Új hozzászólás Aktív témák

  • stefanitsr

    senior tag

    Alaphangon a hopkamra, gumi cserés. Hopkamra esetleg hozzáértő mód élhetővé tehető, de ez kétesélyes, no meg annyira nem drága egy element kamra, hogy ne tegye bele az ember.

    A nózi környékén úgy szelel, hogy jaj. Az SHS M4 nózi viszont perfekt bele és nem drága.

    Két felszereltségi szint létezik, az erősebbnek a műanyagjai is jobbak, a boxában 7mm golyós csapágyazás van, csapágyazott rugóvezető, dugattyúfej, stb. A hopkamrája, motorja ugyanúgy gyenguszka, de valamivel erősebb rugót is szokott kapni (400+ fps), a boxa is jobban bírja az adjusztálást. A csapágyazottság ellenére a rugóvezetőt és a csapágyakat érdemes cserélni, mert a golyós csapágyaik szeretnek széthullani a nagy rugó alatt, a rugóvezető ténylegesen vezető része pedig elég rideg műanyag, le szokott jönni a talpról, reped, stb. Ezt onnét veszed észre, hogy relatív gyakran "megszorul a box" hátul ragad a dugattyú, mert a rugó olyan szerencsétlenül feszül be a vezető és a dugattyú közé, hogy úgy marad.

    A gyengébb szereltségnél a csapágyak műanyagok, rugóvezető szimpla műanyag, rugó jelentősen gyengébb. Ennél a verziónál kicsit magasabb az üzembiztosság, a kisebb rugó miatt (320-370) a gyári nem túl jó akku jobban bírja, valamint a gyengusz motor jobban viszi az egész rendszert.

    A test spiáter, míg pl a a&k vagy egy src esetében (ami ügyesen vásárolva nem drágább mint a boyik, mondjuk rises szépség kevésbé szokott a keretbe férni) alu. Könnyebb, kevésbé rideg és kevésbé hajlamos törni.

    Azt meg nem is említettem hogy néha olyan hanyagul rakják össze a boyikat, hogy a ris és a tok függőleges tengelye lazán zárja a 15 fokot... :C :((( Jobb esetben lötyögve, rosszabb esetben fix 15. :DDD

    RS Type97B, SLR105 C, TM Mk23, DE M56A, M56DL, A&K M24, WE XDMc - NE PM-et írj ! mail: stefanits@gmail.com http://playtogether.worldofwarships.eu/invite/mqwb539

Új hozzászólás Aktív témák