-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Baloo27 #46719 üzenetére
Én is emlékszem még arra hogy a holland postás küldemények itt voltak 14-20 napon belül. Amióta ez a járvány van azóta nagyon rossz, de már 2019 nyarától érzékeltem hogy van valami bökkenő a rendszerben, bár akkor a Kínából való szállítási időt tartottam soknak.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Baloo27 #56252 üzenetére
Meghatalmazás az átvételre van leadva? Mert a munkahelyre címzett küldeményeknél gond szokott lenni, hogy a címzett nem elérhető és ha megnézed mind a Posta, mind a futárszolgálatok kézbesítési szabályait csak úgy nem lehet otthagyni.
De gondolom az Express One értesített velük nem tudtál egyeztetni?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Baloo27 #56257 üzenetére
Ha van meghatalmazás hogy nevedre szóló küldeményt egy másik személynek adják át, de gondolom nem mindig ugyanaz van portán és akkor több meghatalmazás kell, akkor ott hagyhatnák hiszen jogszerű az átvétel. Én egyébként nem igazán vagyok annak híve ahogy a magán küldeményeket a céghez kézbesítsék.
-
yogibear
addikt
válasz Baloo27 #56740 üzenetére
Nekem nemrég ugyanez volt, Zugló 1-be ment a követő szerint, aztán ugyanezek mint itt:
[link] neked,: "A Címzett Elköltözött. Továbbítva Az új Címre." aztán pár napra rá ott volt a ládában ahova kellett volna eredetileg, a város másik végében.
Csak neked már 2 ilyen bejegyzés van, de csak itt a trackit-en láttam én is a sajátomról...„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
Baloo27
aktív tag
-
Topikgazda
válasz Baloo27 #57001 üzenetére
Nemezzel a számmal UH705113105BE tartja nyilván a kézbesítő posta.Valójában a nyomkövetése itt megszokott állni:
29 Okt 2021 09:03 Továbbítás belföldre Nemzetközi Posta Kicserélő Központ.
Az hogy azután neked van még két bejegyzés az azt jelenti hogy a vonalkódját azon a két postán beolvastatták, de persze a postai nyilvántartási száma az más lenne, egy saját belső azonosító, de ezt csak annak adják amit nem a postaládába kézbesítenek. -
djsunstealer
aktív tag
válasz Baloo27 #59199 üzenetére
Nálam 2021. szeptember 6 óta egy árva kukk nincs, pedig a 120 nap már bőven letelt. Volt itt egy kollega a fórumon, neki augusztusi a sztori (de látom fairi-nek júliusi), azt mondta, megereszt egy dörgedelmesebb levelet a posta felé, nem tudom sikerrel járt-e. Ha igen, kérem jelentkezzen!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Baloo27 #75498 üzenetére
Ha van Free return akkor amikor indítod a dispute-t ott a képernyőn hogy bekérik az e-mail címedet hozzá, lényegében az AliExpress biztosítja.
Keressél más diagnosztikai programot, te egy kereskedőtől vásároltál aki nem fog belenyúlni a hardverbe, szóval nem csinál semmi turpisságot.
Ez a fake device meg akkor lenen igaz ha az adott eszközön -nem a hirdetésben- más adatok szerepelnek mint ami belül van.
Az még nem fake ha más típust kaptál, még tévedés is lehet.Azt kell bizonyítanod hogy amit konkrétan kifizettél az nem egyezik meg azzal amit kaptál.
Arra azért figyelni kell ahol több verzióban is van az adott dolog hogy tényleg az lett választva és az került a kosárba és kifizetésre amit szerettél volna. -
Topikgazda
válasz Baloo27 #75504 üzenetére
A dispute-ra volt valami reakció? Ha nem vond vissza és nézd meg hogy előjön-e amikor újból indítod, mert akkor visszaküldöd, indokláshoz esetleg egy kép a teszt programból ahol írja nem megfelelő procit. Persze az előfeltétel hogy a megérkezés igazolva leegyen hiszen akkor nem tudja a rendszer hogy honnan számoljon.
[ Szerkesztve ]
-
Baloo27
aktív tag
válasz Baloo27 #75506 üzenetére
Illetve kaptam egy e-mail-t is:
"Current solutionsSolution1:Return goods,full refund 140.60 USD (buyer pays the return shipping fee ) Notice:This is a FreeReturn order, if you are qualified to get a Free Return label this time, you will see a label on your Return&Refund page. Please download shipping label and ship out your items in time. If you do not get a label but only a return address, please send your order at your own expense first and negotiate with the seller if the seller needs to pay return shipping fee. Solution2:No refundResponseDays:3(Days)"
Ezzel csak az a baj, hogy nincs free return label ott, ahol írják. -
Baloo27
aktív tag
válasz Baloo27 #75514 üzenetére
Köszi V/ a segítséget, tegnap kaptam free return label-t. GLS csomagponton adtam fel, mivel itt nem preferált az automatás feladás.
A feladószelvèny másik felèt a csomagot átvevő kollèga lepecsételte, aláírta. A biztonság kedvèèrt csináltam kèpeket ès a becsomagolásról videót is (amiben èrkezett abba tettem vissza, csak több töltőanyaggal).
Szerencsére a feladás ingyenes volt,már úton van Madrid felè.
Azèrt ha visszakapott a pènzem, hagyok egy szèp èrtèkelèst a termèknèl.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!