Új hozzászólás Aktív témák

  • #41133696

    törölt tag

    válasz #41133696 #1512 üzenetére

    Pénteken elvitték a hibás széket (két dobozban, mert nem tudtam szétszedni a szétrepedt lábcsillag + gázlift + ülővas triumvirátusát), így írtam a JYSK-nek, hogy ketten nem tudjuk szétszedni, és mivel garanciális, ezért óvatosak vagyunk, nehogy sérüljön), abszolút segítőkészek voltak, mondtam, hogy van itthon egy Snertinge székem, szintén Tőlük, az már nem garanciális és annak a dobozába beletenném a többi alkatrészt, az Aggestrupéba pedig a hibásat. Azonnal válaszoltak is, hogy küldenek két csomagazonosítót. Egyszerre el is vitték. Az imént pedig megérkezett az új, amit majd holnap rakok össze.

    A JYSK nekem nagyon kellemes élményeket okozott :R A SNERTINGE is használatban van, ott ülővasat cseréltem, garanciális időn túl, most egy olyan van rajta, ami biztonságosabb, mint az eredeti volt.

Új hozzászólás Aktív témák