Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    válasz Djuree #3742 üzenetére

    nem akarok belemenni végletekig a melyik gyártó a jobb vitába, de khm....maradjunk annyiban, hogy a cyma az egyetlen olyan kínai gyártó, amelyik 2006 óta folyamatos fejlődést tudott felmutatni és mára a legkiszámíthatóbb kínai gyártó lett. Nincs olyan, hogy 1ik darab elmegy, másikra kicsit költeni kell, harmadikban meg mindent cserélni kell, az új sorozatoknál a legalacsonyabb a minőségi szórás, a többinél meg....néha igazán lutri.
    Javaslom fogdoss kézbe pár új cyma ak-t, meg fogsz lepődni, de nagyon. Boyit is szokták dícsérni, hogy mennyire reális a fém kinézet meg szétszedés. Hát, legyen, ellenben a Boyi évek alatt odáig nem jutott el M4-es szériában, hogy eldöntse, 6, vagy 7 mmes csapágyakat használ. Ennek eredményeképp hol 6, hol 7, hol meg a kettő közötti méretezésű csapágyakat raknak bele, és még egyéb finomságokat.....ugyanígy az AK-k belseje is hagy nem kevés kívánnivalót maga után.
    azért az a "nagyon alsó kategória" enyhe túlzás. Amit tapasztaltam cyma Ak-val kapcs, azok után bármikor, látatlanban is inkább egy cyma, mint egy JG vagy boyi. Persze a Masz alapján nincs sok értelme, ellenben cyman kívül olyan gyártót nem nagyon láttam még, amelyiknek az alap belseje huzamosan bírta volta a 450-470 fpst, anélkül hogy gallyra ne ment volna valami. CM036, 042, 048 bírja, nemcsoda, ha majd full acél a belseje, fogaskerék, csapágy, a motorjáról meg írtam.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák