Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz rbalint88 #2457 üzenetére

    Kiss "krézidízel" Zoltán írt egy szösszenetet hibrid turbó témakörben a FB-s Dizeltuning csoportban, idézet:

    "Olyannyira nem feladat, hogy egy gyárin is lehet bőven finomítani. Ugyanabba a turbinaházba egy gyártó általában 5-8 féle turbinakereket is gyárt, kompresszornál meg gyakran még több félét. Legkézenfekvőbb pl Fiat 1,9 JTD turbó vs VW 1,9TDI-n lévő T15-ös Garrett. A Fiaton lévő újabb konstrukció és nagyobb, de ugyanaz a turbinaház. Ha a Fiat turbóját beleesztergálod a VW-ba egy sokkal jobb turbót kapsz, mint az eredeti, és felcsavarozható egy az egyben az eredeti helyére. De lehet más turbót is beleesztergálni, pl kézenfekvő a GT17-es belseje. Ha az eredetinél szélesebb csapágyakat (újabb konstrukció szintén) is raksz bele egy jóval tartósabb turbó készíthető mint a gyári. Az egésznek az az értelme, hogy kívülről semmi nem látszik, és teljesen gyári felszerelésű marad a turbó. Pl GT1749-be kézenfekvő a Tuareg 1852-ese vagy a BMW 1849-ese (ugyanaz a ház kívülről) vagy a FIAT nagyobb 1749-ese."

    :DDD

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák