-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
aerosmith
őstag
válasz
Dyingsoul #3315 üzenetére
Nálunk asszonyon amúgy már többet volt a cucc mint rajtam. Machu Pichut néz meg mindenféle távoli helyeket 3dben.
Már látszik a bőr normál zsírtartalma miatti enyhe fényesedés a szivacsrészen nem hülyeség az a VR Cover...
Alapozók sminkek simán meglátszanak rajta de van kifejezetten alkoholmentes sminkletörlő kendő az leviszi. -
-Solt-
veterán
válasz
Dyingsoul #3334 üzenetére
Nem akarok kötekedni, de ez inkább az adott játék tesztje, nem VR teszt!
Azokban a játékokban ahol van aszinkron timewarp rendre jelentős javulásról beszélnek az AMD tulajok. Az AMD és az NV közti különbség kiderítéséhez olyan környezet kéne, ahol adottak azok a technikai feltételek amikről itt a PH-n megy a diskurzus... ahhoz, hogy a hagzatos ígéretek(?) működjenek, nem elég a hardver, a szoftver oldaláról is kell a támogatás.
www.smart-bus.hu
-
Smogus
őstag
válasz
Dyingsoul #3358 üzenetére
Szia!
Egy épület bejárásáról lenne szó, a CAD program sok kiterjesztés le tud majd generálni.
(3ds, obj, c4d, u3d, atl, skp)
Kellene tudnunk mozogni a térben, tehát nem előre beállított útvonalról lenne szó, szabadon lehetne benne mozogni. Természetesen ha ez mondjuk a mobilos szemüveggel nem megoldható, akkor esetleg az előre definiált útvonal is elfogadható és akkor csak a körbetekintés marad.Jelenleg egy VR eszközzel sem rendelkezem, és valószínűleg egy mobilis VR szemüveg lenne a legkézenfekvőbb erre a dologra, az ára miatt.
Ha az emberi agy elég egyszerű lenne ahhoz, hogy megértsük, akkor egyszerűségünkben erre már nem lehetnénk képesek. -- http://smogus.deviantart.com/ --
-
válasz
Dyingsoul #3415 üzenetére
A "kikapcsolták a visszapillantó tükröt" a videó alapján máris cáfoltnak vehetjük. A látvány pedig lehet hogy nem éri el az eredeti drive club szintjét (fogalmam sincs, sosem láttam), de azt mind tudjuk hogy vr autóversenyben a kevesebb is sokkal több tud lenni. A gagyiság pedig nálam nem ott kezdődik, ha visszavesznek a köd vagy az eső komplexitásából. Szóval továbbra sem értem ezt a "gagyi" jelzőt. Jól nézett ki, jól ment, fenemód élvezte a fickó... Mi kell még? Mondom ezt vér-pc-sként.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
válasz
Dyingsoul #3418 üzenetére
Csak hogy ne felejtsd el, hogy felesleges a két stílust összehasonlítani. Egy No Man's Sky jellegű játékban órák alatt bontakozik ki amit tud vagy nem tud nyújtani, tehát az első órányi élmény valójában nem reprezentatív az egész játékra nézve. Viszont egy autószimben a fő tartalom, a versenyzés perceken belül átélhető, ezen túl csak azok a játékok tartogatnak valamit, ahol mondjuk lehet állítgatni a kocsi beállításait, és az illető nagyon szereti is ezt csinálni. Valójában a verseny a lényege, ami egy baromira könnyen behatárolható terület, és könnyen átélhető teljes egészében. Ergo ha játszok egy órát pl NMS-ben, vagy játszok egy órát Gran Turismo-ban, egészen más mértékben ismerem meg a teljes játékot, a koncepcióját és magát az élményt.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
kovsol
titán
válasz
Dyingsoul #3433 üzenetére
"szoftveres cseleket vetnek be"
lol, épp az lenne a jó ha végre a szoftverek felnőnének a hardverekhez.Na meg persze, mert a konzolokat csak úgy upgradelgetik majd hardveresen biztos, mikor sok millió darab kint van a piacon. Azt nem engedhetik meg maguknak, hogy visszafele ne legyen kompatibilis a PS VR.
May the Force be with you!
-
válasz
Dyingsoul #3433 üzenetére
Ki kell hogy ábrándítsalak, az egész játékfejlesztés az első naptól máig a szoftveres cselekről, trükkökről és megoldásokról szól (hogy lehetőség szerint élethűen nézzen ki, de ne kelljen annyira sokat számolni, mintha ténylegesen szimulálnád), és arról, hogy mit áldozol fel egy másik feature kedvéért. Ez mindig így volt, és mindig így lesz.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
válasz
Dyingsoul #3437 üzenetére
"hogy ilyen-olyan szoftveres cseleket vetnek be inkább annak érdekében, hogy "élvezhetőek legyenek" a játékok ahelyett, hogy érdemi előrelépés lenne mondjuk hardverben"
Ha új konzolt adnának ki a psvr mellé, akkor már bukták a előnyük jelentős részét, miszerint már úgyis van sok ps4 odakint, és így "olcsó" tud lenni a "vr pakk". Szóval most szomorúan konstatálod hogy nem jön ki egy Titan X kategóriás konzol csak a psvr kedvéért, hogy az emberek fizethessenek 1000+ dollárt hogy kipróbálhassák a vr-t? A piacnak nem egy drágább vr rendszerre van szüksége, hanem egy olcsóbbra.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
válasz
Dyingsoul #3442 üzenetére
De az ugye megvan, hogy egy ilyen eszközt a tartalom ad el. Akkor veszel meg egy ilyet, ha kellő mennyiségű tartalmat kapsz az árárért, minél drágább a cucc, annál többet vár el a vásárló cserébe. Ahhoz pedig hogy valamire sok tartalmat készítsenek, egyszerűen szükséges hogy a piacon jelen legyen olyan mennyiségben a szemüveg, hogy arra úgy gondolják a fejlesztők, már megéri célozni. Ergo nem lehet 1500-2000 dollárokat elkérni érte, mert ugyanúgy a porba hullik mint az elődjei. Megfelelő minőségű és árú eszközökre van szükség, hogy fogást találjon a piacon, utána majd ha ténylegesen több tartalom lesz és képesek lesznek sokkal jobb minőségű szemüvegeket is gyártani és kihasználni képekkel, majd lehet megszórni a piacot drágább cuccokkal is. Ugyanemiatt van a riftnek és a vive-nak is "csak" 2160x1200-as felbontása. Mert reálisan, lehet hogy lehetett volna 4k-s kijelzőt beletenni, csak akkor annak a kis piacnak 98%-a is kiesik, akinek nincs dual Titan X-e. A megfelelő haladásért mindig megfelelő kompromisszumokat kell hozni, nem lehet túl kicsiket vagy túl nagyokat lépni. A foveális renderelés pedig még nincs teljesen piacképes állapotban, idővel (következő generáció) jön az is, de még így is túl sokat kell tanulnia a játékfejlesztő világnak arról, hogy hogy is kell vr-ra játékokat készíteni. Emiatt sem lett volna jó további éveket várni a kiadással.
A psvr, vive és a rift megfelelő kompromisszum arra, hogy ne legyen elérhetetlen az embereknek, de ne legyen túl szar sem a minőség.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
válasz
Dyingsoul #3460 üzenetére
"Szerintem is ebbe az irányba lenne érdemes elmenni"
Senki nem vonja kétségbe hogy ebbe az irányba kell elmenni, a jelenről beszéltünk. Arról, hogy mennyivel többen vennék meg ebben a pillanatban, a jelenlegi tartalom felhozatal mellett a vr szemüvegeket legalább 10-20%-al drágábban a jelenleginél is, hogy nagyobb felbontású képernyőn ugyanúgy nem natív képet adjanak, amihez ráadásul a legfejlettebb hdmi vagy dp port kellene (ne felejtsük el hogy amd oldalon nem volt a 400-as sorozat előtt hdmi 2.0, csak dp). De így is mennyien puffognak a minőség visszavételére, sőt #3433-ban még pont te írtad hogy "azt konstatálom szomorúan, hogy ilyen-olyan szoftveres cseleket vetnek be inkább annak érdekében, hogy élvezhetőek legyenek".
A felbontás mindenképp nőni fog a következő generációval, pláne ha sikerül behozni a már említett foveális renderelést. Emellett elég sokat javít az élményen az rgb pixelfelépítés is a pentile-al semben, többek között ezért sem tartják különösebben rosszabbnak a psvr képét a riftéhez képest azok, akik próbálták.Viszont én amellett vagyok, hogy van VR és van immerzió 8K felbontás nélkül is, különösen motion controllerrel. Majd egyszer oda is elérünk hogy jóval nagyobb látószögben jóval nagyobb felbontású képet láthassunk, de ez nem az első-második generációban várható. Ezért mondtam a realitást.
#3462: kérdés mekkora a jelenleg potenciális vr szemüveget vásárlók halmazának az az alhalmaza, akinek még sli-je is van.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
wolfhgb
aktív tag
válasz
Dyingsoul #3460 üzenetére
Na, de nem is kell mindjart a szemenkenti 4k ra ugrani, hisz a dk2 hoz kepest, csak alig magasabb a vegleges eszkozok felbontasa es megis jol erzekelheto volt a javulas pixel teren. Szerintem boven eleg lenne a 2 szemen egyutt a 4k kozeli felbontas, tehat szemenkent a mostani duplaja nagyjabol, az is rengeteget dobna a minosegen, tul nagy lepcsonek gondolnam, a 8k megjelenitest, persze a jovo ez, de hol van az meg. Ha megoldanak a kijelzok kulon vezerleset, esetleg sli, v cf megoldassal, ez mar a mai technikaval is kenyelmesen kihajthato volna.
[ Szerkesztve ]
-
nortsen
aktív tag
válasz
Dyingsoul #3460 üzenetére
Na igen, nem feltétlen kell a jobb minőséghez 4K, van még bőven a kettő között is tér.
#3457
"Azt meg mind tudjuk hogy milyen 4k-s monitoron nézni egy alacsonyabb felbontású képet, hát még ha nagyítod vagy ténylegesen közelebbről nézed."
Tehát szerinted egy 4K-s monitoron nézni 2K-s tartalmat az rosszabb minőséget produkál, mint a 2K-s tartalmat nézni 2K-s kijelzőn.
Mond már el miért is? Én pont az ellenkezőjét tapasztalom a TV-men.
A két displayport és hdmi-re csak annyit, hogy volt már erre példa dvi-al, és működött is, csak hogy én is a realitások talaján maradjak.Szerintem van tér a 4K kijelzős VR-re, szerinted meg nem jött még el az ideje. A jövő eldönti hamarosan ezt a kérdést.
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
Chal
addikt
válasz
Dyingsoul #3480 üzenetére
Köszi, amúgy Dell U2415H, szóval esélyes hogy ezt nyaltam be én is. És igen, entering power save felvillan rajta előtte. Az alaplap amúgy nem tudom mit művel, de hallani a power save-es felirat után picivel hogy behúz a tápban a relé, szóval tuti nyom magának egy atx hard resetet, de amúgy nem kapcsol ki egy pillanatra sem, kettőt kattan a táp, szóval azonnal el is indul. Kb. az a jelenség mint amikor bios-ban CPU frekit vagy hasonló ritka dolgot állítasz, amihez power cycle kell.
Bónusz kérdés: a Rift menne egyébként daisy chain-elve, ha a monitor output DP-jére tennék egy DP->HDMI átalakítót?
Vagy nem férne bele a sávba?
[ Szerkesztve ]
-
nortsen
aktív tag
válasz
Dyingsoul #3483 üzenetére
Ez nem ugyanaz a hír amit pár napja linkeltetek?
schawo:
Igen ez igaz (beszéltem is róla, hogy az RGB elrendezés talán szebb képet eredményez a VR-nek), de lehet az a bibi a 4 pixelnél, hogy szétszórtabban jön a fény, ezért lehet csúnyább a kép. Mindenesetre TV-n pont fordítva jön ki, mert az elég messze lehet ahhoz, hogy a fenti dolgokat észrevegyük.[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
Chal
addikt
válasz
Dyingsoul #3483 üzenetére
Ez a hír megfordult itt a PH-n is, és nagyon szörnyen sikerült értelmeznie a cikkírónak (szerinte eddig csak az USA-ban volt kapható a Rift, és végre legálisan lesz az EU-ban szeptember 20-tól
).
Akárhogy is, sajnos sem az eredeti hír (a hivatalos Oculus blogon), sem a linkelt, sem a PH-s nem tartalmazza azt, hogy a támogatott országok száma ezzel egy időben bővülne, szóval ettől még nem lesz itthon kapható. De persze kizárva sincs, csak alapvetően nem erről szól maga a bejelentés, hanem arról, hogy az USA Bestbuy/Amazonos retail értékesítés mintájára az EU-ban is árulni fogják majd a hivatalos Oculus Store-on kívül is a Riftet.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz
Dyingsoul #3480 üzenetére
Szívesen! Majd jelezz vissza
Áh, nagyon banális volt...
Ugye elsőre úgy kábeleztem át a dolgokat, hogy ment a gép, és akkor volt jel DP-n is, a franc se gondolta volna hogy ETTŐL MÉG a monitor setupjában van egy DP 1.2 enable/disable menü, amit az általad linkelt oldal is ír. Ezt bekapcsolva már oké a dolog reboot után is. Thx!
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz
Dyingsoul #3503 üzenetére
Oculus Shopban szerintem még mindig a legjobb így is UK-ba rendelve. 549 GBP most, ami 198eFt. És jelenleg szállítási költség sincs. amikor van, akkor 29 GBP amúgy, az nem változott. Angol ismerős + ottani kártya (vagy UK paypal account) az kell hozzá sajnos
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Dyingsoul #3507 üzenetére
Javítsatok ki ha tévedek, de onnantól hogy az amazon forgalmazni kezdi, konkrétan egyenesen magadnak is megrendelheted Mo-ra (akár az angol amazonról is), és oda vissza is lehet küldeni hiba esetén. Persze én is előnyben részesítem azt, ha van egy konkrét asztal amit csapdoshatok a problémámmal (mármint nem a sajátomat, a cégét akitől vettem
)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
aerosmith
őstag
válasz
Dyingsoul #3512 üzenetére
Rákeresel hogy uk költöztetés, london csomag stb és feljön egy rakás magyar cég. csomagosember csomagfutar stb.
Olyat kell választani akiknek van UK postacíme és oda fogadnak ebayes rendeléseket aztán hetente havonta hazahozzák a csomagokat.
PO boxos meg ismert Freightforwardingos megoldásokat nagy valószínűséggel alapból blokkolják de az ilyen kis cégek magáncímmel valószínűleg nem tűnnek fel. -
nortsen
aktív tag
válasz
Dyingsoul #3532 üzenetére
Nekem ezekkel a 360-as videókkal az a bajom, hogy még a 4k sem elég nekik, így elég vacak minőségűek.
Ha elfogadjuk, hogy egyelőre ezt lehet megvalósítani, akkor nézhető.
Amúgy a jó filmzenét vagy játék zenét hallgatni filharmonikussal sosem rossz.[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
Szabby
újonc
válasz
Dyingsoul #3536 üzenetére
Augusztus 27-én adtam le a rendelést, azóta folyamatosan tájékoztatnak, hogy éppen hol tart a csomag. Az amazon.com hivatalos listájában szerepel Magyarország, mint olyan ország, ahová szállítanak. Fontos, hogy jelen esetben az amazon.com nem csak a szállító, de az eladó is, mint az Oculus hivatalos partnere. Olyan korlátozásra emlékszem kb. 1-2 hónappal ezelőttről, amikor nem lehetett rendelni, mert elfogytak a készletek, de olyanra nem, amikor a magyar rendeléseket blokkolták volna (mondjuk nevetséges módon éppen az Amazon UK esetében rémlik olyasmi, hogy onnan nem lehetett egyik európai országba sem rendelni, kizárólag az Egyesült Királyságba). Sajnos ennél jobb közvetlen megoldást én sem tudok, mivel az Oculus hivatalos célországai közül hiányzik Magyarország és ez valószínűleg így is fog maradni még jó ideig. Az amazon.com-on egyébként a következő kitétel olvasható jelenleg is a CV1 vonatkozásában: "Oculus Rift Headset. In Stock. This item ships to Budapest, Hungary".
-
akoska07
nagyúr
válasz
Dyingsoul #3604 üzenetére
Igen,ez egy fontos infó lesz.
20.-ig úgyis várnod kell.
5.-én lesz vmi bejelentés,reméljük ott mindent elmondanak majd.
Ha vki tud majd vmi lájv-ot bátran nyomja be ide a topikba,köszönet.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
válasz
Dyingsoul #3631 üzenetére
970-el sok dologgal lehet vr-ozni, de itt két dolog szokott ennek ellentmondani. Egy: amikor a játékos szándékosan feljebbhúzza a beállításokat annál, mint amit a rendszer ajánl neki (ekkor már nincs garancia természetesen, a másik meg ahhoz hasonló mint itt Segal is írta... "amikor felveszem 25-ről 50-re az indulók számát". Érthetően ha meg "100-ra, 150-re" venné fel, akkor meg a 1080 Ti sem lenne elég
Szóval azért az a játék monitoron is tud hardverigényes lenni. Arról nem is beszélve hogy amikor még radeonom volt, és ránéztem a Project CARS-ra, az még 25-tel is szarul ment 290X-en, normál monitoron. 290X-en DK2-vel toltam Elite-et, ott is főként akkor volt gond, ha manuálisan feljebb mentem az ajánlott beállításoknál.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
vanni
csendes tag
válasz
Dyingsoul #3642 üzenetére
Köszönöm szépen a választ.!
A fejrázást a headset manuáljában írja a gyártó:
'...put the mobile into the device, you can choose the videoscreen by shaking your head from left and right in the video list.
VR games: playing 3D games also can the controlled hrough the body sensuous."Végül is tudok élni nélküle, csak érdekelt volna...
Azóta próbálgattam, nagyon megköszönném, ha kapnék egy tippet, hogy melyik a legjobb mobilos viewer...
És kérdezem, hogy van-e olyan topic, ahonnan - persze legális
- tippeket kaphatok filmek forrásához?
-
válasz
Dyingsoul #3687 üzenetére
De, ezek elérhetőek szoktak lenni. A tavalyiak is megnézhetők. Szoktam is mindig példálózni ezzel és ezzel a videóval mint két, általam eddig legjobb vr-os előadással. Humorosak, informatívak és nagyon szépen beszélnek a kihívásokról.
Szóval az idei videók is elérhetőek lesznek majd, max nem azonnal, hanem napokkal, hetekkel később.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
válasz
Dyingsoul #3689 üzenetére
Én úgy nézem már csak a playiten fogok tudni belekóstolni a vive/cv1 headsetbe, collectors pass-t vettem, abban meg van garantált vr kipróbálási lehetőség. Addig duzzogva el kell hogy legyek a DK2-vel
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Jack@l
veterán
válasz
Dyingsoul #3711 üzenetére
Az a baj, hogy ehhez a leggagyibb monochrome kamerák is jók, és van egy olyan érzésem hogy az is van benne
A mégnagyobb baj, hogy a mozgás detektálás megvalósítható kamera nélkül is(nagyobb frekvenciával, sokkal kissebb laggal), de akkor kitől húznának be 300 dollárt...
Tőled remélem befognak.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
-Solt-
veterán
válasz
Dyingsoul #3711 üzenetére
Ő egy ilyen meg nemértett zseni... pontosabban annak hiszi magát. Pár hetente beégeti valaki akinek tele lesz a ... vele, de ez láthatóan nem zavarja, nyomatja tovább a mantráját. Különös ismertetőjele, hogy amikor tényekkel van szembesítve, akkor azzal próbálja kivágni magát, hogy neki ez a szakmája, tehát neki van igaza. Ja és alap, hogy rajta kívül mindenki hülye és át van baszva!
www.smart-bus.hu
-
Jack@l
veterán
válasz
Dyingsoul #3719 üzenetére
Bárcsak kihagyná a kötekedést meg a beszólást az összes idióta...
Cikk a szemellenzősöknek:
http://index.hu/tech/2016/10/07/tovabbra_sem_tudjuk_miert_lesz_jo_dolog_a_virtualis_valosag/[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
izomman1
senior tag
válasz
Dyingsoul #3841 üzenetére
4K headset lehetne , mert már így is supersampling eljárásba a GTX 1080-asommal 1.8 ba felskálázva játszok játékokkal (max grafikán)… Gép már most is volna igaz nem olcsó kategória ez tény…
2 éven belül jönnek az új generációs NVidiák ahogy szokott lenni és lejjebb esnek majd az árak szélesebb rétegben is egy 4K kijelzőt meg fognak tudni hajtani a népek.. (Mediumba mondjuk )
Szerintem egyáltalán nem lenne irreális , ha jövő karácsonyra vagy az utánira jönne a 4K headset , de az Oculus az új prototípusával más irányba ment el (hordozható gép formájában) … Na arra várhatunk mikor lesz 4 K ra meghajtható gép pici hordozhatóba azt hiszem.. Hozzá kell tegyem nekem semmi bajom sincs a kábelekkel, ha cserébe szabad mozgásom van a szobába.. Kábelekkel a Vive 4 K kijelzőt is meg fog tudni hajtatni 1-2 éven belül simán.. (Már most is menne)[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz
Dyingsoul #3843 üzenetére
Ez tény nagyon kicsi a piaci szegmens most aki 4 K -t meg tudna hajtani. Én se vagyok dúsgazdag nem azért van ilyen cuccom , hanem azért mert gyerekkori nagy vágyam volt a VR és lehető legmagasabb szinten űzném .. Nekem nincs más hobbim más pénzköltés..
De az elérhetőségen fog javítani ha kb. 2 év múlva megjelennek az új generációs Nvidia kártyák… Simán szerintem újra a Vive (ahogy tavassszal) be fogja előzni az Oculust… De nem is baj a piac majd fejlődik a verseny jót tesz… Csak a fránya exclusivitást ne erőltetné az Oculus..
Elég sok tartalom van steam en is szerintetek mi lenne az iparral ha a HTC is így gondokodna és nem mennének a steam es játékok Oculussal? (mert menni fog már most támogatja natívan igaz szerintem sok szenzorral lehet max olyan a Vive os játék élménye mint 2 szenzorral a Vive)
Ráadásul a room scale mögé (ami szerintem jó dolog) igazán a HTC áll míg az Oculus csak az egyhelyben állós játékokra fókuszál látva a várható felhozatalt videók alapján.. De majd a piac eldönti kit emel fel a vételekkel és mit szeretne.. Steam felmérés azt mutatja kétszer nagyobb piaci szegmenssel rendelkezik a HTC Vive az Oculus Rifthez képest... beszédes... de lehet mondani lehet akinek Oculusa van soha nem használt még steam et csak Oculus storet és ezért nem számolják bele a felmérésbe..
Felmérés: [link][ Szerkesztve ]
-
aaronwake
csendes tag
válasz
Dyingsoul #3847 üzenetére
Szerintem a stranded deep-hez hasonló survival játék nagy hiány.
Adott terület, craft system, amiben neked kell végigcsinálni a lépéseket, rengeteg interakció, favágás, gyűjtögetés, fáklya a kézben.
Igény szerint eltérő ellenfelek: kannibálok, állatok.
Minijáték, pl. evezni egy másik szigetre, adott idő alatt, közben mutatja a megtett távolságot.
Full koppintás, de szerintem nagyon működne -
izomman1
senior tag
válasz
Dyingsoul #3847 üzenetére
[link]
Friss cikk a Dishonored alkotói VR alkotáson gondolkodnak.. Jó játék ötlet
HTC Vive ra nagyon ütős lehetne a lopakodás-lopás egy szoba léptékbe elkapni az ellenfél nyakát lopakodni stb.. vagy esetleg ha lebuksz vívni az életedért (Lásd Sword Master VR ) mechanika vagy akármi.. Blinkeléssel (vagy aki bírja simán) lehetne tovább menni és komoly párbeszédek NPC volnának a játékba.. Elég komoly élmény lenne remélem egyszer megvalósul.. és akkor a VR -ban kétkedők is megtérnének[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
válasz
Dyingsoul #3938 üzenetére
5m usb hosszabítás már kicsit neccesen hangzik azt már lehet hogy csak aktív hub-al lehetséges de nálam a 3m mindenféle trükk nélkül működik. Sajna 5m-es hosszabítóból csak usb 2.0-ás van itthon szóval nem tudom kipróbálni hogy lehetséges e.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban