Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Geller72 #2503 üzenetére
uhm, 0.5mm-t kb oldalt
az lofuttyamugy ennyi ontesi diffik miatt is van
a en kepemen lenti, a foolajcsatornanal levo bemaras, csak a gyari picit tovabb marva
nemelyik motornal ott gyarilag is le van csapvaamugy a H-beam CrMo hajtokarnal kevesebbet kell kiszedni, mint a gyariakkal, mert a hajtokarcsavar forditva van, es nem is log tul semmivel
ezek ugy keszultek, hogy egy 1.6 SOHC 8v Tipo/Tempra 159A3046 1581ccm-s 86.4x67.4-s blokkba bement egy Stilo 1.6 16v 182B6000 1596ccm motor fotengelye, ami 80.5x78.4-s
igy a motor 87x78.4-s 1857ccm lett, azert 87mm a furat 86.4mm helyett, mert a dugattyu elso tulmeretes
a hajtokarok hossza a gyari mindket esetben, a dugattyu alacsonyabb a csapszeg felett 5.5mm-l, ami pont a lokethosszdiffi felenem kerul sokkal tobbe, mint 1.4-s kovimotort csinalni, mert a hajokar meg a duagattyu fillerre ugyannanyi hozza, csak igy 500ccm-l tobb van
kell egy donor 1.6-s blokk, meg egy Stilo B6000-s fotengely, es egy kcisit tobb gepmunka[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Geller72 #2505 üzenetére
multkor azt kerdezte vki, hogy az 1.4TD Uno motorba kene neki vmi rajabb porlasztocsucs, mit ajanlanak
na en egybol irtam, hogy bele a Tipo TD motorja a legjobb bele ahogy van 1:1-ben, vagy atfuzni az 1.4-be azt
irtak, hogy aaaa az nem megy, raneztem, tenyleg nem megy, mert a 1.4-nek csak 79-s a furata a, 1.7-1.9D/TD-nek meg 82.6, szoval ez az ut nem jarhato igy, hacsak nem azzal a megoldassal, hogy a 1.4-blokkba beugrik az 1.9-s fotengely, az 1.9-s hajtokarral, de az 1.4-s dugojaval, es az 1.9-s csucsokkal, az 1.9-s turbotornyos adagoloval, meg az 1.9-s turbojaval
igy 82.6x90 1929ccm helyett 79x90 lenne a motor, ami 1756ccm =1.8TD, de nyilvan tobbet erne ezzel, mint porlasztocsucs cserekkel, meg kis nyomasemelessel, mivel ez vegig mindhol erosebb meg nyomasbuzera nelkul is....
...es soha senki meg nem mondja rola, hogy nem 1367ccm, hanem 1756nekem volt egy olyan mk1 1.4TD-m, gyari intercooler-s volt, 72lo 133Nm 0.7bar-n, mar az is faszan ment a 900kg-s bodeval
de amugy egyszerubb berakni a 1.9TD-t ahogy van a valtoval egyutt, az meg mar 92lo 186Nm 0.7bar-n
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Geller72 #2507 üzenetére
mennyinel limital a motor, en ugy emlexem, hogy az 3000-nel 80lo, direkt butitva van
isminek van egy ilyen mk2 Punto Van-je 110lora okositva, ha jol tudodm, csak a sw lett moddolva ehhez semmi mas
ha meg mar van tobb nyomatek meg loero, akkor lehet raszurni hosszabb valtot is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
.:Kristian:. #2545 üzenetére
az a baj, hogy a VW TSI meg BMW kisturos fiaskoi utan ezektol megjobban fel mindenki, mondvan mert ha nemeteknek vmi nem megy, akkor a 3F-nek ugyan mitol menne jobban, mint azoknak
...ami egy baromsag, de ez van
de nem baj, mert igy 1.5M korul vehetsz egy TJET-tde amugy a dizeleknel ugyanez megy
8kiloert kapsz egy 1.9JTD 16v 147-t, 140lovas motorral
8kiloert neha 20 eves mk3 Golf-t adnak 90 vagy 110 paripas TDI motorral, ami ostechnika adagoloval fut, ketto kozt van 10 ev legalabb, meg fenyevekkel kevesebb km mar csak eleve az eletkor miatt is, sokkal tobb extra van a 147-ben kezdve pl a klimaval, ami mk3 TDI-kben meg nem vmi elterjedt dolog, 147 meg ritka annelkulerre aszondjak, de a "piac" szerinte ez a jobb, meg "mindenki tudja", hogy igy, meg ugy
ja, de
vagy mert a verebek kifeztetnek erte ennyit is akar, aztan amikor letolatjak a parkoloban meg neznek, hogy a biztosito miert veszi GTK-ra az autot ezert ises az a szep az egeszben, hogy ma mar egy rendes adagolofelujitas tobbe kerul, mint egy CR pumpa felujitasa
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
csabi94 #2579 üzenetére
GT-bol 2014-ben is kivtttem az akksit keso osszel es vmikor marciusban raktam vissza bele
akksi be es poccre indult
azon kivul, hogy a fektarcsak kicsit rozsdasak lettek, semmi nyugje nem voltazt meg gyorsan leszedtem rola par erejesebb fekezessel
most sincs benne az akksi, eppen szobor uzemmodban van megint
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
kerdezd meg oket, hatha
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
a motorral nincs gond tartossagban, csak fosgyenge ebbe a 1200kg-s bodeba foleg klimaval
ecceruen nem_megy vele, varosban meg szo-szo, de azonkivul felejtsd elmeg a 16v, 95lojjos is eppencsak jo hozza
ami igazan jo az a TJET meg a JTD, de azok tobbe is kerulnek, es persze nem veletlenul
ennek a motornak a lete egy olasz tv-nek koszonheto csak, miszerint ott 23evnel fiatalabb nem vezethet 80lonal erosebb autot
mk2 Punto-bol a 1.9JTD is ezert pont 80loeros meg a 1.2 16v is pont annyi
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
ritka a 77lovas, nincs vele annyi tapasztalat se, mint a 95lovas 16v-vel
en biztos nem vennem meg a 8v motorral ezt se, ahogy az mk2 Punto-t se, azt is csak a 16v-vela TJET meg mar egy masik dimenzio
ha tudod probalj ki egyet, utana a 8v-t de meg a 16v-t is ugy el fogod felejteni, mintha nem is jott volna szoba sosem egyik setöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
elso evben gyartottaknal neha lejott vmi vizcso, de ezt mara kijavitottak nyilvan
amgy semmi motorikus nyugje nem szokott lenni, max az idiota juzer hidegen is tiporja vagy leallitja veretes utan visszahutes nelkul, akkor a turbo elobb-utobb lekoszon rola
de se nem kormolodik a szelepeknel, mint a TSI-k, nem szakad a vezerlese se...ja olajcsere 10k-kent, es nem a gyari ajanlas szerint
a 150lovas teljesen jo, abban asszem mar 6-s a valto is
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
hidegen ne menj vele a toltesi rpm es gazallas felett, mintha csak szivo lenne
ha autopalyaztal vagy sportosan mentel, akkor kiesve benzinkuthoz vagy a csikorgo kerekekkel a celodhoz erve ne tepd ki egybol a gyujtaskapcsolobol a kulcsot, hanem hagyd jarni alapjaraton, hogy lehulhessen a turbo es az olajmeg 10k km-kent legszuro es olaj+szuro csere, es nem a gyari ajanlas szerint
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
azert nagyon nem mind1 mennyi olaj futja 30k km-t
nekem a 2.4-be 5.5 liter olaj kell pl
altalaban 4 liter szokott lenni egy 4 hengeres motornal, azaz ez olyan mintha kb 20-22k-s periodusu lenne az olaj
ami szinten "sok"-nak szamit meg, de az 1.3CDTI-nel az Opel a 3(!!!) liter olajra irt 50k km-t....eleinte
meg a Renault a DCi-kre irt 30k km-t, aztan voltak is belole csapagy- es turbogondok 120-150k km korul az 1.5 meg az 1.9DCi-knel is
persze azert is, mert ruppotlanjabbja ezt a 30k-t is ugy kezelte, hogy jo az 40k-nak is, mert ugyis rapotoltunk kozben mar vmennyittöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Gazpedal jelado is lehet. Ket jelado van rajta az egyik 0-100 a masik 100-0 kozott jelez az ECU-nak. Ertelemszeruen az osszeguknek 100-nak kell lennie mindig.
Ezert ha az egyik beszarik, akkor nem kezd el padlon gyorsitani es felvaltani az automata valto is, mint a Toyota-k csinaltak, ahol csak egy potmeter volt...több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
alázógyík #2922 üzenetére
ja... nekem is van FES-l
de azert en mar lattam olyat, amit a sima ODB kiolvaslo nem latott, az Examiner meg ott mutatta hogy itt van a csöcs kernemszepenpl a Punto ABS-t a sima ODB nem olvassa, nem tud csatlakozni vele
az Examiner meg tolja azonnal[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
nyogo83 #2930 üzenetére
PuntoGT gyari Motronic 2.7-s ECU-ja vmi olyan egzotikum protokollt hasznal, hogy en 12 ev alatt osszesen 2x lattam, hogy tudtak olvasni
tobbek kozt ezert is raktam bele irhato standalone-tebbol az egyik egy Bosch szervizben volt egy kezi olvasoval, a masik meg egy oldschool desktop PC nativ COM porton, notebook USBCOM adapterrel mar hellosziaszevasz, kakinuku, se kep, se hang
de az Examiner persze csuklobol loki azt is, muszaj neki
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!