-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz clyvejhamma #5665 üzenetére
Vettem parat ami meg nem volt meg:
A Chronos €17-ert jo vetel, nagyon minosegi es atgondolt az iranyitas, kamera stb. A jatek seated egyebkent es controller-es az iranyitas. Fix kamera per szoba, ilyan Zelda stilusu RPG.
A Grand Canyon Experience is jo €2-ert, egy kis relax
A Windlands igy €10-ert lehet megeri lehet nem, meg nem dontottem el. Valahol ertem hogy miert nepszeru, de meg nem jottem bele a groove-ba igy nem az igazi valahogy.
theBlu S1 azert az €10-ert szinten bizonytalan. Biztos hogy nem keves, de meg kell mondjam nagyon minosegi az egesz program es harom experience benne igy nem tudom nagyon banni hogy megvettem.
Az Adventure Time-ot vettem meg €1-ert szinten, meg nem jatszottam.
A tobbi cucc vagy megvan vagy nem erdekel. Pl. az ami megvan - Into the Dead biztos nem er €5-ot ugyanugy ahogy a Time Machine VR nem eri meg az €12-ot szerintem, de a Blaze Rush €5, EVE Gunjack €4 es Esper Collection €5 arak jok, Adr1ft is jo €8-ert, talan az Omega Agent is €4-ert. A Dreadhalls €4ert arra jo hogy kiprobald birod a horrort es hogy fejfajas nelkul birod-e a mozgast
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Kell neki egy kis supersampling. Ebben a file-ban:
C:\Users\<felhasznalonev>\Documents\Project CARS\oculussettings.xml
ird att az 1.0 erteket mondjuk 1.50-re ebben a sorban:
<prop name="ResScale" data="1.00" />
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Nehez megmondani, de egyelore nem ugy nez ki. Ami esett rendesen az a 1080 - vannak mar 480EUR-ert is itt-ott, de a 1070 meg mindig ott van ahol azelott, annyi a difi hogy talan most van 3 modell az 1 helyett amit mar elkapni 400EUR alatt, de nincs az a nagy mozgas ami a 1080-nal volt.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz akcir007 #5698 üzenetére
Kiirja hogy mit akar vagy mi a baja ha nem tudsz tovabblepni, ha beteszel egy screenshot-ot akkor megmondjuk mi a gond.
(#5699) Solesz84
A melegedes normalis, kerdes mi neked a komoly. Beszaggatas pedig sokminden lehet attol fuggoen mit is jelent az hogy "beszaggat". Lehet a jatek ugral vagy a tracking-el van gond.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz suniland #5711 üzenetére
Tobben rendeltek mar a nemet Amazon-rol Mo-ra itt a topic-ban is, az ar az amit latsz, de Magyar AFA-val, tehat az a 119EUR atvalt 127EUR-ra (19% vs. 27%). Nem az Oculus arulja hivatalosan, mert az Oculus arul direkt DE-be is a sajat store-bol, Amazon-on az Amazon arulja (amit linkeltel, de aruljak masok is), ugyanolyan retailer mint a Saturn vagy MM, csak online only. Mindenki a hivatalos aron adja DE-ben.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
Raymond
félisten
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Nincs VR-es vagy nem VR-es verzio, egy all-in-one van csak. A cucc elofizetes es havonta kapsz jatekokat (Dirt Rally as Inside ebben a honapban), de megtartod a jatekot az elofizetes lejarta utann is, igy gyakorlatilag eleg csak az egy honap "elofizetes": [link]
"Your subscription will be cancelled, and you won’t be charged for future months. All the bundles you’ve already received are yours to keep."
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #5724 üzenetére
"Azt tudom, hogy a Vive trackingje jobb (meg általában tisztább, szárazabb érzés), viszont a szoba mérete elég kicsi, max 1.5x1.5 méter a játéktér (2.3m x 3.5m szobában). Ekkora méretben nincs gond a vive-al? Illetve 2 db. rift szenzor nem elég ekkora helyen?"
Ez eleg kicsi room scale-nek, 1.5m azt jeleni hogy a a ket karodat oldalra kinyujtva mar kifutottal a helybol ha magasabb vagy mint 1.5m, de persze hasznalhato standing only modban. Ez csak a setup-nal jon elo, azon a teruleten belul meg mozoghatsz akkor is ha a VIve sir hogy nem eleg nagy a hely. Februar vegi statisztika az atlagos room scale play area meretekrol: [link]
"Súlyban, kényelemben van jelentős különbség a szemüvegek között? Főleg pár órányi viselés esetén."
Ergonomiailag a Rift jobb, de nem ez kell hogy donto legyen a fejlesztesre kell. Egyebkent mindketto hasznalhato rendesen es ha csak a Vive van akkor fogalmad sincs mennyivel mas a Rift peldaul es hasznalod azt ami van ugy ami van
"Ülős játékoknál (pl. Elite Dangerous) a Vive mennyire használható? (Támlás irodai székkel, ahol a fej hátsó része nagyrészt takarásban van.)"
Ugyanugy mint nem ulosnel. A Vive-nal egyebkent is mindegy hogy latszik-e a hatulja vagy nem.
"A vive-ra írt szoftverek oculus touch-al mennyire működnek? Azt tudom, hogy nagyjából mennek, de érezhető jelentős kompromisszum?"
Annyira amennyire figyelembe vettek ezt a szoftver irasakor, mert a forma es a bemenetek (gombok) is masok mindketton igy minel specifikusabb valami annal nagyobb az esely hogy problemas lesz a masik-on. Peldaul ha valami virtualis cuccot tartasz a kezedben akkor ha a Vive wand-ra van beallitva akkor Touch-al teljesen rossz lesz a szog ahogy megjelenik a kezedben. Ket kulombozo hardverrol van szo, mindkettovel torodni kell fejleszteskor. Erre (mint barmi masra) vannak megoldasok mar persze, nem kell 0-rol indulnod.
"Számít, hogy az oculushoz több az exkluzív tartalom? Vagy azok is nagyjából a demók és a minijátékok szintjén mozognak?"
Csak az szamit hogy van-e ott olyan jatek ami neked kell. Ha nincs akkor nem szamit Egyebkent per pillanat a Rift-re tobb a "minosegi" tartalom hala annak hogy temerdek penzt beleolnek, de Vive-ra meg ott a sok cucc Steam-en. Ami persze azzal jar mint minden mas a Steam-en - rengeteg a shovelware, mert gyakorlatilag barmi megjelenhet ott. Egyekent Re-Vive-al mennek az "exclusive" Rift cuccok is Vive-on, itt a fentebb irt kontroller kulombsegek miatt lehetnek kisebb-nagyobb problemak.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #5737 üzenetére
Igen, sokkal olcsobb lett a Rift idokozben, foleg ha csak Rift+Touch a harmadik szenzor nelkul a felallas. A csak ket kamera nem problema a Medium-ban mondjuk meg akkor sem ha elol vannak, mert forgathatod az egesz nezetet ugyanugy mint ahogy sima monitoron is tenned, csak itt jobb erzes a vilagot forgatni a kezeddel
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Jostikacska #5744 üzenetére
Nem, a Touch csak a CV1-el mukodik mert a HMD-n keresztul kommunikalnak a PC-vel es ez DK2-nel nem mukodik. SteamVR alatt hasznalhatsz mast ha szerzel (Leap Motion vagy Razer Hydra pl.), de ott is a Vive controller sajnos csak a Vive HMD-vel egyutt mukodik.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Jostikacska #5746 üzenetére
Nincs, a Touch csak tavaly decemberben jott ki. Szimulatorokhoz vagy azokhoz a jatekokhoz amik a Touch elott jottek ki a DK2 is hasznalhato meg, de olyan jatekok amik a Touch-ra jeletek meg az Oculus Store-ban vagy a Steam-en ott all hogy "Requires Motion Controllers" nem megy. Az egyetlen megoldas mint irtam Steam alatt van ha egy Leap Motion-t vagy Razer Hydra-t hasznalsz, ezek kozul az elozo nem idealis mert ujjkovetos az utobbi pedig ritka es draga. Szerintem maradj a sima controllerekkel mukodo cuccoknal, vana zokbol is sok. Vagy add el a DK2-t amig lehet, bizonytalan hogy meddig fog mukodni az aktualis Oculus Runtime-al, hivatalosan csak 2016 vegeig igertek hogy igen.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #5752 üzenetére
Erdekes, nem sokan vannak ezen a velemenyen, de hat mindenki mas
A Saturn-os hozzaallas fura, ez egy EU-s orszag, ha van szamod (HU12345678) 1 percbe telik ellenorizni a validitast es hogy te vagy-e a tulaj. Ez cegbirosagi bejegyzestol fuggetlen, igaz az van DE/AT-ban egyeni vallalkozonak is. Akkor csinalja valaki ha nem sajat neven hanem valami mas neven akar vallakozni, bejegyzed magad mint Einzelkaufmann es ha nem is vagy GmBH vagy meg UG sem akkor is van birosagi bejegyzesed.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #5755 üzenetére
Igen, a droid mod problema es persze az is hogy csak penz/marketing tamogatas van ezeknel a demo pod-oknal igy az egesz ugy nez ki ahogy kinez. Nem mukodnek a cuccok es hanyadek a karbantartas alltalaban. A legelejen lattam meg az egyik Saturn-ban hogy egy kulon ember ott volt a Vive-al, talan ket hetig mukodott az egesz. Azota mindenhol csak ott lognak a cuccok legtobbszor, mindegy hogy VIve, Rift vagy GearVR azzal a speci fotellel.
(#5754) sheep
A Rift-nel is romlik a kabel, volt belole az elejen bruhaha mert amikor meg egyaltalan nem szedtek ossze magukat logisztikailag nehez vagy lehetetlen volt kabelt szerezni a support-tol. Ez azota megoldodott.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Assetto Corsa 50% off Steam-en: [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
Raymond
félisten
válasz nmy1212 #5763 üzenetére
Szerintem nincs, hacsak nem nagyon olcso. Olyan 250-300EUR-ert mennek eBay-en es az szerintem sok egy olyan per pillanat mar eleg regi darab hasznalt cuccert ami ki tudja meddig fog meg az aktualis hivatalos SDK-val mukodni. Plus a Touch se mukodik vele (a HMD-n keresztul kommunikal a PC-vel es a DK2-bol hianyzik a hardware) igy ha boviteni akarnad kesobb azt se lehet. Az emlitett ket jatekhoz es mas autos jatekokhoz es szimulatorokhoz viszont jo, ennel olcsobb belepo oda nemigen van.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Jostikacska #5768 üzenetére
Letoldot a softvert [link] es koveted az utasitasokat. Ez az elso es legegszerubb modszer, a tobbi dolog (SteamVR, regebbi Oculus runtime stb.) akkor erdekes ha mar ez megy.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Jostikacska #5770 üzenetére
Probald meg innen manualisan futtatni az OVRServer_x64.exe file-t:
C:\Program Files\Oculus\Support\oculus-runtime\
Utanna talan felismeri.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Rift tulajok - volt egy driver update tegnap este (nem a Home/Runtime update) es azota jobb/szebb lett a kep a Rift-en nalam. Nem tudom mit csinaltak, de egyertelmuen sokkal jobb mint elotte. Minimum attol hogy vilagosabb.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz W00dyka #5775 üzenetére
Nem tudom pontosan mit csinaltak, remelhetoleg lesz majd info rola a napokban de egyertelmuen jot tett. Ahol banding problemak voltak egyes cuccoknal pl. Oculus Video-nal a Moon skybox az most is megvan mert ott textura formatum valtasa nelkul nem sokat tehetnek, de ugyanott az Ant skybox most mar rendesen lathato. Elotte tok sotet volt minden es csak par format lehet kivenni, most meg nezem mennyi minden van az "egen" Mar a Home eleve jobban nez ki, ott vettem eszre azonnal.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Jostikacska #5773 üzenetére
Lehet nem vagy egyedul, nalad is az utolso W10 update fut? [link]
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Dyingsoul #5778 üzenetére
Nem tudom, de nem a Home verziorol van szo, ott az 1.14 mar par napja megvolt ha jol tudom. Te tegnap este inditas utan elojott egy piros jelentes felul hogy kell driver update, letoltott valamit es meg is csinalta. Azt irjak itt hogy a Touch-hoz volt: [link] Viszont az elso dolog amit eszrevettem az a kepminoseg javulas volt, ezert is keresgeltem mi van, de semmi info. Aztan lehet hogy csak tegnap lett meg az 1.14 nalam es az hozta, de nem emlekszem hogy olvastam volna ilyet amikor az kijott.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Jostikacska #5785 üzenetére
Hasonloan nez ki mint itt?: [link]
Mert ott par screenshotnal latom az elcsuszast (pl. Lucky's Take icon 0:40-nel), de nem mindenhol. Pixelesedesen es szoveg olvashatosagon segit ha feltolod a PPD-t a jatekban ha van beallitas vagy a kulso Oculus Debug Tool-al ha nincs.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Jostikacska #5788 üzenetére
Ez elsosorban a felbontastol van, csak a PPD feltolasa segit: [link]
Az elso pont feleseleges, a tool ott van a C:\Program Files\Oculus\Support\oculus-diagnostics\ konyvtarban es szerintem a hetes pont is felesleges. Azon kivul talan nem mindjart 2-vel kene kezdeni, 1.5 grafikus kartya kimelobb opcio.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Davidgta #5791 üzenetére
" Nekem a Rift-hez járt a Lucky's Tale, a Touch-hoz pedig a Robo Recall."
Biztos hogy csak ez a ketto? Mert meg nemreg is azt mondtak hogy tobb jatek van akkor is ha nem elorendelted. A Touch-hoz meg ott a Dead and Burried, Medium es a Quill. A The Unspoken es a VR Sport Challenge volt csak elorendelo bonusz. Plusz ha jol tudom meg mindig ugy van hogy ha barmit veszel a Store-ban (mindegy mi az es mennyibe kerul) akkor megkapod a Ripcoil-t is ingyen.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Jostikacska #5796 üzenetére
Ket konferencia proban kivul nem volt DK2-m, de ez nem hangzik OK-san. Az amit leirsz normalis jelenseg, meg a CV1-en is megvan, de az SDK/runtime elmeletileg kompenzalja a dolgot amennyire lehet. Tehat mielott kimegy a kep a HMD-re a subchannels szet van csusztatva hogy a lencsek aztan "visszarakjak". Nem 100% a dolog, de nem is olyan hogy allandian latszodna drasztikusan az egesz kepen. Abban a videoban amit linkeltem is keresni kellett mert nem mindenhol latszodott. Lehet a DK2 ilyan, de lehet ki kene probalni egy regebbi runtime-al (0.8) es egy demoval amit ott megy: [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #5799 üzenetére
"Riftnél hogyan lehet megoldani az ülő mód és a roomscale közötti váltást a szenzorok átpakolása és újrakalibrálása nélkül?"
Ilyen nincs. Van egy definalt terulet amin belul kovetni tudnak a szenzorok. Ha olyan jatekkal jatszol ahol nem kell mozogni (pl. autos vagy repulo szimulator) ott mindnel van re-center. Beulsz ahova kell es megnyomod a megfelelo gombot a billentyuzeten vagy a kontrolleren jatektol fuggoen. Ez beallitja a HMD poziciot es nezetet oda ahol eppen ulsz vagy allsz XYZ (tehat minden) iranyban.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz #44630784 #5801 üzenetére
Csak eleg magasra kell rakni. Ugyanugy vagyok en is. A ket szenzor nalam elol van ahol az asztal is. 185cm az egyik, 170cm magasan a masik, kb. 10cm-re a faltol (allvanyokon), mindketto olyan 15-20 fokot lefele dontve. Az asztal a falnal van teljesen, 60cm mely es nincs problema ha ott ulok mogotte es jatszok valamit. Akkor olyan 70-80cm-re vagyok a szenzorok sikjatol. Az asztal alatt termeszetesen nincs jel, de mashol van. Annyival szamolj hogy 100x70 (HxV) fokot fognak be, igy ha eleg magasan vannak (kicsit a fejed felett) akkor tudod ugy donteni hogy felul vizszintesen legyen a befogott terulet hatara es alul pedig szinten maximum amit beterit. Van a Desk Scene progi ami mutatja mennyit lat a szenzor, azzal erdemes eljatszani: [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Jostikacska #5805 üzenetére
A felbontas olyan amilyen, ha a PPD novelese sem segit akkor ez van sajnos.
"Illetve nekem hiányzik az progi amivel a személyeket,akik használják lehet beállítani."
Ezt nem ertem.
SDK nem kell csak ha fejlesztesz valamit ott meg attol fugg miben dolgozol, vagy a runtime-ra gondoltal? A leiras arra ott van a reddit linken amit adtam.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Nincs nativ, vorpX-es a cucc. Azt mondtak majd talan valamikor lesz nativ, de nem rogton.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Igen, Steam kulcsot kapsz. Ahogy irtak itt az elobb ott van mindig hogy milyen platformhoz van a kulcs a jatekhoz amit epp veszel. A jatek oldalan jobbra fent van a PLATFORMS es OPERATING SYSTEMS: [link]
A Humble csak egy bolt, itt mindig Steam, Origin, UPlay stb. platform kulcsokat fogsz kapni. A Codemasters-nak nincs is sajat terjesztesi platformja mint az EA Origin vagy Ubisoft UPlay ezert elsosorban a Steam-en keresztul terjesztik a jatekokat, de van par ami Origin-en is elerheto.
Steam-en van offline mod is: [link]
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Gratula!
Az Amazon Warehouse Deals jo dolog. Mondjuk az a karcos szoveg sokszor sablon, de meg kell nezni mit irnak pontosan, ha a hosszabbik valtozat akkor mar van esely arra hogy a termeket hasznalta valaki es latszik rajta. A rovid verzional ez sokszor nincs igy, ezt a sima "csak kibontotta valaki de meggondolta magat" cuccokra is rairjak, van hogy meg ott is az van ahol csak a box serult eredetileg, de atcsomagoltak Amazon-os kartonba.
"Hamarosan jön a hétvége és akkor elkezdem összevadászni a játékokat hozzá steam-en."
Probald meg eloszor az Oculus Store-t, ott lesz a legkevesebb problema. Nem eppen intuituv, de az ingyenes tartalmakat megtalalod ugy hogy a keresobe fent beirod hogy free es akkor kilistazza.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Hmmm...Dead and Burried GearVR: link
Nem rossz, gondolom a 2017-es verzioval amihez van controller a legjobb, nem tudom milyen a regebbiekkel, egy darabig nem is fogom tudni a halott S7 miatt.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Megint 499EUR a Rift a nemet Saturn-nal es Amazon-on
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Fehercsoki #5840 üzenetére
Nincs ertelme szerintem. PSVR + Move Controllers = 399 + 75 = 474EUR, mig az utobbi honapokat figyelembe veve ugy nez ki az Oculus Rift-re van havonta legalabb egyszer akcio amikor 499EUR. Ehhez jon a 119EUR Touch es igy 618 egy olyan megoldasert ami eleve erre lett kitalalva es 100% mukodik a SteamV-al is. Ha csak a HMD kell akkor meg 399 vs. 499 igy a kulombseg meg kisebb. Ha meg mindig 800-900EUR lenne csak HMD+Controller kombinacio mint tavaly ev vegen akkor talan elgondolkozhatna az ember ilyen 400EUR oszver megoldasokon, de a Rift arcsokkenes ota (es foleg a rendszeres akciok ota) szerintem ez ertelmetlen.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Fehercsoki #5842 üzenetére
"PSVR is eleve erre lett kitalálva (csak ugye nem a PC-hez, de az részletkérdés)"
Ez itt a nagy tevedes, nem reszletkerdes. Softver tamogatas a legfontosabb a VR-nel PC-n. Per pillanat az Oculus Rift megy mindket nagy platformon (sajat plusz OpenVR/SteamVR), a HTC Vive megy a OVR/SteamVR-on es egy kulso (ReVive) programmal mennek az Oculus cuccok is. A Razer OSVR megy OVR/SVR alatt, van 6DOF kovetes ugy-ahogy, de nincs motion controller. A Pimax megy szinten OVR/SVR alatt, de hiaba a "4K" es a 399-es ar, hasznalat kozben elmosodas van es nincs 6DOF kovetes csak forgas mint a mobilos cuccoknal, plusz szinten nincs motion controller.
A PSVR-os SteamVR tamogatas szinten egy kulso megoldas es csak fejforgas kovetese van, nem hiszem hogy ez megeri a kb. 100EUR sporolast. Gyakorlatilag kiadsz 400EUR-t egy VR megoldasra ami 6FOD + room scale + motion controller + full platform tamogatas helyett kapsz 3DOF es limitalt egy platform tamogatast.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Asztalos klub
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen házat vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPad topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- További aktív témák...
- DELL 7070 SFF Core i7 8700 vagy i7 9700 8/16GB DDR4 250GB M.2 SSD számla + gari - több db
- Wacom Intuos Pen&Touch medium eladó
- Feiyutech AK4500 Gimbal + follow focus + hyperlink eladó (standard kit)
- Apple Ipad Pro M1 2021 128GB Wifi + Apple Pencil 2.gen + tok + extra fólia
- XFX RX 6800 SWFT - 3 év ALZA garancia - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen