Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
Hi
Mivel felzételezem, az a töltő az 1500mAh-ásokhoz lett tervezve, akkor 150mA-t kell adjon, ha normál és nem gyors töltő. Ez kicsit kevés a 2000mAh feletti akkuknak.
De magad is lemérheted a töltőáramot a töltőn, ha műszerrel megméred mit ad az akku kapcsain. A mért érték kb. fele az az érték, aminek a 10x-eséhez jó normál töltés üzemmódban.
Üdv.:Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Hi
Ez az érték a töltőre ráírt, vagy műszerrel mérted?
Ha ez a ráírt, akkor ennek a felével számolj, az 125mA, azt szorzod tízzel akkor 1250mAh-ás akksihoz jó igazán, de az 1500 még belefér.
Ha ez van ráírva, mint töltőáram, akkor az 1500-asoknál gyorstöltőnek számít, a 2500-asoknál pedig éppen normál töltésnek.
Üdv.:Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Hi
Pontosan ez az !
A hidegben alacsonyabb intenzitású az akkuban (elemekben) folyó reakció, éppen ezért az önkisülésük is csökken, viszont ebben az állapotban a teljesítmény leadása is kisebb, az alacsonyabb intenzitású reakció miatt. Ezért van az, hogy hidegben rövidebb ideig bírják, Viszont ha felmelegítjük szobahőmérsékletűre ismét, akkor megint leadja a szokásos teljesítményt. Sőt, még a hidegben kimerültnek tűnt akku is működik újból, felmelegítve.
Szóval, sajnos télen nehezebb dolgozni az akkuelemekkel!
Üdv.:Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag