Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz V/ #51984 üzenetére

    Én abban sem vagyok biztos, hogy van-e pos terminál a kártyás fizetéshez a kézbesítőknél. Szóval lehet majd dobálják be az értesítőket ész nélkül, hogy be kelljen menni fizetni azoknak, akiknek online nem lett kifizetve. Meg ugye arra is szoktak hivatkozni, hogy nem érnek rá ügyféllel találkozni, majd akkor mehet mindenki a postára.

    Bár kapták nemrég / talán előző évben az új elektronikus értesítő nyomtató készüléket, ami lehet tudna olyat is. De maga az értesítő is kretén felépítésű, mivel kézzel és tollal írogatják bele a küldemény adatait és a qr kód csak a posta oldalát linkeli... szomorú.

    Meg az általam tapasztalt, követés nélkülit havonta egyszer hozós módi is érdekes lesz. Majd látjuk a postán, hogy lesz-e aznap kígyózó sor a még ezután beérkező korábbi rendelések átvételéhez, ha minden után fizetni kell majd és nem dobálhatják be a ládába.

    [ Szerkesztve ]

  • Beni2360

    félisten

    válasz V/ #51984 üzenetére

    Majd alakul mint púpos gyerek a prés alatt.
    Nekem már csak egy lényeges csomagom van kint amit már írtam egy 142 $ Tablet amit Jún 11.-n vásároltam 7 napos kézbesítési opcióval Lengyel honból, amit már át írt 20 napra a kedves eladó. És 24.-e óta beérkezve nem mozdul. A DHL post ezt mutatja. Már nem is igazából kellene de ÁFÁ-t nem fogok fizetni rá.
    Már írtam az eladónak és válaszolt, hogy ő is látja, hogy gond van és majd jelentkezik mit intézett.

    Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

Új hozzászólás Aktív témák