-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vaze
őstag
válasz Dyingsoul #32440 üzenetére
Csak egy kis erdekesseg.Tudom mert eltem ott vagy 5 evet.
Canadaba,ha bemesz akarmelyik boltba vasarolni,lehet az elelmiszer bolt vagy bar mi mas,az arakat afa (az az Tax) nelkul latod a boltok polcain,ahogy mesz fizetni a penztarhoz,ott vagjak ra az adot a szemed elott.[ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
#54625216
törölt tag
válasz Dyingsoul #32456 üzenetére
A PCVR olyan értelemben sosem lesz halott, hogy már csak a fejlesztőkörnyezet és a pro felhasználók miatt is életben kell tartani a platformot. És amíg a PC-s grafkártyák erősebbek, addig a PCVR minősége is nyilván jobb lesz.
Amit nem nagyon értek a Quest2 esetében, hogy miért nem vonták össze a RiftS és a Quest vonalat valami natív kábeles megoldással, ha már a PCVR-ról letettek.
A Quest1-nél ugye még érthető volt, hogy nem akarták kanibalizálni a RiftS piacát, illetve kellettek a natív Quest-es fejelsztések, hogy a saját lábán is megálljon a platform.
Ha viszont teljesen leállnak a PCVR-ról, akkor nincs miért tovább erőltetni a kompromisszumos USB megoldást. -
kiskuplung
őstag
válasz Dyingsoul #32511 üzenetére
Ezeket mind próbáltam, az NMS kivételével, mert céltalan játéknak épp elég az Elite
És egyik se élt többet 5 percnél tovább, mert fosok. Egytől egyig. A darabos, szellemképes GTA is az, meg a hányingert keltő, minimál grafikán is akadozó Forest is. Hozzáteszem, sajnos.A Hellblade-et adom, az tényleg jó átírat volt. A Subnauticat végignyomtam, de komolyan, hogy jön egy Xbox kontrolleres játék a valódi VRhoz?
Én arról beszélek, mint ami a Defectorban van, hogy berakok magamnak kontaktlencsét, vagy a Wilson's hearthban, hogy lecuppantom a fejemről a tappancsoka vagy remegő térdekkel keresem a kulcsot egy zárt ajtóhoz, miközben pislogok a hátam mögé, mert jön a monsztermaci. Hogy puszta kézzel vagy baltával verem szét a zombik fejét, úgy, hogy érzem a balta súlyát.
Utólag VRosított játék ehhez sose ér fel (szerintem), bocsi.
Na jó, megyek Until you fall-ozni. és szoktatom magam a gondolathoz, hogy valami szép utazásra költöm inkább a fél misit amit a VR upgradere szántam. Ja, azt se lehet, pandémia van. Affene
-
#54625216
törölt tag
válasz Dyingsoul #32559 üzenetére
Ez oké, de hol a határ?
Ha kitalálják, hogy a sok inaktív account miatt eztán minimum heti háromszor postolnod kell és tizenöt hozzászólást lájkolnod, akkor mit csinálsz?
Mondhatod, hogy de ilyen úgyse lesz, mert a facebooknak nem érdeke, hogy elveszítse az Oculus felhasználóit. Csakhogy a facebookot nem érdekli az Oculus felhasználók, ha egy ilyen húzással nagyobb reklámbevételt generálhat. Egyszerűen kimatekolják, hogy mennyit veszítenek azzal a pár kilépővel, akinek ez nem fér bele és mennyit nyernek a nagyobb facebook aktivitással és ha pozitív a mérleg, akkor meglépik.
A facebook függő többség azt fogja mondani, hogy ennyit amúgy is postol meg lájkol, nincs ebben semmi rendkívüli, az Oculus felhasználók meg max hőbörögnek, de ha már bent van a rendszerben egy valag pénzük, akkor kénytelenek lesznek megfelelni az elvárásoknak.
Itt egyszerűen arról van szó, hogy egy adott felhasználói csoport érdekeit egy másik alá rendelik és minél több pénzt tolnak az Oculus userek a rendszerbe, annál kiszolgáltatottabbak lesznek. -
-
#54625216
törölt tag
válasz Dyingsoul #32578 üzenetére
Sosem volt kérdés, hogy azt csinálnak-e vele, amit akarnak, mert nyilván az övék.
Ha holnap lelőnék az egészet, az is jogszerű lenne.Csak éppen szóról szóra beváltották a felvásárláson akkoriban kiakadók legvadabb jóslatait, hogy majd kötelező lesz facbookra regisztrálni meg majd gyűjtik a VR kamerák adatait, stb. Miközben váltig fogadkoztak, hogy ugyan dehogy, a facebook lesz ugyan a tulaj, de az Oculus attól még önálló cég marad a facebooktól teljesen független ökoszisztémával.
Azaz jogosan érezhetem átverve magam, hogy pont az ellenkezőjét teszik, mint amit igértek. Ha annak idején közlik, hogy szándékukban áll idővel facebook accounthoz kötni az Oculus vásárlásaimat, akkor bottal se piszkáltam volna egyetlen terméküket sem.Egyébként nem azon megy a vita, hogy van-e az Oculusnak alternatívája, mert szerencsére van, hanem azon, hogy egyesek a kötelező facebook regisztrációt hajlamosak apró adminisztratív kényelmetlenségnek felfogni, miközben ez sokkal mélyebb probléma annál.
És ahogy feljebb próbáltam elmagyarázni, nem az adatvédelmi aggályok a legsúlyosabbak, sőt pont azokat lehetne akár egy legyintéssel elintézni.
A fő gond itt az, hogy különböző ökoszisztémák különböző szabályrendszereit és szankcionálási módjait egy adminisztratív rendszerbe erőltetik és így bármilyen vélt vagy valós szabálysértés az egyik rendszerben kihatással van a másikra. Ezeket a szabályokat pedig nem az Oculus, hanem a facebook felhasználók érdekei mentén fogják alakítani.És mivel ez egy VR topik, ahova sokan tanácsért jönnek, a magam részéről azt tudom tanácsolni nekik, hogy még véletlenül se fogják fel a kötelező facebook regisztrációt apró kellemetlenségnek, mert az valójában egy hatalmas vörös felkiáltójel az égen, hogy messze ívben kerüljék el az Oculus termékeit, amíg nem késő, mert ha már túl sok pénzt költöttek náluk, akkor olyan kényszerpályára állítják magukat, amiről komoly veszteségek nélkül nem tudnak majd leszállni.
-
-
Jinxb1rd
addikt
-
dan83
tag
válasz Dyingsoul #32786 üzenetére
Boneworks próba már megvolt Beat Saber-t még nem próbáltam ( csak Riften ), de teszek majd vele egy próbát.
Tegnap Alyx közben megijedtem, mert sokszor volt hogy a jobb kezem amelyikben a fegyvert tartom, egyszer csak elindult előre ( pedig én meg sem mozdultam ) , utána helyreállt, de pl töltésnél ide-oda ugrált...aztán felemeltem a sisakot hogy wtf, és látom, hogy teljesen háttal állok a szenzoroknak Észre sem vettem, és megfordultam.
-
Jinxb1rd
addikt
válasz Dyingsoul #32796 üzenetére
Na igen, az szerintem is aggasztó, asszem két órát olvastam, hogy addig bírja majd egyszerre? Az se lesz mindegy, milyen a szoba világítása, valszeg a követés se lesz olyan pontos... Lehet ez lesz a gyengepontja a cuccnak, és ezzel kapcsolatban semmi előrelépés nem történik, nem is nagyon beszélnek róla...
We are only Stardust...
-
s:zozo
aktív tag
válasz Dyingsoul #32844 üzenetére
"ha én bátran merek váltani a CV1-ről a G2-re"
Pont ezért leszek kíváncsi a te véleményedre, mert elég sokat CV1-tél és használtad az oculus felületet, környezetet. Nem a felbontás különbsége és élessége lesz érdekes, hanem szinte minden más. Használhatóság, kontrollerek, kamerás követés, stb. -
kiskuplung
őstag
válasz Dyingsoul #32844 üzenetére
Igen, igen, nekem is Te leszel a leghitelesebb review forrás
Az Oculus store-ból nekem az összes exkluzív megvan, de mivel idén semmi se jelent meg, és most már nem is fog, ami érdekes lenne PC-n, ezért nem nagy érvágás, hiszen a Revive-val az összes fontosabb cím megy. A G2-nek pedig még a kontrollere is a Touch koppintása, ami egy remek ötlet volt a kompatibilitás megőrzése érdekében.
Én mondjuk még mindig borúsan látom a jövőt, úgyhogy én még egy fél évig biztos együttmaradok a CV1-gyel, amíg nem rajzolódik ki valami szebb kép a PCVR-ról, mert szerintem ennek az álomnak így kb vége van.
-
bunnyhu
senior tag
válasz Dyingsoul #32844 üzenetére
Szerintem CV1-ről a reverb G1-re is érdemes volt váltani, a G1-G2 váltás már érdekesebb kérdés, de előlegezzük meg a bizalmat, hogy tényleg jobb lesz. De a CV1 és reverb között a különbség fényévekben mérhető, oké vannak hibái, de ha egyszer belövök a szemtávolságodat és a pántokat, utána már zsíroskenyér. A képminőség meg eszement állat, és mellesleg van, aki már most elkezdi eladogatni, minap láttam 150-ért reverbet árulni, hát az iszonyú nyomott ár. Én remélem, mire sorra kerülök egy kicsit többet fog érni, mert ha nem, akkor fél év használattal majd egy százast fogok bukni rajta ...
https://divecenter.hu
-
Jinxb1rd
addikt
válasz Dyingsoul #32850 üzenetére
Steam véleményezésemben kb ezt írtam én is. Meglepően jó volt, de elég is volt, mert kicsit nyomasztó.
De végre nem azért félek, mert jumpscare-rekkel tele van nyomva, hanem mert hallok a sötétben valami gyors csoszogást és nem tudom pontosan merről jön, mert még nem látni a delikvenst.(#32843) s7evcsenko
Szerintem sima liba, bár kezdésnél biztos lesznek döcögések. De ennyiből jó, hogy még megvan az egyszerhasználatos, eldobható Rift S-em Addig használom azt, ha muszáj.[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Márton
nagyúr
válasz Dyingsoul #32876 üzenetére
Szegény Vive
Valahogy mégis az fogott meg a legjobban az Allee-ban, talán az óriási FOV miatt. CV1-en nem érzem azt a faktort, pedig annak egyértelműen jobb a képe. A felbontás tehát szükséges, de nem elégséges feltétele a WOW hatásnak.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
a2d2
addikt
-
gulasoft
őstag
válasz Dyingsoul #32900 üzenetére
Másfél éve. HTC-m soha nem volt. 2 éve néztük vr teremben, az ott eldőlt, hogy nem monitorra fogok költeni :-) Viszont vagy fél évet kellett várni az indexre. Azóta viszont nem ültem le flat játék elé.
Úgyhogy régen nem, de azóta elég sokat.Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
kiskuplung
őstag
válasz Dyingsoul #32920 üzenetére
Igen, közben lenyomtam 2 sztori küldetést is. Igazából egy csőjátékot kaptunk, amit bázisépítéssel próbáltak feldobni.
Ami rohadt idegesítő, hogy a kés egyszerűen brutálisan erős. Már találtam 2 lőfegyvert meg kalapácsot, franciakulcsot is, de semmi értelmük, mert pisztollyal 3-at kell lőni egy zombi fejébe, egyéb közelharci fegyverrel meg 2-t, hogy megmurdeljenek. Közben a késsel egyet suhintasz és megmakkannak.
Az SnS ben én csomószor szinte együtt kapkodtam levegőért a karakteremmel, és csomószor féltettem a tyúkszaros életemet. Itt meg igazából csak csapkodni kell egy Arizona sunshine-nál talán kicsit rosszabbul kinéző mobilos környezetben, és a pulzusom sose emelkedett meg.
A sztori még érdekes lehet, én megtartom a játékot, végülis nem volt drága, és tényleg nincs más most
-
Vaze
őstag
válasz Dyingsoul #32953 üzenetére
no no,semmi rosszindulat nincs bennem!Csak tudod,neha olyan stilusban megy a kioktatas,ami mar mar kiveri a biztositekot.Temat zartam,reszemrol ebbe a temaba nincs tobb! peace
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
kiskuplung
őstag
válasz Dyingsoul #32974 üzenetére
Mi kb egyszerre vettük a Riftet, ugye? 2017 eleje.
Az enyém sajnálattal közölte ma, hogy nem ad többet képet. A proximity szenzor működik, meg ha kitakarom a szenzorok elől akkor egyből kiírja, hogy poor tracking quality, de kép nem jön belőle. Csak szomorúan pislákol a sárga led, néha lassabban, néha gyorsabban.Gondolom a kábelcsere még mindig halott ötlet, már 2 éve se lehetett hozzá kapni
Úgy látszik mégiscsak követnem kell Téged a G2 irányába...
-
Asaob
csendes tag
válasz Dyingsoul #33021 üzenetére
Köszi a választ. Azt értem, hogy nem arra lett tervezve, de a legtöbb fps-nézetes játékot nem képes a program úgy megjeleníteni, hogy úgy érezd ott állsz abban a világban? Azt hittem a 3d-s jelenlétet azért képes megteremteni a vorpx még akkor is ha nem a vr-ra lett kitalálva az adott játék.
-
gulasoft
őstag
válasz Dyingsoul #33021 üzenetére
A flates játék alapban azt tolja eléd ami pontosan előtted van, egy képet renderel és rak eléd. A vr-ban eleve két képet kell csinálni két külön nézőpontból, ráadásul a széleken is kell generálnia+alul felül is valamennyit, hogy ne olyan legyen mintha egy vászon előtt ülnél. A nem vr játékok erre nagyon nincsenek felkészítve a vorpixnak ráadásul emulálni kell az egér mozgást, vagy a billentyűket amivel a fejed forgatod....
Ha belevágsz a vr-ba, nem fog hiányozni a flat. 1 év és 3 hónapja a céges lanpartin ülök flat játék elé, napi 2-3 órát simán játszom, és csak vr-al. Egyszerűen onnan visszamenni egy flat játékra már nem akarok, kevés, és lehet hogy szebb a grafika, de egy kulcslukon keresztül nézed. Szerinted mi a jobb? Egy kulcslukon benézve látni egy szebb világot, vagy belépni az ajtón, szembesülni, hogy ez egyenlőre (hl alyxnál azért megmutatták, hogy ez csak akarat kérdése) kevésbé szép világ, de benne lenni, úgy hogy körbe vesz. Elite dangeroust próbáltam úgy leírni nem vr-osoknak, hogy jobbra nézek űrhajó, előre nézek űrhajó, balra nézek űrhajó, lenézek űrhajó, felnézek űrhajó, hátra nézek űrhajó, és nem jobbra nézek fal, előre nézek űrhajó egy kis négyzetben, egyébként fal, balra nézek fal, lenézek padló, felnézek plafon, hátra nézek fal. Szerinted melyik ad valósághűbb élményt?Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
kiskuplung
őstag
válasz Dyingsoul #33047 üzenetére
Lehet, egyelőre ott tartok a sztoriban, hogy harmadszor viszem végig a prológust, annyira tetszik Amúgy VR-ban még 100x jobb, mint monitoron. Ahogy bereped a szélvédő, meg ahogy csipog mögöttem az asztrodroid. Tökéletes.
Amúgy meg Star wars-ban bonyolult sztorit keresni.... Hát igen.
Közben megcsináltam az első multis partit is, 20 másodperc alatt bedobott 5-5 emberrel. 30-29-ra kikaptunk sajnos De én lettem a csapatban a 2. legjobb K/D aránnyal rendelkező ember, erre nagyon büszke vagyok, a 0 multis tapasztalattal.
4 órát játszottam ma vele, semmilyen, semmilyen hiba nincs.
-
-
JoolsNOS
veterán
válasz Dyingsoul #33149 üzenetére
Ezek a fránya kártyacserék csak úgy oldhatóak meg olcsón, ha egy darabig nem játszik az ember. Anno eladtam a 970et 90 körül. Bár előtte is eladhattam volna mert kb 1 éve nem nagyon játszottam. 1 évig kb voltam integrált videón. Majd kb ugyanennyiért vettem az 1660at. (a VR csalogatott vissza a játékhoz) De hát alapesetben ki bír ki 2 évet gép nélkül...
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
-
törölt tag
válasz Dyingsoul #33817 üzenetére
Ne kérdezd, nem tudom! Obs-ben valamit eltoltam.
RTX 3080-ra visszatérve, felvettem telefonnal, az is lemerült a végén.
Így már más, 90hz-ultra settings-100%vrss és megvan a fix 90, kártya 65-70% körül járdogál, frametime 11ms, azaz plafon.
Amúgy létezik olyan vr-ben hogy a kártya 99%, megvan a 90fps, és 10ms körül van a ft.? -
fulton
addikt
válasz Dyingsoul #33844 üzenetére
Abszolút egyet értek, viszont nem szívesen vállalok be egy olyan vásárlást legyen az amazone, ahol ha vissza kell küldenem de netalán tán elveszlik vagy bármi gond merül fel a visszatérítés folytán..szóval előtte tájékozódok, és mivel CV1 nél nekem bajos a 68mm valeszeg ugyan az lenne Q2 nél is. Na meg a csökkent FOV ugye. És így meg felesleges lett volna megrendelnem majd visszaküldeni, hisz így ami kép kialakult fejemben nagy eséllyel rossz lenne a quest 2. Remélem egyszer csak csinálnak valami quest 58-72mm IPD st a Q2 ből
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- ASUS routerek
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- iPhone topik
- További aktív témák...