- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- World of Tanks - MMO
- Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Le Mans Ultimate
- Bestbuy játékok
- Nintendo Switch
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz VMatteo #14027 üzenetére
Autótól függ, itt tudod ellenőrizni. Modern CAN-buszhoz már túl régi ez a fajta kábel, az én MiTómmal pl. már használhatatlan, kell az ELM kábel meg az adapterek, viszont anyum Ypsilonjához egy-egy modul kivétel még jó ez is. Nekem van ez is, az is, de csak az ELM-et használom mindenhez.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Megkerestem, ugyanaz az előírás, mint nekem.
A legegyszerűbb, ha megveszed ezt. Az olaj ugyan nem a paletta legteteje, minőségben lehet feljebb lépni, de ez a gyárija, teljesen megfelel ez is. De ha esetleg mást szeretnél, akkor a fenti S2-es minősítése legyen meg.
Szűrőbőkből én a gyárit preferálom, de a Mann, Hengst vagy Mahle darabokkal sem nyúlsz mellé. -
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz csongi #14033 üzenetére
Mannolhoz képest persze, hogy drága a Selénia, de az egész mezőnyt nézve viszonylag olcsónak számít az is.
Ahogy gipsztigris is említette, hitbéli kérdés, én a felső polcról válogatok, szeretem a lehető legjobbat megadni, a költség nálam nem elsődleges szempont. Most a csúcs Ravenol, a RUP 5W40 van benne USVO technológiával, ami annyit tesz, hogy PAO és észter bázisú, valamint a labortesztek alapján a különböző jótékony adalékanyagokból sem szenved hiányt. Mondjuk ennek pont nincs semmilyen Fiat minősítése, de igazából minden szempontból megfelel annak, utánanéztem a bővebb követelményeknek.
De persze én is városban nyaggatom a legtöbbet a MiTót, fix 5000 km-re álltam be vele, ez legutóbb 8-9 hónap alatt jött össze.És a nyamvadt Jazz is menci olajat kap, Motul Eco-lite 0W20-at, ami fix félévente cserés (gyárilag is ez az előírás), mert szintén városban nyúzós. A Suzukiba legutóbb Eneos Sustina 5W30 került, ez ingázós, az alap gyári 15k km-es periódust tartjuk, van hogy évi 2 is összejön - bár hamarosan eladjuk, legalábbis remélem.
A Lanciát meg várja a gyári Selénia WR 5W40, amint hazakerül működő km-órával, és ez is félévre vagy 5000 km-re lesz beállítva.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Jut eszembe, hogy egy ideje már meg akartam kérdezni. Normális az 1.4 T-Jetnél, hogy hidegindításkor picivel 1000 alatti a fordulatszám?
Nem a szokásos be nem indulásról, dadogásról vagy lefulladásról van szó, ilyeneket abszolút nem tapasztalok, egyetlen egyszer kell csak elfordítanom a kulcsot, és onnantól stabilan tartja is az alapjáratot, csak furcsa, hogy ilyen alacsonyan, és nem mondjuk 1500 körül. Ha már meleg, akkor még kevesebbel, 700-800 1/minnel forog a főtengely, tehát valamit azért csak csinál dúsítás címszóval.199A8000, hibakódlista totál üres, és a különböző hőmérsékletes jeladók értékei is teljesen valósnak tűnnek MultiEcuScannel nézve. Ja, és kizárólag 100-as OMV-t kap.
szerk.: Ezt a threadet találtam, de nem jutottak semmi konkrétumra. De legalább nem egyedi ezek szerint.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz erik365 #14077 üzenetére
Neked is köszi! Közben még ezt találtam, ez is megerősíti.
És megnyugtató, hogy akkor LA-Chipék sem csesztek el semmit.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #14128 üzenetére
de sok dolog le tud kormolódni, messze nem ideális városban
Ehhez képest mi mégis városban nyaggattuk/juk.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #14130 üzenetére
Ja, ha végre hazatér, nekem is rá kell néznem ezekre az Ypsilonban.
-
tboldi
nagyúr
válasz gipsztigris #14143 üzenetére
Dízel üzemeltetés tekintetében annyi lenne a "szabály", hogy amennyiben sokat jársz vele alacsony fordulaton, vagy városban, akkor pár száz kilométerenként érdemes "kikormolni" egy picit
Havonta 1x (azaz kb. 4-500 km-enként) én is ezt teszem az 1.3 Multijettel. Anyum 3-5 km-eken nyaggatja a városan, én meg rendszeresen elkunyerálom és elviszem az autót Győrbe, ez 2x40 az M1-en.
DPF meg ebben még nincs, úgyhogy keine Panik. Illetve 130-nál pont 3000-et forog.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #14161 üzenetére
A gyári is az.
-
tboldi
nagyúr
válasz hobizoli #14163 üzenetére
Valami csövet majd biztosan szereznem kell legalább a turbó és a légszűrőház közé, ha ki akarom cserélni az IHI VL38-ast egy GT1446-ra, utóbbinak nagyobb az átmérője a kompresszor oldalon. De ezzel is az volna a célom, hogy minél gyáribbnak nézzen ki, FPT logókat akarok mindenhova.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Na, 12°-ban így indult.
-
tboldi
nagyúr
válasz erik365 #14177 üzenetére
Nekem épp 4 éve van meg, a Jazz-hez vettem, mert abban nincs hőmérő, csak egy kék “c” lámpa, ami 53°-nál kialszik, de nyilván akkor még nem meleg a motor, úgyhogy ezt akartam látni, hogy mégis mikor éri el, a telefont folyton csatlakoztatni meg macerás, kellett egy dedikált eszköz.
Aztán mikor hozzám vándorolt a MiTo, átköltöztettem és megváltoztattam a háttérvilágítását narancsról pirosra. -
tboldi
nagyúr
3 new old stock ritkaság az Ypsilonhoz.
Bárcsak óracsoport is volna![ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz calvin76 #14187 üzenetére
Nem tudom, különbözik-e akkora mértékben egy 2015-ös 500-as villamossági szempontból, de se a 2007-es Lancia Ypsilonunk, se a 2009-es Alfa MiTónk nem kért kódot, de talán még az időt/dátumot sem felejtették el ilyen rövid idő alatt, amíg bekerült az új aksi. Az automata ablak végállásait viszont biztosan újra kellett tanítani (mindkét irányban nyomva tartani a kapcsolót ~5 mp-ig), illetve a MiTo esetében a csomagtartó nyitóját is (belső zárgomb 2x megnyom, zár-nyit).
-
tboldi
nagyúr
válasz akooos #14198 üzenetére
Nekem csak a kormányszervó ment el a MiTóban (átcímkézett Grande ugye) aznap, mikor hoztam haza, mert a szar aksi miatt annyira leesett a feszültség, hogy bedurcizott. Új aksival azóta is hibátlan.
Az Ypsilon már más történet, meghalt a km-óra, de épp ma hoztam el, sikerült átforrasztani, és voilá, működik.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #14205 üzenetére
Nem néma, az autós topikban mindent megírtam, tessék olvasni!
Konkrét cikkszámút kerestem (51786251), a legtöbb más eladó darab vagy FL előtti, aminek más a szoftververziója is, vagy csak üzemanyagszintes, a hűtőfolyadék hőmérsékletét nem mutatja, nekünk olyan kell, amiben az is van.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #14205 üzenetére
Allegrót már korábban, a DGJ-t és a Ricambi nuovit viszont most görgettem át, semmi olyasmi, amire szükségünk volna, illetve óracsoportot semmilyet sem láttam. Egyedül egy ablakemelő kapcsoló, de elsőnek inkább megpróbáljuk megreparálni a meglévőt.
A csomagtartó burkolatát és a kapaszkodót egyébként itt vettem: [link]
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz hroberto #14242 üzenetére
A Hondában én a gyári előírásnak megfelelően félévente cseréltem, mert szinte csak városban futkározok sok indítással. A MiTóval sem közlekedek másképp, de Alfáék nem voltak ennyire szigorúak, úgyhogy 5000 km-re állítom be az emlékeztetőt, ez legutóbb 9 hónap volt.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #14251 üzenetére
Tudom, friss a Civic által okozott seb, de túl sokat gondolkodsz. Ne! Fáraszt meg veszélyes is!
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #14258 üzenetére
A MiTót kizárhatjuk, az 1.6 mellett 2013-ig M32 volt, azután váltottak C635-re.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #14276 üzenetére
Elismerem, hogy van jobb is, de azért nem a világ vége az M32 sem.
Ha meg egy ilyen szettel rázzák gatyába, akkor nagyon sokáig el lehet felejteni. -
tboldi
nagyúr
válasz daneel_hu #14278 üzenetére
C635, de évjárattól függően ez is lehet szinkronproblémás.
Egyébként azt a turbót szeretném én is felszerelni, ami a QV-ben gyárilag is van. Vagy ha már az alapmotorom ugyanaz, mint az Abarth Grande Puntóé, akkor úgy is fogalmazhatunk, hogy én egy MiTo esseessét csinálok.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #14283 üzenetére
Nem kapcsolódik szorosan, de erről az jutott eszembe, hogy mikor még csak néztük a MiTót, nem vettük meg, akkor próbáltam egy másikat is ezzel párhuzamosan. Az egy 135-ös 1.4T MA volt hosszabb fajta 5 gangos C510-zel, a megvásárolt meg ugye egy 155-ös egyszerű T-Jet 6 gangos M32-vel, de a sztenderdnél rövidebb végáttétellel. 20 paci különbség nem tűnik olyan soknak, pláne, hogy a csúcsnyomatékuk egyformán 230 Nm, de a 135-ös simán csak egy a hétköznapokban jól használható autónak tűnt azzal a motorral, nem csinál semmi váratlant dynamic módban sem, ha padlóig nyomod a gázpedált. Ezzel szemben a 155-ös viszont tipikus hülyegyerekautó, teljesen más a hangolása, dynamicban (többek között) idegessé válik a gázpedál, a legkisebb pöccintésre is letépi a fejed, és az ASR lámpácskája is sokkal gyakrabban villog.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Router gondok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gaming notebook topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Elektromos autók - motorok
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- További aktív témák...