Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Andralin

    aktív tag

    válasz V/ #30037 üzenetére

    Végre vannak fejlemények!
    A hivatalos nyomkövetés státusza megváltozott: [link]

    Shipment cancelled 2019-06-20 09:42:04

    Illetve egy hét hallgatás után írt az eladó is:
    Dear friend, I will give you an inquiry. The courier may be lost during transportation. Can you reissue it once today?

    Értek angolul, de nem egyértelmű, hogy a második mondatban mit kér tőlem. Alis berkekben mit jelent a reissue? Hogy rendeljem meg újra? Vagy mit akarhat?

    Igazából nagyon nem szeretném már ezt a rendelést megkapni ennyi késlekedés után a 20 eurós szállítási díjért.
    Mivel egy 1,6 eurós mütyűrről van szó, amikor láttam, hogy beragadt, megrendeltem még két másik eladótól is sima postával. Mindkettő már úton van Kína és Mo között, jó esély van rá, hogy hamarabb megérkezik valamelyik, mintha ezt most újra feladná akár DHL-es szállítással is.

    Meg ha fel is adja újra és megkapom két héten belül, akkor is végül egy teljes hónap lesz a kézbesítés, ami nagy szívás, mert nem erre fizettem ki a borsos premium szállítást. Akkor már rendelhettem volna sima postával is a legelején sokkal olcsóbban.

    Szóval ha egy mód van rá, akkor nem szeretném ha újra feladná, számomra az lenne a legjobb, ha visszakapnám a pénzem és kész. Szerintetek mit válaszoljak neki most a fenti kérdésére?

Új hozzászólás Aktív témák