Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Jo auto, szeretheto abszolut. De elso autonak... elegge melyviz. Sajnos keves a jo szerelo, akinel nem tobb hetes varolista van. A konstrukcio maga nem rosszabb, mint adott evjaraton es kategorian belul barmi mas, sot. De egy ilyen auto fenntartasahoz akkor is kell egy havi 2-300ezres fizu, ha nincs hiteled es egyebkent nem szorod a penzt. Ez igaz Passatra, Avensisre, Mondeora is ugyanugy. Ezek nagy, bonyolult autok, ennek megfelelo fenntartasi koltsegekkel. 2M-t raszannek a vetelre es tovabbi 500 legyen zsebben mindig, mert barmikor kellhet es kelleni is fog. Az Alfa annyival nyugosebb, hogy nem turi a takolast, olcsojanoskodast.
-
rbalint88
addikt
Figy, nekem 156 van, minimalisan egyszerubb szerkezet. Van benne 304ezer km. Iden 1,1M Ft ment ra. Ebbol 200ezer ment arra, hogy elromlott -hengerfejproblema- es 900ezer karbantartasra -turbo, turbocsovek, kettostomegu, kuplung, lengescsillapito, fekek-, meg hatra van iden kb 100ezer Ft rakoltes. Es ehhez minden olcsobb szinte, mint a 159-hez. Ami mar szinten egy 10 ev koruli auto, ugyanugy elojohet barmikor barmi, akarmilyen tuttifrutti keves km-es, megkimelt, szervizelt autot veszel. Ez kurvasok penz. (Majd ha meg kell keresni, akkor megtudod). Az biztos, hogy te leszel a kampusz faszagyereke egy ilyen autoval, de inkabb legyel kicsit szerenyebb es valassz olyat, amit onerobol is fent tudsz tartani. Pl egy 147, 156, GT megfelelne a celnak 1.6, 1.8 benzinmotorral. Azokban nincs turbo (100-200e Ft), kettostomegu (150eFt, plusz kuplung 60-70, erdemes egyben), common rail rendszer - ami mondjuk nem nyugos, de nem vagyunk josok-, 159 eseten reszecskeszuro is van ugye.
Futomuvere kell vigyazni, nem kell ra malomkerek, meg hidegen nem szabad terhelni es akkor tartos lesz. Elso autonak meg tul jo is kb ja es sokkal sportosabb, kozvetlenebbek egy 159-nel, mert van 2-300kg sulyelonyuk, jobban erezni benne a menest. 159 full bunker a 156 utan, ennek vannak pozitiv es negativ aspektusai is.
A tobbi tipus csak azert kerult bele, hogy a "szar olasz szar" dunnyogesnek elejet vegyem, 3 passatom volt, meg egy avensisem, azok is "ugyanilyen fosok", csak hangosabban lobbiznak a tulajok, hogy nem is azok.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
tekerős ablak, csúnya felni, más kivetnivalót nem találok benne az áráért. képek alapján nem rossz az állapota, a méter is őszinte lehet. (gépre kell dugni, aztán kiderül)
alját át kell nézni, meg a tornyoknál szedd ki a zajcsillapító szivacsot, hogy alatta mennyire van megindulva a lemez. a fakormány nagyon jampi, de kényelmetlen, kesztyűajánlottkell hozzá.
a 156 SW annyira kombi, hogy az asszonynak elő lehessen adni, hogy "de hát anyukám ez praktikus, hiszen kombi!". egyébként meg erősen tetrisezni kell, 360 liter a csomagtartó, ami egy 5 ajtós golf-focus-akármi méret, ergo nem nagy. nem is merték kombinak hívni, csak sportwagonnak -
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #4680 üzenetére
tudod, volt a pasaréti 2.4-es drága, GQ kombi a fakormánnyal. picit megűzve nagyon kellett szorítani, ugye nincs semmi csillapítása, kátyúknál jól odaver a kezedre, izzaszt, télen nagyon hideg. ez 10 perc vezetés tapasztalata + elmondásból (hogy qvahideg). szóval ne sírj utána
-
rbalint88
addikt
válasz roseane2004 #4695 üzenetére
kérlek a hülyeséget ne terjesszük. vízzel így nem tisztítunk lámpát. szét kell melegíteni és úgy kimosni. az elektromos csatlakozókat, kábeleket tök jól lehet így korrodálni. egyébként tessék ÚJ lámpát venni, nem másik bontott fost. 15-20ezer bele egy új fényszóró, azzal jó lesz a fénye.
-
rbalint88
addikt
válasz csabi94 #4736 üzenetére
azért arra mondjuk tervezz, hogy évente 500ezer körül elkér egy 156, amíg ki nem pofozod. egy kis futómű, egy kis fék, egy kis motor, egy kis kasztni. öreg autók már ezek, a legtöbbet ütötték-vágták, kivan a lelkük. én eddig egy hengerfejjavítást leszámítva csak kopó-fogyó cuccokra költöttem a két év alatt, de ez is több, mint egy milla és megállós elromlása tulajdonképp nem volt.
cseréltem a turbót (150e), turbócsöveket (30e), kuplungot (kevlároztatás+"erősítés", 40e), kettőstömegűt (120e), 4 féktárcsát és fékbetétet (80e), gátlókat (110e), pár apróságot a futóműben, meg a munkadíj.
idén még lesz műszaki, kipufogójavítás(50e), első lengőkarok cseréje (100e) és a chipet is meg kellene íratni rá végre (70e). aztán kezdhetek gondolkozni, hogy pár év múlva keresek egy rozsdamentes kasztnit és abba átpakolom a dolgokat vagy ezt megfoltozom, kellene bele a sperr, lehet egy coolerezés se ártana neki, közbe persze kopnak az apróságok is, aztán csak úgy röpködnek a százezrek.
be kell látni, hogy az alfázás nem a racionalitásról szól. ezek az autók minimum 12 évesek, lefutották a tervezett élettartamukat, nem véletlen, hogy nyugatabbra kidobják őket párszáz euróért. a GTA-kon és megkímélt V6-okon kívül nincs áruk gyakorlatilag, nem éri meg életben tartani őket ott.
persze, ha rendesen akarod karbantartani és nem csak lélegeztetőgépen, akkor azért itthon is ez szemmel látható összeget jelent persze lehet bele kínai lengőkart venni, meg a legolcsóbb féket, meg teszkós olajat, de ez nem öregmerci, hogy méltósággal viselje az ilyet, az olaszautó az hisztis kurva és az ilyet nem szereti. arról nem beszélve, hogy a fél év után nyekergő szilentes kínai lengőkarszettel már új korától nem lesz meg az igazi Alfa-élmény a kanyarokban, meg a roadhouse fékbetét se úgy fog, mint a gyáriezzel nem lebeszélni akarlak, csak egyfajta figyelemfelhívás, mint gyógyszerreklám végén a "kockázatokról és mellékhatásokról...", csak itt kérdezze meg autószerelőjét és alkatrészbeszerzőjét a vége.
-
rbalint88
addikt
válasz csabi94 #4739 üzenetére
Erre a felhasználásra viszont inkább benzinest. Kevesebb a hibalehetőség, átlagban kevesebbszer járták meg a Föld-Hold távolságot és hamarabb jele van, ha baja van. 16 kicsit kevés bele, 1.8TS-t keress nagyon, 2.0-ból inkább TS, mint JTS, de a legtutibb a V6. Ha meg úgyis keveset mész vele, nem számít a fogyasztás, az 1.6 is megeszik 9-10 körül -főleg városban- és a V6 is megáll 12-13 körül, akkor meg...
-
rbalint88
addikt
válasz csabi94 #4747 üzenetére
Tobb mint 2M, hogy egesz pontosak legyunk. Hozzateszem masfel evig egy nyusszenese nem volt, aztan novembertol surusodott a program, de hangsulyozom, hogy a cserelt alkatreszek egyreszt meg a gyariak voltak, masreszt 90%-ban kopo-fogyo cuccok.
13 ev es 300e km utan nalam a turbo es a kettostomegu is boven annak szamit a kuplung, gatlok, fekek, lengokarok meg foleg.
Ha 800-ad van kifeszitve, akkor egy jo 145-ot vegyel, ha mindenkepp alfazni akarsz. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz csabi94 #4778 üzenetére
2.4 se problemas egyaltalan. Alap dolgok vannak annal is, mint minden dizelnel, de nem nyugis fajta. Sajnos a lakkhiba az elegge altalanos. Tempomatot utolag be lehet rakni max 40ezerbol, de csak a minimumbelso faceliftbe, multikormanyert nem sirnek, mert ugyis kell egy normalis radio es ahhoz plusz 20k a kormanyadapter, annyiert tudok jobbra nyulkalni egy arasznyit... napfenyteto az minden evjaratban feher hollo, 185cm felett mar zavaro is, ugyhogy amiatt ne szord ki az allomany 95%-at.
-
rbalint88
addikt
válasz roseane2004 #4784 üzenetére
Ha 16-ert van uj huto, akkor butasag bontottat venni. De a klimasok 55ezres ajanlata se tunik foldtol elrugaszkodottnak. Minimum 16k a huto, 10k a toltes, max 30k a munkadij, ami az auto orranak lebontasat es visszaepiteset is jelenti. Es lehet, hogy nem a legolcsobb dzsunka hutot rakjak be. Mondjuk bekernek tobb cegtol ajanlatot, de valoszinu nem szarakodek vele otthon, foleg akna nelkul.
-
rbalint88
addikt
A feknek meg be kell kopnia valoszinu, a lengescsillapitobol a komfortos eleg lagy valoban, de fogja a kanyart azzal is. En ezert vettem konit, nem raz tole veszesen (dehogynem, de ezeken az utakon a repuloszonyeg is raz), viszont kanyarban szepen dolgozik, megerte azt a kis felarat. Asszem 102k vagy 112k volt a negy gatlo. Ami meg sokat dob a kanyartulajdonsagokon, utcan foleg ugyan erzetre, az az eibach anti roll bar kit, aka vastag stabilizatortud, ez hatekonyan csokkenti az oldaldolest, de azert meg en is gyozkodom magam, hogy tokre megeri azt a beszerelve 120-150ezret. De ha te nem erezted agilisnek az autot, akkor ott valami baj lesz. Nyilvan nem egy herelt mx5 szint, de nincs elveszve kanyargoson.
A 7deci olajat en kicsit erosnek erzem, ha bejaratos a motor, akkor "elmegy", de szivo motor nem kene ennyire egye az olajat. (Bar opelem sose volt, a csaladi meg nem ette), nekem meg a szetkopott turboval se ette le minimumra az olajat a jtd 10k alatt.
Esztetika legyen az utolso, amire koltesz, eloszor muszakilag legyen tip-top szerintem. Ha meggondolod magad es eladod, az netto kidobott penz lesz (persze ha szet van szakadva valami, az mas), a muszaki koltesnek legalabb 20%-at tudod ervenyesiteni az arban -
rbalint88
addikt
Elsokerekes aztonal bele kell korrigalni kanyar kozbem tempomal, ez van. Ja es mivel paszziv hatsokerekkormanyzasos, ezert nem elvenni kell kanyar kozben, hanem tolni padlon es akkor kihuzza magat.
Lehet nem varnam meg a felujitassal, amig teljesen leterdel a moci, hacsak az 500ezres felujitasi ajanlat nem tartalmazza a blokkon kivul az osszes motortombon belul levo alkatresz cserejet.(dugattyu, gyuru, esetleg huvely, osszes csapagy, veztengelyek, fotengely.)
-
rbalint88
addikt
válasz sszemtelen #4801 üzenetére
rá kell nézni a motornál, hátha letolta a csövet.
-
rbalint88
addikt
japánoknál is nagy kultusza van az Alfáknak
olaj tekintetben két irány van: a Selénia hívők és az ellentábor. én Motult használok, részben szerelői tanácsra (DZ), de O.Zsolték meg a Seléniára esküsznek - szerintem kb ugyanazt tudja a két olaj, csak a selénia másfélszer annyiba kerül
Ha az a nagy átlag, hogy ennyi olajfogyasztás belefér, akkor belefér elég sok vw pdtdi is megeszik 1 liter olajat 1000km-en, attól is kivannak az átlaguserek, a gyár szerint meg belefér annyi. én is kilennék attól, hogy ennyi olajat eszik az autóm, de pingvinezésen kívül nem sok mindent tud az ember csinálni ilyenkor.
Szóval ha nem füstöl kéken és Zsolték is azt mondják, hogy nem kell bántani még, akkor hagyd így. Olajfogyasztásra figyelj, legyen egy lityó mindig a csomagtartóban (motul mintaboltot tudom ajánlani a Battyhány utcában, ha motullal itatod). Az tuti, hogy 10W 60 kell bele.Matricarendszámnál marad a szívás, 3D lesz. A referenciáért meg elmorzsoltam egy könnycseppet, a felni kéne, az még menthető, a többi az eléggé a végét járja.
-
rbalint88
addikt
válasz Arni9010 #4823 üzenetére
Es 1.8? Van/par napja volt fent egy lamellatetos kombi hahun (igen, csunya hatulrol, mint az elfertozodott loharapas es szopas a lamellateto, tudom), asszonynak rutint szerezni es kutyazni tok jo, aztan ha veletlen egy gyerek is beesik, akkor sincs drama.
Amugy itt Roma belvarosaban naggggyon sok alfa van, lattam mar 4 giuliat, giulietta van rogyasig, mitobol es 147-bol is jo sok, de lattam makulatlan 75-ost is. Ha valaki ek farad a bode a kocsijan, innen lehet vinni haza kasztnidonort. Meg az 50-60 eves lefosott fiat500-ak se roszdasodnak.
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #4835 üzenetére
Lejartuk a labunkat, kellett kicsit regeneralodni a vacsora elott uncsizas nincs, fel kell dolgozni a latnivalokat, ma megneztuk a vatikani muzeumot, sixtusi kapolnat, a bazilikat, delutan meg colosseum, forum romanum, trevi kut, piazza navona. Tomeny, nem kicsit
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #4837 üzenetére
Ha kuldesz penzt, meg haza is viszem
-
rbalint88
addikt
2M-s autó 5 éven belül lesz 4M-ban és érni fog max másfelet. ha akár szándék, akár lehetőség híján nem fogod rákölteni a megfelelő összeget, a konklúzió az, hogy nincs pénzed rá. volt passatom, ami két és fél év használat alatt 2,5 millába került (Szerviz+ értékvesztés kb mint a fenti példában). Most az alfa megvan két éve, értékéből nem vszített, mert olcsón vettem, de szervizköltségben már 1,5M felett van, pedig szinte csak kopó-fogyó cuccokat cseréltettem. de mondom, kategórián belül semmi se lesz jobb=olcsóbb. Lejjebb kell adni az igényekből vagy rászánni a megfelelő összeget, ha ezt a kategóriát szeretnéd
-
rbalint88
addikt
válasz hroberto #4847 üzenetére
jó, csak a mito egy kisautó. olcsóbb bele minden és a kisebb súly miatt kevésbé is eszi, valamint kevésbé összetett szerkezet. egy sima macpherson+csatolt lengőkaros futóműben kb negyedannyi alkatrész van, mint egy térlengőkarosban, plusz ugye mivel kevés az alkatrész, lehetnek nagyobbak -> tovább bírja, kevesebb kell belőle-> olcsóbb.
meg jellemzően nem kisautókba tolják bele az évi 50ezer km-ket pályán, aztán közben kis városozás, esetleg nyomjuk neki hidegen, mert úgyis céges és hopp, el is hal a turbó, a kettőstömegű, kuplung, stb. meg az se mindegy, hogy milyen kategóriájú alkatrészeket veszel a kocsiba. én mindenből gyárit vagy ahhoz közeli minőséget veszek, ami nem olcsó.
plusz a mito egy fiatalabb autó, egy 8-10 éves, dízel utazóautótól 2M-ért nyilván nem kapsz olyan állapotot, mint egy 5-6 éves, fele annyi km-es mitotól ugyanannyiért. szóval majdnem fair az összehasonlítás. majdnem
aztán persze lehet, hogy én vagyok a hülye, aki gondosan tartja az autót, igyekszem nem lelakni és az "ebbe az olcsó fosba jó a kínai lengőkar meg fékbetét" hozzáállás alapján üzemeltetni. megúszhattam volna fele-harmada ennyiből is, csak akkor valószínűleg soha nem lenne igazán jó, nem élvezném a vezetését ennyire és biztosan több probléma lenne vele. -
rbalint88
addikt
válasz Integrale #4850 üzenetére
A passat csak 8eves volt a vetelkor es azon is komplett lengokarszettet meg gatlokat kellett cserelni. Mondjuk ott a 2M rakoltesben benne volt a 18" bbs is 300-ert felgumizva, nyomtavpogacsaval. Meg az elso szerelo balfaszsaga miatt egy felesleges turbo is, -150k...(nem lett gyarira visszaalitva a geometria es 3barokat toltott, el is fogyott 30k km alatt) es amikor eladtam, tudtam, hogy egy even belul meg 500k bele kell boruljon (adagolo elkezdett folyni, xenonlampak buraja repedezni), valamint a kovetkezo vezerlescserenel a veztengelyeket cserelni (300k+munkadij)
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #4852 üzenetére
Megbizhato, cohh. Ugyanolyan fos mind. Talan a japanok egybpicit megbizhatobbak. Cserebe megeszi a rozsda... adott kategorian belul kb ugyanannyi minden tipus fenntartasa. Akkor mar inkabb legyen szeretheto
-
rbalint88
addikt
válasz hroberto #4854 üzenetére
Ket milla a passat volt. A 156 most jar kb masfelnel es a hengerfejhibat leszamitva csak kopo-fogyo volt cserelve. Konkretan turbo, turbocsovek, kuplung, kettostomegu, gatlok, fektarcsa es betet, par lengokar es gombfej. Ezeknek a 80%-a gyari volt meg, szoval nem lenne fair felroni, hogy 14ev es 300e km utan elfaradtak. Cserebe ezekhez nem nagyon kell nyulni a kovetkezo evekben, valamint 500-zal a piaci atlagar alatt vettem az autot es 1M azokra is raborult volna (azert lett olcso vegul, mert a dragabbak se voltak meggyozo allapotuak).
-
-
rbalint88
addikt
válasz b.daniel #4895 üzenetére
vállalom az ügyeletes buzi szerepét, simán venném. de csak valami értelmes motorral, 1.2 ördögűző edisönt (pályán totál halál) és a dízelt (ekkora autóba minek???) meghagynám másnak. 1.4 az jó már, akár szívó 100hp vagy turbós abarth verzióban, amire nyilván nincs esély 1,6M-ból. előbbiből se sok van, de azokat meg kell nézni mind, ha rendben van, akkor keményen alkudni és akkor lesz esélyed venni egy jól felszerelt, big blockos példányt a keretedből.
plusz azért azt be kell látni, hogy 1,6M eléggé a kínálat alja, olyan 1,8M körül kezdenek sűrűsödni a korai évjáratok, magabiztosan mondjuk 2-ből tudnék épkézláb példányt venni. panorámatető nagy királyság, arra érdemes áldozni szerintem. szóval mivel 1,6M-ig hoz 8db klímás és szervizkönyves példányt a hahu, nem lesz nagy kunszt végigmazsolázni a kínálatot, érdemes számolnod azzal, hogy vétel után rögtön egy 2-300ezer rá fog menni szervizre. egy kis fék, futómű, kipufogó beugorhat az alap olaj (és motortól függően vezérlés)csere mellé, meg lehet fel is kell gumizni.
szóval lehet kevés még hozzá a keret, ha nem 2M van, amiből 1,6-ot szánsz nettó az autóra, járulékos veszteségek nélkül. -
rbalint88
addikt
válasz zolnagy #4912 üzenetére
mit jelent a teljes felszereltség? nálam ebben a kategóriában min2, de inkább 4 villanyablak, villanytükör (az se baj, ha becsukja magát motorral), klíma (lehetőleg hőfokszabályzós), ülésfűtés, bőrkormány és váltógomb, tempomat, tolatóradar, normális, min 4+2 hangszórós zene bluetooth kihangosítással. min 4 légzsák, abs, esp ugye kötelező. csodálkoznék, ha ez mind benne lenne ennyi pénzért bármelyikben
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz zolnagy #4914 üzenetére
továbbra is azt mondom, hogy végig kell talpalni az összes gyártót, hogy mit adnak ennyi pénzért. illetve nézz szét hasznaltauto.hu-n, ott is vannak új autók/szalon demóautók, elég jó ajánlatokat ki lehet fogni arról nem beszélve, hogy egy ott hirdetett autóra valószínűleg nem kell hónapokat várni. új autót min 3 évre, de inkább tovább érdemes megtartani, olyat vegyél, ami kielégíti minden igényed a lehetőségekhez képest legjobban.
150-et nagyon megér az a csomag
ülésfűtés nem szeretés kérdése. nem kell tojásfőző fokozatra rakni, meg úgy ülni rajta fél órát, de különösen a hölgyeknél nem hátrány, ha nem fáznak fel, de én se szeretek kockára fagyni a kocsiban, ha kint áll télen egy éjszaka. mondjuk az ülésfűtés pótolható dolog, egy gyors felfűtésű változat nagyon hasznos, amíg levakarod a jeget a szélvédőről, kellemesre melegíti az ülést. unokatesóm volvojában nem is kell 3percnél tovább használni, akkor is csak az alacsonyabb fokozaton. mondjuk az északi technika, de szerintem az erősebb fokozatot csak -20fok alatt kell bekapcsolni
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz SPeti1984 #4939 üzenetére
Punto2-nel csak a rozsda es a city szervo nyugje amirol tudok, nem tudom a 2B valtozott-e ilyen teren. Amugy 800-1M kozott egesz ertelmes tjet grandekat talalni mar, lehet megeri ezt a felarat, ha hosszabb idore tervezitek a kocsit.
147-et tobb szemontbol sem ajanlom. Sokat eszik, nagy a fordulokore, tud rozsdasodni, dragabb a futomuve. Nyilvan jobb a belter meg a vezetesi elmeny, de erezhetoen dragabb a fenntartasa egy puntohoz kepest es ha ezek nem szempontok, akkor csak felesleges penzkidobas.
Stilo helyett meg grandet vennek inkabb. -
rbalint88
addikt
válasz csabi94 #4977 üzenetére
Marektol csak alkatreszt szabad venni, azt is csak akkor, hogy ha nincs masnal. Nagyon jo uzletember, minden uzlet neki jo. Ennek megfeleloen sok uzletben patkany, alfas korokben is inkabb megturt, mint kedvelt figura. Sajnos olyan regota csinalja a bontos es nepper bizniszt, hogy nem lehet megroppantani a helyzetet.
Amugy az eladasra szant autok is ugy keszulnek nala, hogy osszelegozza az udvaron... igy volt pl j.bravo 156-osaban angol fenyszoro jobb oldalon, meg 20km utan kuka motor... na, megint felkurtam az agyam azon az "emberen".
Egy a lenyeg, azt se hidd el, amit kerdez.Facebook csoportokban lattam par szep elado 156-ot a napokban, erdemes lenne szetnezned ott.
-
rbalint88
addikt
válasz csabi94 #4983 üzenetére
ha szóba jön a 2.0TS+selespeed, akkor vedd meg iRico fórumtársét. az övé is jó karban van, esztétikailag azért nem hímestojásos, de nincs lelakva. viszont távolabb lenne az ára a 900ezertől, lefelé
amúgy nem annyira bajos konstrukció, a motorral nincsenek nagy trükkök, nem szabad hidegen ölni és nem romlik el nagyon, ennyi. a váltóban valóban lehetnek trükkök, de egy kettőstömegű-csere árából azért elég sok törődést kaphat egy selespeed és nem biztos, hogy fogja igényelni.
és azért a benzines alfa az igazi, bármennyire fasza dízeleket is csinálnak -
rbalint88
addikt
válasz csabi94 #4989 üzenetére
Az ülés szinte az összesben ki lesz ülve. 100e km alatt is kiülődik egy nehezebb ember alatt, ilyen idős korukra meg mindegyikben kivan már a vezetőülés. Enyémben is a szivacs fele kiporlott már a szellőzőlyukakon lefele Ezért van benne eltérő kárpitú vezetőülés, de ennek legalább még nagyjából van tartása. Utasülés teljesen más világ, még újszerű.
A váltója mindegyiknek gulyásleves, "ez ilyen". DE! ez nem rossz, pontosan fokozatba találsz, csak nem olyan határozott, cserébe elég könnyen jár. BMW E90-et vezettem hétvégén, abban komoly izommunka pakolgatni a fokozatok között.
Futómű ha rendben van, akkor nem kellene határozatlan legyen, csak ugye nyilván nem új lengőkarokkal és gátlókkal adják el általában a kocsikat, hanem csere előtt. Ha pestországban jársz, enyémet megnézheted, ebben újak a lengőkarok és a gátlók is, mondjuk az csalás, mert ugye a koni keményebb a gyárinál.
A fék is jól harap, ha karban van tartva és érzéketlen, ha szar a tárcsa-betét és öreg a fékfolyadék.
Viszont azt se felejtsd el, hogy a legfiatalabb 156 is 12 éves, úgyhogy már el vannak használva, nem feltétlen lesz érzetre sokkal jobb a 25 éves Fiatodnál.LZs?!: valamikor fussunk már össze, kíváncsi vagyok arra a GT-re. jöhet iRico és j.bravo is, aztán ha a Huszti úti mosónál találkozunk, legalább le lesz mosva mindenkinek rendesen az autója.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz !Overdose! #4996 üzenetére
NHN az két éve volt látszik abból is, hogy októberig van rá műszaki
enyém NGL és július végén műszakiztattam két év után.amúgy nem tűnik rossznak az autó, még az se kizárt, hogy 80-nal vette és frankó a méter, de nagyon alaposan körbe kellene nézni. mivel osztrákokon keresztül és svájcban használja, a rozsdának nagyon utánamennék.
esztétikailag ami a képeken látszik, rendben van. sofőrülésről ha lenne kép, az jobb támpont lenne. a szivacsok nem annyira tartósak, ott viszonylag könnyű ellenőrizni az elhasználódást. -
rbalint88
addikt
válasz Integrale #4998 üzenetére
Svájcban mindent azonnal javítanak (fényeznek) ezért pl sógor BMW-je is ötszínű, pedig törve nem volt, csak a bal eleje. de meghúzták a jobb oldalát, aztán ez-az, jobb oldalán minden elem más színű. szóval ezért nem vetném el az autót, meg egy minimum 12 éves kocsinál férjen bele, hogy volt már fújva rajta ez-az
a felni amúgy tényleg csúnya, de azon a legkönnyebb segíteni
-
rbalint88
addikt
Nagyobb a hang, mint a produktum
Ugyesen eladjak magukat olcsonak, mikozben nem azok
Kurvara elerhetetlenek
Siman lemondjak egy nappal elotte az egy honapja megbeszelt idopontotPlusz engem zavar az, hogy cigiszaguan kapom vissza az autot, mert lehuzott ablakkal all a muhelyben, ahol bagoznak.
Szerencsere akit talaltam, nagysagrendileg ugyanannyit ker, csak szamlat is ad, 3 hivasbol altalaban el lehet erni, emelle abszolut kulturember es eddig nem volt semmi idopontbeli varia -plusz mar akkor is elnezest kert, amikor ket hetre adott idopontot. Raadasul a muhelyben -ami sokkal tisztabb, mint dz-eknel- nincs dohanyzas. Ja es gyari diag is van, nem csak fizetos mes...
-
rbalint88
addikt
válasz csabi94 #5034 üzenetére
már bocs, de nem tudom szebben megkérdezni: faszé' akarsz dízelt, ha nincs rá pénzed/hajlandóságod? nem, nem derül ki a próbaúton. akkor derül ki, amikor dobálja a checkengine-t meg lerohad meg zörög meg megáll.
keress 1.8TS-t azt csókolom. úgyse létszükség mostazonnal autót venni. én vagyok olyan lelkiismeretes/hülye/kitartó (a kívánt rész aláhúzandó), hogy amikor összefosta magát a technika, akkor rálocsoltam ennek az áránál többet (a másfélszeresét. idén.), mert tudom, hogy ki fogom autózni belőle. ha nem tudod elfogadni, hogy ezeknek az autóknak a fenntartása milyen költségekkel jár, akkorNE
VEGYÉL
DÍZELT!
EZ az autó konkrétan a (ex-)totalcaros Vályi Pistáé volt. DE tessék, itt a teljes lista, mind a 9 darab 1.8TS 2002-től: [link]
-
rbalint88
addikt
ha szóba jön az 5 ajtós kasztni, akkor 147 FL mJTD 8V. olcsóbb megvenni, tartósabb, jobban húzható, mint a 16V. ha jó állapotú a motor, akkor 150 lóra füstmentesen felhúzható simán. de "kottagyáribiztosúr" editionben (hibrid turbó, esetleg egy komolyabb cooler a gyári helyen) 200 ló sem elképzelhetetlen. pályán nem hiszem, hogy érdemben többet forogna, nekem a 16v 156 6.-ban 140-nél forog 2500-at. (és 240-nél megfogja a váltó )
Ha jót akarsz autózni, akkor Q2-t keress, az gyárilag sperres, 150 lovas 16V. Ugyanez a setup van GT-ben is, amiben nagyobb a csomagtér, utastér kb ugyanakkora. Ha a hátsó ülés nem lenne túl sokat használva, akkor az az optimális választás.
Bravo is jó, de szerintem beltéri minőségben elmarad az Alfák mögött, meg a futóműve is egyszerűbb.
Ha a T-Jet szempont, akkor ránéznék grandéra/punto evo-ra is, azok is egész tágasak (147 szint kb), futóműben meg kb ott van, mint a bravo, vagyis semmi extra, de jó a színház
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen