Új hozzászólás Aktív témák
-
gipsztigris
addikt
válasz diablo1984 #11854 üzenetére
A hajlamos az azt jelenti, hogy olyat nem igazán fogsz találni amelyikre két olajcsere között nem kell rátölteni. Az más kérdés, hogy mennyi olajat eszik. Az teljesen rendben van, ha 10 ekm alatt elcsipeget 1-1,5 liter olajat.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
-
gipsztigris
addikt
válasz juvegamer #11885 üzenetére
Bajt nem csinálsz ha cseréled! Sokan minden olajcserekor cserélik (szerintem felesleges ennyire gyakran) sokan pedig egyszerűen megszüntetik a turbó szűrőt, mondván egy hibaforrással kevesebb. Amennyiben a motorolaj megfelelő és az olajat is cca. 10 ezrenként cseréled, akkor a turbó olajzócső szűrőnek nem sok munkája lesz.
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #11942 üzenetére
Kíváncsi lennék, hogy hány kereskedő fogadna el tőled előleget a foglaló helyett! Valahol a nulla és a zéró között.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #11944 üzenetére
Azért valljuk be, elégé szokatlan az ilyesmi! Nem azt mondom, hogy elítélendő, de az autókereskedések 90%-a nem a korrektségről híres.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz repvez #11972 üzenetére
"de amióta ki lett cserélve a kuplunk szerkezet és tárcsa, azóta a kuplung pedál olyan könnyu lett mintha egy papirlapot nyomnék be és szinte azonnal indul a kocsi ahogy elkezdem felengedni a pedált."
Szia!
Ez a dolga, így kell működnie ha jó. Ahogy kopik a súrlódótárcsa, a kuplungszerkezet geometriájából adódóan egyre keményedik. Új tárcsa beszerelése után van a vajpuha érzés, és mire elkopik ismét a tárcsa, újból kemény lesz a pedál."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz repvez #11974 üzenetére
Akkor meg levegős lehet. Állítási lehetőség nincs! Próbáltad úgy, hogy kettőt-hármat rápumpálsz mielőtt beteszed sebességbe? Mert ha olyankor jobb a helyzet akkor biztos, hogy levegő van benne.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz repvez #11976 üzenetére
Fékolaj kell bele, és a fékolajtartályból kapja a kuplung is az olajat. Légteleníteni nem bonyolult, csak ha még nem csináltál ilyet, nehéz elmagyarázni. Inkább keress fel egy szakit vele, ha pumpálásra javul a helyzet.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz KubanitoS #12002 üzenetére
Ha nincs elhanyagolva, örök mint a nyomorúság! 10 ezrenként olajcsere, vezérműláncra odafigyelni, ha a legkisebb hangja lesz, cserélni és nem lesz vele gond. Jó hír, ha mégis elszakadna a lánc, a szelepek nem szoktak sérülni, "csak" a könnyített himbák törnek el.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz hobizoli #12031 üzenetére
A minap eléggé meglepődtünk, mert egy Bravo-s cartárs -amikor megtudta, hogy mennyibe kerül a digit klíma terelőmotorok javítása-, azt mondta neki ennyit nem ér meg, hogy legyen fűtés-hűtés a kocsiban, inkább meghirdeti az autót.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz slett27 #12036 üzenetére
Sajnálatos, hogy amerre te laksz, a szerelők csak a könnyű pénzt szeretik és az olyat el sem vállalják amivel egy kicsi macera van! Arra gondolni sem merek, hogy félnek egy ilyen munkától.
"És pont ez a gond hogy annyiba kerül majdnem mint egy motorfelújítás."
Ezt miből gondolod? Mármit azt, hogy egy motorfelújítás kijön cca.120 ezerből?
Egy motorfelújítás 500 + ezernél kezdődik! És nem a prémium autókról beszélek. Egy teljes felújítás (fúrás, csapágyazás, hengerfej, új dugók, turbó, stb.) nagyon könnyen belelóg a millióba."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz HussarF #12071 üzenetére
Majd szólj ha az olajcserét le tudtad vele resetelni!
Én is használom a Torque Pro-t, de ha már telefon akkor inkább AlfaOBD!
És ha valaki egy kicsit mélyebben akar belenyúlni, esetleg több márkában is érdekelt, akkor aliról egy ilyen.
Gyakorlatilag 1:1-ben Launch. Hibátlanul működik, mindent is tudok vele csinálni és egy év full license jár hozzá.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz Phobion #12120 üzenetére
Nem biztos, hogy fékbetét a gond. Lehet, hogy csak beszorult valami kis kavics a porvédő lemez és a tárcsa közé, esetleg a porvédő lemez minimálisan hozzáér a tárcsához. Fel kell emelni, és megforgatni a kereket. Szerintem hallani fogod a bajt.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz Dr. Szilikát #12126 üzenetére
Fiammal csináltunk már párat. Le kell bontani a teljes szövetet és a komplett bowdent ki kell cserélni. Vagy megnyúlik annyira, hogy nem húzza fel az ellenkező oldali fület, vagy elszakad a bowden, de mindenképpen cserés. Jó hír, hogy lehet kapni, rossz, hogy elég xar, pepecs meló!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz Integrale #12177 üzenetére
Egyedül a kompresszoros turbómotort páran megcsinálták, de semmi több.
Kár értük! Ahogy a V4-es motorok is szép lassan elsorvadtak, majd "világújdonságként" a VW megcsinálta a VR6-os szűk hengerszögű motorját 60 évvel később miközben az öreg Vincenzo meg könnyesre röhögte magát valamelyik felhő szélén ülve.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #12183 üzenetére
Szerintem bent lehet hagyni, nem fog hibát dobni. Fiam 147-es Alfáján dugóztuk le legutóbb és nem kellett szoftveresen semmit sem csinálni vele.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz Raz3raddict #12239 üzenetére
Itt vannak a Bravo testelési pontok.
[kép]"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #12326 üzenetére
Biztosan terelőlap motor hiba.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz hobizoli #12354 üzenetére
"regen ezert volt a legszurohaznak tele-nyari allasa,"
Na meg azért, hogy ne jegesedjen le a torok a karburátorban! Mert olyan szép jégcsapokat manapság nem lehet látni, mint amilyenek egy lada karbi szivótorokban képződtek."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz TheProb #12391 üzenetére
"Ahova nem vinném, az a bravos csoportban található számla nélkül javító "mesterek" tömkelege"
Arra én is háklis vagyok! Egy termosztát cserére írtam valakinek, hogy ha mi csinálnánk akkor 29+áfa lenne termosztáttal, fagyállóval együtt. Erre rámírt az egyik sufnimester, hogy drága vagy tesó! Aztán kérdeztem, hogy te milyen számlázóprogramot használsz ? Erre letiltott.
Virág elvtársat pedig üldözi a tudás, de ő láthatóan sokkal gyorsabb!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz z0d1@Ku$ #12552 üzenetére
Szerintem futómű tekintetében ég és föld, megjelenés, komfort teinkintetében is szerintem komolyabb a Giulietta. Igazából a 170 lovas dízel nálam sincs kőbe vésve. Egy 170 lovas MultiAir vagy egy 1,75 tbi is alkalmas lehet, ha működni fog a kémia.
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz z0d1@Ku$ #12558 üzenetére
Én önző vagyok és pont lexarom, hogy a hátul ülőknek mennyire kényelmes! Szerencsére a gyerekeknek már saját autója van, és nem kell őket fuvarozni. Egyébként meg akinek kényelmetlen hátul az keressen kényelmesebb közlekedési eszközt! Nekem a bal egyben minden faxxa!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz erik365 #12569 üzenetére
Nem rangsor, mert igazából mindegyiket építettük már számtalan gépjárműbe és egyikre sincs panasz sem fékerőben, sem nyikorgásban, sem pedig tartósság tekintetében.
- ATE (tárcsa+betét)
- Brembo betét (tárcsában csak a prémium tárcsái jók)
- Textar (tárcsa+betét)
- Juratek (tárcsa+betét) ár-értékben ez a legjobb!
- Zimmermann (tárcsa+betét)"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #12580 üzenetére
Mi féktisztítót használunk ilyen dolgokra. Befúj egyet és ha felpörög a motor, akkor tuti szív oldalról is.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő