Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
A Székesfehérvár felől Budapest felé tartó Alfa Romeo motortere füstölni kezdett. A személygépkocsit vezető nő ahelyett, hogy azonnal félreállt volna, lehajtott az autópályáról, és Kápolnásnyék felé vette az irányt, hogy szerelőt találjon.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
Bő 5 év és 105.000 km T-Jet után mindenkit nyugodt szívvel beszélek le a szívóról.
A többit már leírták a srácok.(#3915) rbalint88
Hát, nem igazán. Én sem szoktam gyorsan menni a pályán, de a hétvégén Németországból jöttem haza, és ismét megtapasztaltam, mennyire nem kell kifutópálya a 180-hoz. A nagyvasak persze szépen elnyúlnak tőlem, egy 530D-t nem ezzel fogok kitúrni a belső sávból.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz ANDROID??? #3938 üzenetére
Nem, hanem az alkatrészen. Biztos nem mindenen van rajta a gyártó logoja.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz ANDROID??? #3940 üzenetére
Persze, lehet. Anyám angliai gyártású Corollájában is TRW fék van.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz LantosBerry8 #4120 üzenetére
Család mellé én a kombit venném. Motorból pedig csak a T-Jet
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Szia!
- féltengely(csukló): a belső csukló szokott elkopni, zömében azután, hogy a gumiharang leugrik a helyéről, és távozik a kenőanyag. Nálam is előfordult 90.000 km-nél, 50-ért javították. Most 161.000-nél még jó.
- klíma alkatrész. igaz hogy ez csak az automatát érinti? Igen, csak az automata klímás kocsikat érinti a terelőmotorok hibája.
- motortartó bak : erről másnak több tapasztalata van
- központizár: Nálam 1/200 alkalommal nem nyit a távirányító. Ekkor kulccsal nyitható a kocsi. Valljuk be, nem egy nagy dráma.
- kormány és váltó bőr kopás: Előfordul, változó a bőrözéshez használt anyag minősége. Nekem a kormány teljesen jó. A váltógomb viszont szétment.
illetve ami elméletileg jó, de félek tőlük:
- turbó: no para
- kettőstömegű: no para
- hűtő/termosztát: erről másnak több tapasztalata van, állítólag ki tud lyukadni a hűtő, mert kidörzsöli valamiKorábban írtam már egy hosszabb hsz-t a típusról a topikba, szerintem olvasd el.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Csak hogy szép legyen az élet, van Sport csomag, és felszereltségi szint is, és ez nem ugyanaz
A Sport csomag főleg optikai tuning:
17-es "bicolor" felni
króm ablakkeret
spoiler a küszöbnél és a csomgatérajtónfutómű, fék ugyanaz, mint a sport csomag nélküli kocsikon (azonos motort nézve). Sport csomag kapható volt a leggyengébb motorhoz is.
A kétszínű ülés külön extra.A Sport felszereltségi szint csak az erősebb motorokkal volt elérhető, és ehhez volt a másik kipufogó is (ami látszik is) Ennek nem tudom, más-e a futóműve, de a fék tuti széria.
Ebben nincs cityservo funkció, helyette valami üzemmód állító volt a műszerfalon. A fordulatszámmérő is más, ha jól rémlik.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Termi16 #4932 üzenetére
Index fórumon kerítettek valahonnan utángyártottat, de a szokásos magyar nagykerekben tényleg nincs.
Storno, neked Linea van, és nem Bravo.Lassan nekem is esedékes lesz a kipuff szerviz, én inkább megjavíttatom majd, amíg lehet. Lemezből hajtogatnak rá palástot.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
Csak a T-Jet Bravoról tudok beszámolni, 6 éve van egy 120 lovas T-Jetem. Alapvetően inkább dinamikus, mint sportos. Se a kormány, se a váltó nem szereti a sportos vezetést, a futómű azért egész jó. Az ülés is inkább csak látszatra sportos.
A motorja komolyabb hibáktól és nyűgöktől mentes, viszont átlagban 7,5-8 liter kell neki, ami nem kevés. Van egy kis olajfogyasztásom, kb. 1 dl/1000 km. Jobb lenne, ha nem lenne, de ezzel együtt lehet élni.A kocsit 6 év után se érzem gyengének annak ellenére, hogy 120 ló azért nem tesz csodát. Egyszerűen jó vele menni.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz rover45 #5146 üzenetére
Nekem az előző autómban TYC első lámpa volt, gyakorlatilag ipari hulladék. Annak a tapasztalataiból kiindulva vagy políroztasd a mostanit + UV fólia, vagy vegyél egy rendeset
(nem tudom, hogy azóta javult-e a legolcsóbb utángyártott lámpák minősége, de nem hiszem)rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Integrale #5363 üzenetére
bemásolom:
— a ködfényszóró foncsor belső-alsó része idővel bebarnul, ez inkább csak esztétikai probléma - csere kb. 10-13e Ft/db
— a motorháztető elejének (a belső-alsó peremének) a rozsdásodása - csiszolás, alapozás, festés - te magad is csinálhatod úgy se látszik
— hűtővíz szivárgás (ez talán mikor újak voltak fordult elő)
— 180e környékén vagy 3 autónál is volt turbócsere, vagy javítás, felújítás. Hogy mitől, azt ki tudja. Nálam talán a nagyon betartott 27-30 ezres olajcserére vezetném vissza, de volt aki felezte a ciklust, még is cserés lett kb. 90-180e Ft
— előfordul túlzott olajfogyasztás, mindegy milyen olajjal, én háromfélét próbáltam. Zavaró, de ez van. - 1000 kilométeren 2-3decitől nem ijednék meg.
— a motor hideg indítása után rövid ideig egyenetlen, dadogó alapjárat - talán prémium benzinnel ez csökkenthető.
— a környezetvédelmi tálca (motorvédő alsó burkolat) könnyen leér (a sport még ráadásul pár centivel ültetett) - ez ilyen, öklömnyi téglát már ne közölj meg.
— a bőrkormányon, bőrváltókaron, bőrkézifék karon szétmállik a bőr - típushiba, kb. 25e Ft körül bőröznek
— klímaterelő hiba, a terelőmotorok végálláshiánya miatti közdarab törés (ha most jól működik majd előjön) - van szaki aki javítja (le kell bontani az egész műszerfalat kb. 3-4 óra és olcsóbb mint egy szerviz)
— kézifékkar burkolat törés - tán meg lehet fordítani és úgy már nem látszik
— hátsó üléseknél zörgés - forgáspontnál lévő külső csavar levétel, majd a nagy alátét alá kisebb felületű alátét jó meghúz - talán jó lesz
— első embléma, hátsó ajtónyitó embléma beázás, kifakulás - csere 8-14e Ft/db, de szétszedhető és belülről festhető!
— hátsó lámpák párásodása ez ilyen
— hátsó ablaktörlőkar rögzítésénél törés csere
— távirányítóval nem mindig nyit a központizár csak kulccsal. A központi zár hiba kb. 2008 közepi gyártásig volt jelen, akkor átálltak az újabb ovális kulcsra, azzal megszűnt.
— váltó (csapágy) gondok, ez a GM M32es váltójánál lehet probléma, úgy írták hogy 2.-5.-6.sebességben hangot ad a váltó, de ez is csak pár bravo tulajnál fordult elő
— tanksapka zárhiba, bezárva is nyitható
— a hátsó kipufogók rohadnak, de sokszor csak a külső héj csere, lengyel utángyártott kb. 20-25e Ft
— lógó napellenző - csere
— hűtőventilátor előtét ellenállás hiba (pl. csak maxon megy a venti) - csere
— volt még kettőnknél generátor csere, de ezek sok kilométeresek voltak.
— féltengely hiba is sűrűbben előfordul, főként a turbósoknál a nagyobb nyomaték miatt - csere vagy felújítás (jobb minőségben Debrecenben talán)
— az első lámpák fényerejére is van panasz - nagyobb fényerejű izzókkal talán jobb lesz
— fordulhat még elő főtengely szimering hiba.
— bravoban mindegyik elektromos tükör fűtött, a hátsó ablakfűtéssel együtt kapcsol. Ha nem akkor megszakadt a szál - tükörlap csere, 3-5e Ft/db
— t-jet motornál előfordulhat kisebb-nagyobb olajszivárgás az olajhűtő alól - Gyárilag csak kompletten cserélhető, 60-70e Ft, de o gyűrűkkel kiváltható a hibás tömítés.
— pár autót érint, hogy az első ablakmosó nem működik, kontakthibás a kar (erősebben kell húzni) - szétszedve wd40 segíthet rajta
— néhány autónál volt hátsó féknyereg csere idő előtt
— szervo leállás, karácsonyfa-effekt - akksicsere
— télen (hidegben) az irányváltó kar nem ugrik vissza a helyére.
— olajleválasztó sziszegése - csere.
— az első futóműnél rugótörés, többnél a bal oldalon - cserés, de meg kell nézni nincs e dugulva a rugótányér vízkifolyó lyuka ami előidézheti a rozsdásodást.
— turbó gumicső repedés - csere.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz j.bravo #5825 üzenetére
b) verzióval kezdeném, illetve f) másik szerelő, bár ebből nincs sok.
Tizenéve a zsámbéki Alfa szerviznek elég jó híre volt, érdemes lenne rájuk csörögni. Egy ideje nem hallottam felőlük.(#5830) Integrale
grat, szép darab.
az a rendszám...[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz CsakEgySrác #5940 üzenetére
Sokat írtam a Bravokról, keress rá a hozzászólásaimra.
Annyit azért előre leszögeznék, hogy ha Bravo, akkor csak a T-Jetrip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz gipsztigris #6061 üzenetére
A Bravo orra vajon mennyivel rövidebb? A Bravonál nem tűnt fel, hogy mindenhol leérne az eleje, a két típus pedig nagy mértékben ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen