, de nem jutott tovább), kicsáncsi lennék, hogy ezek valójában hol tűnnek el?
Be se rakják a küldő (kínai) oldalon, csak úgy tesznek mintha, vagy az itteni oldalon nyúlják le? -
ecaddsell
aktív tag
válasz benkaszne #31626 üzenetére
Nyáron volt 1 több mint 1 hónapos leállás a kicserélőben. Jul. közepén vásárolt cuccaim ezen a héten érkeztek meg. Van ami még nem jött meg (apróbb cuccok amik nem regisztráltan lettek feladva), ebben még reménykedek, de van amit már leírtam ill. kifizettek nyár elejéről.
Korábbi években nem tapasztaltam ilyet pedig több mint 10 éve vásárolok különféle apróbb elektronikai alkatrészeket (ezek nálunk gyakorlatilag beszerezhetetlenek).
Szinte kizárólag csak ismert, megbízható eladóktól vásárolok, sok esetben többször is ugyanattól. -
ecaddsell
aktív tag
Ahhoz, hogy ez működhessen az is kell, hogy ellenőrizzenek. Az pedig még mindig nem kevés emberi erőforrás igény, mert ugye nemcsak egyszerű esetek vannak, hanem partial ill. full refund is (csaló eladó, hibás, hamisított vagy útközben megsérült termék stb.).
Vagy fizeted az AFÁt a meghiúsult vásárlásra is?
No meg ettől kevesebb csomag sem feltétlen lesz, attól, hogy esetleg mindenre ráteszik a 27% AFÁt nem lesz hirtelen itt is kapható ami eddig nem volt ill. ettől még bőven megérheti kintről rendelni. 1 dologban segíthet, hogy amit most esetleg darabokban hoztak be ÁFA határ alatt, ha a részekre is kell fizetni akkor nem éri meg darabokban behozni. -
ecaddsell
aktív tag
Most nem értelek. Vagy fizeted az AFÁt a meghiúsult vásárlásra is? Beérkezik Kínából a nevedre és címedre szóló árut tartalmazó küldemény. Erre lesz vámeljárás és áfa fizetés. Ha vásárlás meghiúsul arra nem érkezik küldemény, így nincs mit fizetni rá.
Valami megérkezik a nevedre, de a csomag kibontása után x idővel (vagy extrém esetben még előtte) rájössz, hogy átvertek (vagy legalábbis megpróbálták) mert nem azt küldték amit vettél. Refund. Azaz a vásárlás meghiúsulása.
-
ecaddsell
aktív tag
Egyébként ez, hogy működik akár most? Veszek valamit ÁFA határ felett. Eladó egy csaló, küld helyette 1 nulla értékű LEGO figurát (nem légből vett példa, konkrétan velem történt). Reklamálok, refund, senki sem várja el, hogy visszaküldjem, mert minek. Buktam az ÁFAt?
Komolyabb értékű cuccot eddig is csak EU-ból akartam venni, ha ez így van akkor jövőben még inkább figyelek erre... -
ecaddsell
aktív tag
Elnézést a sok kérdésért, de mi van akkor ha eleve csak internetes használatra szánt bankkártyával vásárolok (ez egy olyan kártya amin se chip, se mágnescsík nincs, csak száma van, amit a vásárlásnál megadok).
Aki nem ismeri ez úgy működik, hogy 1 Ft-ra van alapból állítva, amikor meg vásárolni szeretnék akkor megemelem a limitet (ill. tranzakció számot is lehet állítani 24/48 órás limittel ami után visszaáll az 1 Ft.)
Alin pl. csak ezzel a kártyámmal mertem eddig vásárolni...
Most akkor kétszer kell majd adminisztráljak: 1x a limit emelés miatt, 1x meg utána ahol jóvá hagyom azt amit már korábban lényegében jóvá hagytam.
Vagy erre is gondoltak a törvényhozók? -
ecaddsell
aktív tag
válasz Doblós #32672 üzenetére
Valami ilyesmi lehet, nekem mindig az NPKK-nál állnak huzamosabb ideig. Ha rajtuk továbbjut, akkor általában néhány napon belül megkapom (trackinges cuccok alapján; vám kb. 1 héttel tolja, úgy, hogy mindent kvázi azonnal elektronikusan küldök). Attól a levéltől, hogy "Package arrived in local post office" 1-2 nap, max 3. A "Package arrived in destination country" megtévesztő, mert előtte lehet hetekig áll valami konténerben, úgy hogy lehet senki se néz rá.
Ez látszik is az "Egységképző érkeztetése" és az "Egységképző felbontása" közt eltelt időből.Ez sok a csomag tényleg relatív, ui. a Kínaiaknál ahol több százszor (de lehet ezerszer) több csomag van jóval kevesebb idő alatt megtörténik a feldolgozás (az más téma, hogy idén tippem szerint volt olyan ami nem fért fel a repülőre és emiatt visszavitték).
Egyébként meg mivel a repülő összességében nem rövidít annyit, lehetne valami hatékonyabb és kevésbé szennyező szárazföldi szállítás is, ha a belföldi logisztikát meg tudnák oldani.[ Szerkesztve ]
-
ecaddsell
aktív tag
válasz perros #33361 üzenetére
Te komolyan erre akarsz dispute-ot indítani, hogy érte kell menni a csomagért? A posta láthatóan nem bírja, most meg a november elején feladott csomagot 2 hét alatt megkaptam.
Nem neked való az Ali standard shipping, sőt lehet a külföldről rendelés sem, ha ezen fennakadsz.Én akkor kezdtem kiakadni amikor idén zsinórban nem jöttek meg a csomagok és ami megjött az is kb. 2 hónapra. Hiába fizette ki a posta 1 részét 3 hónap múlva vagy az eladó.[ Szerkesztve ]
-
ecaddsell
aktív tag
válasz Jester01 #33388 üzenetére
Az megvan, hogy az átvevőpont esetenként több 10km-re van? Ne csak Budapestben gondolkozz.
Inkább ez mint a két hónapra meg esetenként soha meg nem érkező csomagok. Nem mellékesen a csomagok többségét a posta se hozza ki, ui. csak azt hozzák ki ami befér a szabvány postaládába ami nem tudom pontosan mennyi de kb. 3.5 cm vastagságot jelent. A legtöbb küldemény ennél sokkal vastagabb mert nagyon be szokták csomagolni. Egyébként én is a postát preferálnám mert nekem is közelebb van. Sőt még mindig reménykedek, hogy idővel meg tudják oldani ami most nem működik. Igazából vsz. csak a NPKK környéken vannak gondok.Most tájékoztatás nélkül bizonyos csomagok véletlenszerű átvevőpontra érkeznek. Igen, én is fennakadnék ezen.
Kaptam e-mailt amikor megérkezett az országba:
"A csomagja Kínából ROXXXXXXXXXEE sikeresen megérkezett Európába.
A csomagját a Meest pár napon belül fogja kézbesíteni Magyarországra.
A csomaglogisztikai szolgáltató a Pick Pack Pont. Kérjük várja az ezzel kapcsolatos következő üzenetet."Ismét kaptam e-mailt amikor átvehetővé vált: "Pick Pack Pont - Értesítés csomag érkezéséről".
+Kaptam SMS-t is: "T.Címzett MSTXXXXXXXX csomagja megérkezett a PickPackPont-ra!"Ja és nem mellékesen nem véletlenszerű helyre jött, hanem a megadott címhez legközelebb eső átvevőhelyre.
Gondolom nem jókedvükből találták ki ezt a megoldást, hanem mert a panaszok alapján rájöttek a posta nem tudja időben kézbesíteni a csomagokat. Simán felvehették volna még alternatívaként az országot azon országok közzé ahova nem szállítanak. <1% bevételkiesés nekik.
-
ecaddsell
aktív tag
Az normális, hogy sehol nem látom most az Alin azt az árat amit ténylegesen fizettem? Amit látok (mindenhol: pl. order amount, view detail) az a mai csökkentett listaár, de volt ahol kupont használtam és volt ahol promó kódot még. Megnéztem a banknál és ezeket figyelembe is vette, viszont az Alin sehol nem látom a csökkentett összeget. 11.11-es vásárlásnál (csak 1 dolgot vettem) ott a tényleges fizetett árat láttam. Most meg nem. A két rendelésem közül az egyiknél ez 10 dollár volt, ami azért elég nagy összeg ahhoz, hogy meglátszon a banki levonáson.
-
ecaddsell
aktív tag
válasz szabi__memo #33753 üzenetére
Ebben azért az Ali is sáros, nem kéne ennyire eldugni, hogy mi az amit ténylegesen fizettél és mi az ami discount.
Például én most nemrég vsz. azért néztem be, mert a discount oszlopban nem volt semmi, csak legörgetve a "Payment Received" résznél volt meg a kupon rész (monitor felbontása nem volt elég nagy, hogy az alsó részt is lássam).
Egyébként mikor kerül át a discount oszlopba? Amikor az eladó postázza? Tehát az eladó még kvázi dönthet úgy, hogy nem fogadja el azt az árat?
Nekem elég zűrös ez a rész...Sungoo
A postás aligha fogja odaadni amíg ki nem fizeted, szóval ez jó eséllyel bukta...[ Szerkesztve ]
-
ecaddsell
aktív tag
Igen, de a financial résznél van 1 "Total Amount" rész ahol nekem jelenleg semmilyen discount nem látszik, majd lentebb van 1 "Payment Received" rész ahol ténylegesen látszik.
Mivel annyira gyakran nem csinálom, nem tudom mikor kerül át a kupon használata a "Total Amount" részbe...Nem mellékesen az a "payment received" megfogalmazás sem tetszik annyira.
[ Szerkesztve ]
-
ecaddsell
aktív tag
válasz petipetya #34366 üzenetére
Én is elégedett vagyok az EE shippinggel, különösen az tetszik, hogy eddig minden elég pontosan pont két hétre megjött (ami pl. azt jelenti mindkét black Friday rendelésem befutott már).
Viszont azt el kell ismerjem elég sok árnyoldala van ennek.
Kezdve azzal, hogy mi van akkor ha (és itt elég hosszú lehet a lista).
Folytatva ott, hogy az értesítések azonosítóit nem könnyű összekötni a vásárlásnál kapott azonosítókkal.
Ez egy jó opció, nekem eddig bejött, mindig ugyanoda vitték amikor pick-pack pontra ment, de nem elég tiszták a játékszabályok. Pl. aki nem olvassa a fórumot eléggé meglepődhet, hogy miért jön bármi pick-pack pontra és amikor jön az értesítés, hogy már át is vették akkor azért sokan abba a hibába esnek, hogy akkor ez biztos tévedés. -
ecaddsell
aktív tag
Ezért én más PP Pontra át szoktam ezeket irányítani.
Ez napokig, vagy hetekig tart, ráadásul már a 3. csomagom tűnik el átirányítás közben!A helyedben én már az első ilyen után NEM az Ali Standard Shipping-et választottam volna (mert eddigi tudomásunk szerint csak az megy Meest-el).
De te tudod...
A Meest sajnos ismerten zűrös, de pl. év végén időben vert majdnem minden egyéb szállítási módot.
Most meg ugye minden akadozik, tök mindegy mivel lenne szállítva. -
ecaddsell
aktív tag
válasz totika69 #36131 üzenetére
A COVID miatt van. Nekem is van amire még szám sincs, van amire nemrég kaptam, de ugye nem mozdul, van ami megmozdult, de iszonyat lassan halad.
Mostanában extra türelem kell.Egyébként nem emlékszem, hogy az Ali korábban ilyeneket írt volna pl. hogy "This will brighten your day!" stb.
-
ecaddsell
aktív tag
Egyébként mostanában nekem úgy tűnik leálltak az észt postáról és áttértek a svéd postára az alis szállításnál. Nem tudom miért van így, de tippem szerint a hosszabb leállás (akadozás) miatt lehet nem volt elég csomag.
Más: Nem lehetne ezt az alis játékot külön topikba tenni? Engem kezd zavarni, hogy a hsz. fele olyan dologról szól, hogy ha beszervezed az összes ismerősöd akkor lehet nyersz valami minimális összeget és a beszervezettek köre aligha innen fog kikerülni mert aki itt van az már többnyire alapból használja az alit (azaz nem új)...
-
ecaddsell
aktív tag
válasz herrká #38642 üzenetére
Én azt vettem észre, hogy vsz. a megdrágult feladás miatt az olcsóbb csomagokon, pláne ami free shippingel van hirdetve (igen még van ilyen) sokat ülnek, esetleg el sem küldik (a sokat ülés kb. azt jelenti, hogy arra várnak, hogy vegyél még valamit és egybe rakják, visszamondod vagy valaki másnak a trackingjét adják meg). Kb. 20$ felett kezdenek el élni, ami lényegében azt jelenti, hogy alulról beszűkült az a sáv ami nem vámolós (OK, ÁFA fizetős kategória).
Legalábbis nem látom mi indokolja a 45 napos feladási határidőt most náluk.
Röviden: Nekem úgy tűnik az apróságok (pl. ezres alatt) vásárlásának az ideje lejárt, sőt a 10$-os tételekre sem ugranak. -
ecaddsell
aktív tag
Mostanában nekem az összes Alistd shipping holland postás, szóval nem tudom a többiek hogyan csinálják, hogy még mindig meest van nekik.
Egyébként azért ez a shipping mert sokszor ez van most értelmes árban (esetleg a kinai posta ami jobb is mert most gyorsabb), sajnos az alinál nagyon megugrottak a szállítási költségek. Én azt kezdem unni, hogy tizenx dolláros csomagra rájön a 3-4 dollár szállítás, szóval több cuccot amit normál esetben az alin vettem volna most inkább ebayen vettem ali helyett mert ott gyakrabban van free shipping.
Régen a legtöbbször az ali volt az olcsóbb, ma már sajnos pont kezd visszafordulni. -
ecaddsell
aktív tag
válasz galaxys80 #39720 üzenetére
Nekem van olyan holland postás csomagom ami május 11.-én hagyta el kínát...
Most jól megszívtam ezzel az Ali std. shipppingel (ezekből lettek a holland postások).
Miközben kb. május közepén e-bay-en vett speedpackes (EE, ES kezdetű) csomagokat már rég kézhez vettem.
A kínai posta is valamelyest be van dugulva, de nem tudom az Ali miért a holland postát tolja amikor az meg totál be van állva.[ Szerkesztve ]
-
ecaddsell
aktív tag
Meg lehet azt oldani valahogy az Ali keresőjével, hogy több terméket szeretnék 1 boltból és megmondja nekem melyik ez a bolt?
Konkrétan most éppen 3 chip-et szeretnék (de mással is előjött már ez) ami párjában is kevesebb mint 2 dollár (és gramm szintjén van súlyban), viszont eddig nem találtam olyan boltot ahol a 3-ból legalább kettő megtalálható lett volna...
Külön boltokból meg a mostani helyzetben ugye nem éppen ideális mivelhogy a szállítás nagyon megdobja. -
ecaddsell
aktív tag
válasz agroman #40183 üzenetére
ne vedd 100%-nak, hogy azonos boltbol rendelt kulonbozo termekek eseten olcsobban szallit.
OK, ilyen is előfordul, de legyünk optimisták és tegyük fel van normális bolt is. Egyébként is van előnye ebben az esetben is, pl. nem kell filléres csomagokkal külön foglalkozzak.
Szóval megoldható az (nem túl bonyolultan), hogy több termékre szeretnék azonos eladót keresni? A nem túl bonyolultan alatt azt értem, hogy nem külön keresést indítok minden termékre és kikeresem azt a boltot (okat) amelyik minden találatban benne van.
-
ecaddsell
aktív tag
Tavaly az Ali std shipping sebességben nyerő volt.
Idén nekem mindből Holland postás lett és annyi ideig állnak a hollandoknál, mint tavaly a teljes szállítás ideje.
Gondolom a kisebb gondjuk is nagyobb mint ezeknek a kis értékű (kis hasznot hozó) cuccoknak a gyors szállítása...
Bár nem érint, de nem hiszem, hogy erre van energiájuk, hogy csomagokat vonjanak össze. Ilyet csak a helyi postán csináltak eddig amikor összegumizva kaptam meg őket. -
ecaddsell
aktív tag
A szituációt jól mutatja, hogy a minap vettem 1 cuccot ami free shipping volt China Post Registered Air Mail-el és felárért lehetett választani Ali std shippinget.
Na mondom ez kell nekem, végre van valami olcsó szállítási alternatíva és lehet még gyorsabb is.
Ugyanúgy NL végű lett a tracking (90 napos szállítási védelmi idővel, szóval ha karácsony előtt ideér akkor már nagyon jó), de mondjuk legalább felárat nem fizettem érte...
Azaz vsz. baromi sok csomag megy át rajtuk és lehet kevés az emberük hozzá.
Minimális az esélye, hogy a mostani rendelések karácsonyig ideérnek, mivel mindenki aki képben volt, hogy mi a helyzet már erre számítva előrébb hozta a rendelést (bár lehet pont e-miatt november elején a szokásosnál is jobb akciók lesznek).xy.zsolt
Valaki elgépelte, ennyi.[ Szerkesztve ]
-
ecaddsell
aktív tag
Már a harmadik levelet kapom a info@csomagkuldo.hu-tól, hogy muj-eshop.cz-webshoptól a rendelésem ők fogják szállítani.
Ezzel csak 1 gondom, van soha nem rendeltem semmit ettől a webshoptól (sőt ezidáig nem is hallottam róluk) csakúgy mint ez a csomagküldő is ismeretlen számomra.
Mivel tavaly az Ali hasonlóan kaotikus módon szervezett egy átvevőhelyes kiszállítást, felvetődött bennem, hogy nem-e itt is valami hasonlóról van szó.
Van valakinek valami hasonló tapasztalata? -
ecaddsell
aktív tag
Tavaly dec 10.-én vásároltam egy terméket az Alin. Miután 1 hónapig nem láttam semmi nyomát, hogy fel lenne adva (megadott tracking szám: LT207362553NL) ráírtam az eladóra, hogy mégis fel tudja adni vagy mi van. Ekkor adott egy másik trackinget (RE167832122CN) amiről rögtön látszott, hogy törölve lett azaz az sem él. Ez után bevallotta, hogy nem tudja mi lett a csomagommal.
Nekem az eladó egy viszonylag komolyabb cégnek tűnik, bár nem a legjobb értékelése van, de vannak követői is bőven, azaz ez esetben hajlamos vagyok elhinni, hogy tényleg nem szándékosan akar lenyúlni.
Viszont bár 1 ritkán beszerezhető alkatrész szet amit vettem tőle nem mindenáron kell. Ha ennyire zűr van nála, hogy úgy ad trackingeket, hogy meg se nézi mi történik vele akkor én inkább elállnék a vásárlástól, úgysem lesz ebből már semmi (nekem úgy tűnik már csak az időt húzza).
Viszont a védelmi időből még több mint 46 nap van. Cserébe bizonyítani nem tudja, hogy bármit is feladott.
Ilyenkor mit kell tenni? -
ecaddsell
aktív tag
Mostanában nagyon oda kell figyelni erre, nem tudom, hogy mi az oka lehet a megnövekedett shipping költségek vagy tényleg nem tudnak beszerezni dolgokat de nekem is több olyan van, hogy nem adják fel.
Lekérnek valami tracking számot (eddig ez mindig a holland posta volt) aztán nem adnak fel semmit. Ha nem figyelsz minden rá minden ponton simán bukhatod.
Az első ilyen esetem nem is volt kis értékű. Miután láttam, hogy semmi nyoma, hogy feladták volna ráírtam az eladóra. Képes volt adni 1 másik tracking számot, úgy hogy az is halott volt. Némi kedélyes csevegés után meguntam a dolgot és disputot nyitottam rá, hogy "No tracking information". Válasz: "Proposal:Refund US $ 0.00", úgy, hogy tökéletesen tisztában volt, hogy nem adott fel semmit és nem egy nemrég nyílt dzsunka bolt (komoly dolgokat is árul és képes volt leszállítani).Aztán vannak akik most húzták le a redőnyt. 5 éves a bolt, azt a terméket amit korábban ide is tudott szállítani simán nem adja fel és látszik, hogy mostanában dobta be a törölközőt. Kb. kiárulta amije volt készleten aztán mostanában meg elkezdte azt is árulni ami a készletén túl volt (és ment le a bolt értékelés ezzel, mert ugye szállítani nem tudott). Itt is érik már a disputom...
Mint írtam a pontos okát nem tudom, de valahol szomorú a jelenség (nagy webshopok mint pl. a Banggood továbbra is megbízhatóan szállít, de náluk meg szűkös a kínálat és volt olyan, hogy a 40.5 dolcsis totál költségből majdnem 9 dolcsi shipping cost volt). Tavaly még ha körültekintő volt az ember az segített, idén így is egyre gyakrabban futok bele...
-
-
ecaddsell
aktív tag
OK, de a nem követős csomagot eddig se tudtam hol tart (kamu adatokat irogattak) és ha több van belőle, honnan fogom tudni melyik az aminek adtak valami számot. Mostanában nem (drága volt a küldés), de korábban nagyon sok elektronikai alkatrészt vettem alin és hiába próbálkoztam, alig-alig tudtam egy eladótól többet venni. Eredmény: egy halom untracked olcsó küldemény amiről gyak. akkor tudtam, hogy ki küldte meg mi van benne amikor kibontottam...
-
ecaddsell
aktív tag
Van 1 Alis csomagom amit visszafordítottak a reptérről, mert mágneses ami ezek szerint speciális dolog (amit úgy tűnik az eladó sem tudott, forrasztóállomás egyébként, azaz annyira talán nem különleges, de tényleg lehet benne valami mágneses tartó).
Utolsó három bejegyzés ez:
07 Dec 202106:33Handover from return warehouseMailno:YT6162291101603 CAINIAO07 Dec 202102:51限运品-特货(含磁商品) Restricted goods-special items(magnetic) CAINIAO07 Dec 202102:51Returned to domestic location from line-haulAliExpress Premium Shipping volt (nem is kevés shipping költséggel, de még így is belefért 150 EUR limitbe).
A vicces benne, hogy azóta lett DHL shipping is a termékre jóval olcsóbban....Ilyenkor ez át szokták irányítani valami más szállítása vagy visszaküldik a feladónak és refund?
[ Szerkesztve ]
-
ecaddsell
aktív tag
válasz peestike #57491 üzenetére
Nekem is feltűnt, hogy néhány nagyon (túlságosan is) friss Ali eladó ezzel a LAPOSTE dologgal próbálkozik ahol ha jól láttam nincs tracking.
Ezek csalók, jobb ha az ilyenektől távol tartjátok magatokat, mert ha nincs tracking akkor bizonyítani sem tudod, hogy nem kaptad meg... -
ecaddsell
aktív tag
válasz Entrecampos #57524 üzenetére
Nem kell annyira rágörcsölni, most minden futárcég el van havazva (karácsony előtti őrület), nekem pl. már 4x halasztották és az ali is dobott egy "Logistics exception notice" levelet amikor meg a trackingre ránézek meg ez van: Delivery attempt failure,Other reasons.
Valamikor jön (nov 11-es vásárlás)...
-
-
ecaddsell
aktív tag
Nem teljesen értelek, pont az ExpressOne az egyik olyan futár ahol rögtön a követésnél (amiről nekem mindig jön az e-mail aznap reggel) ott a gomb, hogy át tudod más napra rakni a célt meg tudod változtatni (FlexDel), előre kapod a futár telefonszámát és bármikor látod hányadik címnél tart a futár (ez utóbbi nekem tényleg nagyon bejött, mert a végén szinte percre látom mikor fog megérkezni).
Ha ez sem elég akkor tényleg jobb a posta mert ott mindig lerakják valahova ahol elég sokáig átvehető marad (a boxos kiszállítás is csak talán 3 nap, ha országon belüli rendelésed van).
A vásárlásnál nagyjából el tudod dönteni neked melyik a jobb.Annak is örülni szoktam, ha össze tudják vonni (nem mindig sikerül), mindenkinek jobb, ha kevesebb alkalommal van kiszállítás.
Mostanában talán pont az Ebay lett a legzűrösebb és az Ali visszajött.
[ Szerkesztve ]
-
ecaddsell
aktív tag
Nekem mostanában mindig jött e-mail, a címnek ott kell lenni az elektronikus adatoknál mert a posta is erre a címre küldi a "Vámkezelt nemzetközi küldemény online fizetése" levelet.
Azt meg ha nem fizeted két napon belül akkor a 400Ft helyett 800Ft lesz a tarifa (ha van tényleges ÁFA fizetnivaló akkor azon felül).Egyébként a posta 400Ft-ért legalább 2 hétig őrzi a csomagot, szóval, ha valakinek ez szempont akkor ez a díja.
A képlet egyszerű a kínai posta az tip. posta, a std shipping tip. futár. Akkuból a std. shipping esetén is holland posta lesz (meg gondolom van még pár ilyen kivétel, amit valamiért nem visz a kínai posta).
Az ali premiumot most tudtam volna meg, ha nem kellett volna az eladónak FedExre áttérnie.
Nem követős csomagszállítást nem választok ebben a zűrös időkben. A régi szép időkben olcsó cuccokat lehetett így.Egyébként mindenkinek jó megoldás nincs, emlékszem amikor kb. két éve csomagpontra tették le (de volt kb. 1 éve is) akkor is sokan morogtak...
[ Szerkesztve ]
-
ecaddsell
aktív tag
Pedig az e-mail címet azt a címsorba kell beállítani, mert különben a logisztikai cégek nem fogják látni és a posta sem (ami jó eséllyel azt jelenti, hogy többet fogsz fizetni és megnehezíted az életed) szvsz...
A részletekre már nem emlékszem, amikor itt ki volt tárgyalva rögtön beállítottam és azóta nem foglalkoztam vele. -
ecaddsell
aktív tag
A FedEx-el újraküldött alis csomagom már 2 napja vecsésen pihen "Package available for clearance" státuszban.
Ilyenkor tőlem várnak el valami adatot (nem kerestek sem elektronikusan sem normál levélben) vagy megcsinálják az ali által küldött elektronikus adatok alapján?
(Az alis számla alapján a 27% ÁFÁ-t már kifizettem az alinak...).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!