Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
Használja valaki az új CC-t.
Nem igazán értem mi ez a gpu és cpu preview. Nekem az egyiknél nem mutatja a transparency alatt változtatott layereket, csak fekete az egész.
Ez a nyomtatásra kimentett anyagnál nem lesz gond?
kösz
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
kuyarashi
őstag
Nálam eszméletlen lelassít minden munkafolyamatot a bekapcsolt GPU gyorsítás. Jelenleg csak IGP-t (HD4600) használok, emiatt nem is csodálkozom, hogy erre nincs optimalizállva, csak megjegyeztem, hátha valakinek szintén gondja volna vele.
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
Met
nagyúr
Ha elforgatok egy objektumot kézzel x fokot, azt hogy tudom nullázni?
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
kuyarashi
őstag
A Transform panelen (Shift+F8) láthatod, hogy hány fokkal fogattad el az alakzatot és az értéket természetesen átírhatod 0°-ra, így eredeti állásba kerül.
Úgy rémlik, hogy korábbi verziókban ez még nem így működött, de ha CC-t használsz, valószínűleg nem lesz vele gondod.[ Szerkesztve ]
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
kuyarashi
őstag
Valószínűleg a CS5 még nem tárolta el minden esetben az alakzatokhoz tartozó kezdeti értékeket. Régen szerintem emiatt szoktam rá a kerek számok használatára forgatásnál, így később könnyebben visszaállíthattam az eredeti állásba, ha szükség volt rá. Amikor csak tehettem Shiftet is használtam, hogy lehetőleg 45°-al forgassak.
Most azonban (CC2018, ha elforgatok egy objektumot, a későbbiekben pedig visszatérek hozzá, még mindig látom az elfogatás mértékét, amit könnyű szerrel visszaállíthatok az kezdeti értékre. Mentést követően is megőrzi a program az értékeket.Hátha a többieknek van valami ötlete!
[ Szerkesztve ]
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
nhpeti
tag
Sziasztok!
Tud valaki egy olyan Illustrator oktatóanyagot mondani, amivel átfogó képet kaphatnék szabad kézzel rajzolt, szkennelt logók digitalizálásáról?
Vektor - pixelgrafika különbségekkel tisztában vagyok, photoshopot használtam már, szóval nem teljesen az alapoktól kellene.
-
BonFire
veterán
Kifejezetten logószerkesztés nincs, vagyis hát csak olyan speedart videó, mert elég lassú és unalmas folyamat.
Viszont csináltam néhány olyan hasznos videót, ami rámutat néhány alapvető különbségre Ps vs Ai között, és ezek, illetve a szövegelős videókból lehet lesni egy-két tippet.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
félisten
Sziasztok!
Adobe Cs6 csomagot hasznal baratnom egy 4 magos (2 modulos) AMD magos procin.
amikor szinatmeneteket csinal, vagy hasonloan komplex grafikat, akkor hasznalhatatlanra lassul a progi, mindent nagyon lassan (20-25mp) rajzol ki.A kerdesem, hogy CC-ben ezen javitottak, vagy ha nem, akkor van-e valamilyen trukk, amitol begyorsul?
Kossz!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz BonFire #2514 üzenetére
En nem ertek hozza, de ez alapjan a video alapjan csinalta a legutobbi dolgot, ami belassult.
A specifies steps 400-ra van allitva.
100-ra leveve is ugyanilyen lassu, es a CPU terheles nem megy 100%-ra.
Olyan, mintha csak a megjelenites lenne ilyen csiga.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
BonFire
veterán
válasz BonFire #2516 üzenetére
Na, most megcsináltam, és az én gépem gyorsabban dolgozik, mint ahogy a videó mutatja, holott az legalább duplára van gyorsítva. Szóval nem tudom, valami más lehet ott a bibi.
Szvsz ott megjelenítési gondok lesznek. Egy 2012-es AMD konfigon is gyorsabb, mint a felgyorsított videó.
[ Szerkesztve ]
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
kuyarashi
őstag
Nézzétek meg Illustrator beállításaiban a GPU gyorsítás státuszát! Ha be van kapcsolva, próbáljátok meg anélkül (a program újraindítását követően)!
Egyébként milyen videokártya van a gépben?
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
félisten
válasz kuyarashi #2520 üzenetére
Feltettem probakeppen egy CC-t.
Ha bekapcsolom a GPU gyorsitast, akkor meg lassabb az egesz.
5-6 percre not respondingba megy a progi a file betoltesekor, es a legkisebb modositas hatasara is.Ha valaki megcsinalta a linkelt video alapjan a viragot, az esetleg el tudna kuldeni nekem?
Kezdek gyanakodni, hogy valamilyen erteket tulsagosan magasra allitottunk, es maga a file ennyire tul van bonyolitva.Vagy az AMD IGP nem fekszik az Illustratornak.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
kuyarashi
őstag
Igen, egyes esetekben a GPU gyorsítás kikapcsolandó. Például nálam is megfekszi a gép agyát, borzalmasan be tud lassulni (i7-4790/HD4600). Ezért írtam, hogy ha tudod, akkor kapcsold ki. Egy próbát megér. (Persze -mint mondtad- CS6 alatt erre nem volt lehetőség.)
Valószínűleg nincs baj az általad beállított értékekkel, egyszerűen csak ennyire kemények ezek az effektek. Megfogják az IGP-t.Innen tudod letölteni az AI fájlt, de ha a szerkesztése lassú volt nálad, akkor ebből a fájlból kiindulva is ugyanúgy szaggatni fog minden egyes művelet.
[ Szerkesztve ]
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
-
kuyarashi
őstag
Természetesen erre is a Quadro kártyák a legmegfelelőbbek, de GTX, sőt Radeon vonalon is válogathatsz.
Manapság a legtöbb kártyát tudja hasznosítani a program, a kérdés az, hogy mennyire jutsz vele célba. Például a listában szerepel az Intel HD4600 IGP-je is. Ennek ellenére első kézből állítom, hogy nagyjából kötelező kikapcsolni a GPU-gyorsítást Illustratorban, ha valaki ezt a grafikus processzort használja, mert iszonyat meg tudja fogni a gépet Windows 10 alatt (is).
[ Szerkesztve ]
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
kuyarashi
őstag
válasz kuyarashi #2527 üzenetére
Elképzelhető, hogy a GPU problémára megoldást jelent a 2. pont (Solution 2).
Majd még tesztelem, de mintha jobb volna egy fokkal.Fontos! Ha valaki kipróbálja, számítson rá, hogy minden beállítása elszáll Illustratorban, szóval előtte nem árt mentést készíteni az egyéni beállításokból (munkaterület, billentyűkombinációk, stb).
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
*Ropi*
félisten
Bár itt dedikáltan LR / PS-hez írtam, de a VGA-ra vonatkozó 5. bekezdés általánosan igaz az összes Adobe termékre.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
kuyarashi
őstag
Sok a hasznos információ. Van, amit már olvastam tőled, de a sokkal nagyobb részét még nem. Tényleg csomó hasznos dolog. Köszi!
Viszont van olyan téma, amit megvitatnék (SSD), de azt hiszem, hogy ezt nem ebben a topikban kellene megtennem.
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
*Ropi*
félisten
-
Norbi46
aktív tag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy ha van 2 objektumom különböző méretűek a kisebb a nagyobb felett van, és ha a méretük pl:246.825 px 563.485px. Png exportálás után a széleinél néhány helyen más színűek a pixelek, ez attól lehet hogy a méretük nem egész szám? Vagy miért van ez?[ Szerkesztve ]
-
BonFire
veterán
válasz Norbi46 #2534 üzenetére
Ha egész számú pixelekkel dolgozol, akkor is felléphet a jelenség, ha pont nem esik az objektum a pixelrácsra. Mivel a pixelrács alapértelmezetten nem látható, nem is ahhoz igazítjuk az objektumokat, de egy paranccsal ez is megoldható.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
Norbi46
aktív tag
Sziasztok
Nem sikerült eddig megoldanom a problémát. Ha ki jelölöm az összes objektumot és kiadom az object--> make a pixel perfect parancsot akkor az objektomok méretei nem lesznek egész számok. Akár mit csinálok ilyen a kép.Kezdhetem elölről az egészet?
[ Szerkesztve ]
-
Rayyy
senior tag
válasz Norbi46 #2539 üzenetére
Dedurvi. Életemben nem láttam ilyet. Nem hibás véletlenül a vektor háló? Ferde objektumnál teljesen mindegy, hogy a méretük nem pixelpontos, mert úgyis antialias lesz a széle. Plusz, felesleges pontok, nyitott hálópontok nincsenek benne?
[ Szerkesztve ]
Minden a legnagyobb render!
-
Norbi46
aktív tag
Á jól csőbe húzott a dolog! Probléma megoldva! Nem az Illustrator hibája, én voltam figyelmetlen! Egy másik program volt a bűnös!
Köszönöm mindenkinek a segítő szándékot!
-
ImrZs1978
újonc
Bonfire a fontlab-al kapcsolatban kérdeznék lehet? Vagy lehet csak nem itt
[ Szerkesztve ]
-
ImrZs1978
újonc
válasz BonFire #2546 üzenetére
Hálás köszönet. Van egy másik dolog is ez Illustr. kapcsolatos. Erre más is adhat választ persze. Hogyan lehet egy dekoratív keretet úgy átméretezni huzogatással, hogy a keret folyamatos mintázata minden oldalon arányos maradjon? Mert pa pl a keret jobb oldalát elkezdem húzni kifelé ez azt eredményezi, hogy vonszolt keret mintázata változatlan marad viszon a keret felső és alsó részén a mintázat elkezd nyúlni! Nagyon remélem hogy nem kell újra szétvágni a keretet ezért és újra összeállítani.
Kipróbáltam hogy a outline stroke ot átalakítottam stroke-á. Shift+x. Ezután próbáltam méretezni ilyen módon a keretet huzogatással lassan, és én úgy vettem észre hogy a keret folyamatos mintázata arányos maradt. Ez lenne ennek a módja? Kipróbálnék más módszert is. Erre gondoltam ami a képen van.
[ Szerkesztve ]
-
kuyarashi
őstag
válasz ImrZs1978 #2547 üzenetére
Muti a grafikát, mert attól is függ. Látatlanban viszont már lehet sejteni a válasz; az oldalarányok megtartása nélkül, a mintázat sem marad arányos.
Ha készítesz egy ecsetet, ami az adott mintát hordozza magában, akkor szerintem nyúzhatod az objektumot, megmarad az eredeti mintázat.iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
BonFire
veterán
válasz ImrZs1978 #2547 üzenetére
Pedig van az Illustratorban olyan szimbólumfajta, ami nyolc részre van felosztva (vagy kilencre), aminek köszönhetően mindig arányos marad, akárhogy méretezed. Valami ilyesmi.
Ebben az a lényeg, hogy mind a sarokelemek, mind az oldalelemek különállóak, csak a program egyként kezeli őket. Ezért ha van hely, oda berak még egy kockát és kész. Nem torzul. De ehhez a sarokelemet úgy kell megszerkeszteni, hogy szépen illeszkedjen.
[ Szerkesztve ]
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! - STEAM kulcsok /Anuchard, Aragami, Children of Morta, stb. - 2024.04.17.
- Steames kulcsok jó áron eladóak!
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - "Tökéletes védelem most kedvező áron..."
- Steam, Windows, Origin kulcsok, előfizetések közvetlenül a kiadótól, a LEGJOBB ÁRON!
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office