- Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
- Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Íme a végső gépigény
- Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
- Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
- The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
barcalaci84
őstag
válasz barcalaci84 #31418 üzenetére
Ez annak idején volt érdekes mikor az odysseyt és a vive pro-t hasonlitgattak...
Elvileg ugyanaz a fizikai felbontas a két headsetnek és OLed mindkettő és valahogy ezekbe a
Default beállításos összehasonlítás videokban a vive pro jobban nézett ki...
A Samsungos 140%ra kellett állítani h a vive pro alap tender resolutionjan legyen...
Így egyből más lett a leányzó fekvése és eltűnt az előny :) (mert sose volt, csak a valve, meg a vive sokkal jobban megtolja ezeket az értékeket mint a konkurencia...)[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz barcalaci84 #31418 üzenetére
Meg mindig a nyers szamokra koncentralsz de ahogy mar irtam ez nem ugyanaz a HMD-k kozott mivel mas a kijelzok felbontasa es masok a lencsek is. Az Odyssey es Vive pro pedig kulonosn problemas osszehasonlitas ugyanis eleg sok kavaras volt a WMR default render target felbontasban. Ahogy lent lathatod eredetileg 1593x1593 volt az 1440x1440 kijelzokon. Ez egyertelmuen tul alacsony, nem lesz 1:1 sampling a lencsek kozepen. Parszor kavartak es javitottak rajta igy ha jol tudom most mar magasab ha a renderTargetScale a WMR vrsettings file-ban 1.0 es ennek van ertelme. A masik Odyssey kuriozum az volt hogy annal valamilyen oknal fogva a horizontalis meg picivel a kijelzo nativ felbontasa alatt is volt eloszor. Tehat 1428x1776 felbontast hasznalt. Ezek most mar mind javitva vannak elmeletileg es az alapnak 1764x1764 kene hogy legyen a sima WMR-nal 1.0-an.
"A Samsungos 140%ra kellett állítani h a vive pro alap tender resolutionjan legyen..."
Ez az ami problemas - HMD A beallitasait nem aszerint kell beallitani hogy HMD B felbontasa meglegyen, ugyanis teljesen mas kijelzo es lencsek vannak es a normalis alap 1.0 (100%) render resolution ugy van a gyartok alltal kivalasztva hogy a lencsek kozepen ahol legelesebb a kep a fizikai kijelzo pixelei es a szamolt kep pixelei 1:1 arany legyen a torzitas es nagyitas utan. Az hogy eredetileg miert csak kb +11% volt a WMR-nal az a fejlesztocsapatnak kene megvalaszolnia (lehet meg is volt, nem olvastam az ossze reddit hozzaszolast toluk ) de a Vive +40 es az Oculus +24% /+33% kozti kulonbseg abbol adodik hogy az utobbinal kisebb a FOV es a lencsek is masok. De zomeben a FOV miatt, nem kell annyi oversampling mert nincs akkora FOV es nincs az az extrem torzitas se a szeleken amit kompenzalni kene.Tehat Vive/Index/Rift ugy van beallitva hogy a kep kozepen 1:1 az arany, a Reverb-nel pedig meg undersampling van de mint ahogy irtam ugy nez ki a HP-nal ugy dontottek "jovanazugy" mert igy legalabb limitaltak hogy mennyi loero kell a rendereleshez es ugy gondoltak a kijelzo fizikai pixelsurusege miatt ugyse lesz negativ hatasa. Ahogy latjuk igazuk volt
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Facebook és Messenger
- OLED TV topic
- EAFC 24
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Sorozatok
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- 3-IN-1 USB C HUB Samsung - DEX
- Teljesen új Samsung S22 5G 8/128GB DS Phantom Black eladó (bontatlan+garancia)
- Apple MacBook Pro 13" 2020 / Intel i5 / 16GB / 1TB + ajándék tok
- 1200W Corsair HX1200/ platinum/ garancia/ ingyen Foxpost
- Beszámítás! ASRock H310CM i5 8500T 8GB DDR4 120GB SSD 1TB HDD GTX 1060 3GB Rampage Shiva 400W