Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LZs?!

    aktív tag

    válasz csabi94 #4989 üzenetére

    @csabi94

    ...meg eszeveszettül húzott, de valahogy egy pillanatig sem éreztem a kormányon, a kuplungon, a féken a pontosságot.

    Én a GT-vel ugyanígy voltam/vagyok. t.i. a fék, a kormány, a váltó...mintha nyúlós lenne, illetve lenne v'mi holtjáték/üresjárat, amíg semmi nem történik - közben rendesen megáll, fordul/kanyarodik, illetve a váltókar pontosan helyére megy.

    Pedig mindezek cserélve/javítva lettek, elvileg patent.

    Nevermind...

  • rbalint88

    addikt

    válasz csabi94 #4989 üzenetére

    Az ülés szinte az összesben ki lesz ülve. 100e km alatt is kiülődik egy nehezebb ember alatt, ilyen idős korukra meg mindegyikben kivan már a vezetőülés. Enyémben is a szivacs fele kiporlott már a szellőzőlyukakon lefele :) Ezért van benne eltérő kárpitú vezetőülés, de ennek legalább még nagyjából van tartása. Utasülés teljesen más világ, még újszerű.

    A váltója mindegyiknek gulyásleves, "ez ilyen". DE! ez nem rossz, pontosan fokozatba találsz, csak nem olyan határozott, cserébe elég könnyen jár. BMW E90-et vezettem hétvégén, abban komoly izommunka pakolgatni a fokozatok között.
    Futómű ha rendben van, akkor nem kellene határozatlan legyen, csak ugye nyilván nem új lengőkarokkal és gátlókkal adják el általában a kocsikat, hanem csere előtt. Ha pestországban jársz, enyémet megnézheted, ebben újak a lengőkarok és a gátlók is, mondjuk az csalás, mert ugye a koni keményebb a gyárinál.
    A fék is jól harap, ha karban van tartva és érzéketlen, ha szar a tárcsa-betét és öreg a fékfolyadék.
    Viszont azt se felejtsd el, hogy a legfiatalabb 156 is 12 éves, úgyhogy már el vannak használva, nem feltétlen lesz érzetre sokkal jobb a 25 éves Fiatodnál.

    LZs?!: valamikor fussunk már össze, kíváncsi vagyok arra a GT-re. jöhet iRico és j.bravo is, aztán ha a Huszti úti mosónál találkozunk, legalább le lesz mosva mindenkinek rendesen az autója. :P

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák