Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
ja
aszondjajaz Mariska, hogy kupplungpedal potty be a tuzfalig
hidros kuplung, de kivul van a munkahenger a valto tetejen
gondoltam, hogy ez mar jobb nem lesz akkor sem par napig ha kilegtelenitem se, szoval csere
megprbaltam, de csak kb kifolyattam a fekfolyadekot (ugyanabbol a tartalybol megy, de egy kulon kamra van neki belul, szoval a fek nem tud elmenni emiatt)a heten elmentem az Unix-hoz, megvettem hozza a munkahengert is meg a fohengert is a pedalhoz meg 1 liter fekfolyadekot
na ma szep jo ido volt, gondoltam, mit nekem bazze, egy ora max masfel ora alatt megvagyok vele
akksi ki
akksitalca ki
legtelenito csavar ki, hogy hatrafele elferjen majd
olajcso kiteker
zeger elol le
porvedo gumi le
ooo...megy ez geco, mint az agybaszaras
de a munkahenger meg se nyikkan, nem birom megmoccantani sekocogtattam ott mindenhonnan, semmi
elvileg csak a zeger fogja, semmi masF1, aszondja a havercsavo a telo masik vegen, hogy ja az beleszokott rohadni igy tizenpar ev alatt
bitch plzna mondom nem baszol ki velem, csepegettem ra fekfolyadekot oda ahol fogja
holnap raprobalkozok megint, hatha engedha nem, akkor megyunk a korhazba vhogy
ugyis mennem kene, hogy berakjak a 6-s 166-s valtot bele, csak igy nem nagyon tudok menni
hacsak ugy nem, hogy beszurom 1-sbe allo helyben, es go, kb 2km-re van a korhaztöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
csabi94 #3117 üzenetére
vmi szij fogja hajtani meghozza a fotengelyrol
ami nem generator meg szervoszivattyu az lesz az
kovesd vegig a csoveitamugy a klima nem indul el, ha a utasterben a szellozo venti nincs bekapcsolva, vagy nem erzekeli a forgasat, vagy ha nem eleg a gaznyomas a rendszerben
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Wiz Khalifa #3175 üzenetére
annyiert igen, ha amugy szepen jar a motorja, meg mas nyugje nincs
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
az jo
ezer fordulatonkent kell 0.7bar-s emelkedes
es alapjaraton uzemmeleg motornal ne legyen 1-1.2bar-nal kisebbha megis bevillan az olajoskanna ikon, akkor nezd meg, hogy a kabele vagy a csatija nem kontaktos vagy serult a jeladonak
ha nem az, akkor olajnyomaskapcsolo cseretöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
csabi94 #3318 üzenetére
ez a balansz tengely eleg ritka, nem is tudtam hogy 1.8-n is volt mar
en csak 2.0-snal hallottam rola eddigde valoban, sokan lekotik meg ki is szedik a motorbol a tengelyt es ledugoznak egy olajjaratot, ami ehhez vezet
probaltam erkesni kepeket rola, hogy hogy lehet ez nalad, de nem talaltam
az DOHC 8v 1.6-set lattam csak, de azon meg ilyen nem volttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
norbert1998 #3506 üzenetére
1. passz, de TPS jelado lehet pl
2. ha a kulccsal nyitod ki, akkor elesitve maradt a riaszto, mikozben ajtonyitas tortenik, es azert szol. hasznald a taviranyitot
3. kontakt
4. minden gyertya 2 polusutöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
norbert1998 #3510 üzenetére
tudom
de az testelektródaa menetesrész az GND-n van az akksi negatívon
a közepe a "meleg" ér, az azért is szigetelt, ott jön be a 25kV, és ugrik át testreez a két pólus van csak minden gyújtógyertyán
persze van olyan is, ahol a trafo az kozvetlenul a gyertyan van, minden hengernek sajat trafoja van, ez az un Coil-On-Plug (COP) rendszer, azoknal a 12VDC megy be csak, es helyben csinal belole 25kV-t a gyertyan ulo trafo
meg olyan van is, amikor 4 hengerhez 2 trafo van csak, es nincs gyujasteloszto se
ekkor egy trafo kimenet visz ket hengert, altalaban az 1-4-es 2-3 van parban
ilyenkor a gyujtoutemben levo henger parja is szikrazik egyet, de az ekkor eppen kipufogo utemben van, haszna nincs, csak megy a levesbe az a szikra
ez errol kapta nevet, mert ez a Wasted Spark rendszer (waste=hulladek)egy atlag negy hengeres autonal ket trafo kell csak negy helyett, nincs kopo/mozgo alkatresz se benne, barhova elfokolhato a gyujtas by ECU ennel is, mint a COP-nal, viszont mivel ugyanannyi futas km alatt 2x annyit szikrazik a gyertya, 2x gyorsabban fogy el a testelektroda is
ezt kompenzalando ezert van ezeknel tobb testelektrodas gyertya, amikor tobb helyre is kihuzhat az iv, de mindig csak egyhez foga a WS rendszernel, ha veletlenul forditva dugod fel a gyujtokabeleket is a hengerparokra akkoris ugyanugy fog mukodni a motor
tehat ha p az 1-s hengerre a nem az 1-s kimenet kabele megy, hanem a 4-se, sem lesz semmi
ugyanigy a 2-3 nal is felcserelheto a nagyfesz kabel[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
a motor-valto a legkonnyebben potolhato ezekbe, Ritmo vagy mk1 Uno 1.5SX motor az ugyanaz
a kaszni a nyugos tema inkabb ezeknel
3eve lattam egyet ponyva alatt utcan a 16ker-ben, kilatszott a eleje alola, arrol ismertem fel
megkerdeztem a tulajt 400k-ra tartotta a technikat es le volt mallva rola a festek ugy rohadt
es az csak az 1.3-s 4speed-s volttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #3630 üzenetére
ne rohadjon
amugy 1.2 8v SPI 58le, vagy MPI 73le motor a vilagbol kimegy, a 1.1-s 54lojjos fosgyengeolaj-viz legyen benne, meg vezerlescsere
a FB-s csoportban sorba jonnek a jaaaaaj elszakadt a vezermuszijam, 1-1.5-2 eve vettem az autot, de aszondta az elozo tulja, hogy most volt kicserelve...több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
!Overdose! #3999 üzenetére
en a Marea-nal a gyari vs HGT elso-also kereszt stabrudat nem gondoltam volna, hogy ennyire megerezni, azon kivul maradt minden
es ennel az Eibach meg csinal ala vastagabbat is elore... es hatra istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #4007 üzenetére
A lengokar ugyanaz maradt
A Marea gyarija 16mm es a lengescsillapitot fogja egy fuggoleges hurkapalcikaval, a HGT 22mm-s, az meg a lengokart. De a helye benne van gyarilag a lengokarban.
Az osszes Marea szeles futomuves, Bravo-bol csak a HGT az.
Egyebkent mukodhetne, mert amibol eloszor odaprobaltam a vastagabb stabrudat az egy 155 volt.Amikor a 6-s valto ment bele, akkor le volt szedve a futomu segedvazkeret, es akkor nezegettuk
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
rbalint88 #4010 üzenetére
156-nal a GTA-ét vagy a V6-ét neznem meg, hogy az nem rajabb-e gyarilag
amugy a hatsot is erdemes cserelni, ha van mire
Bravo-nal azt szoktak csinalni, hogy tavtartokkal a gyaribol tesznek fel egymas fole kettotegy ismi mondta, hogy Bravo HGT-nel neki a 9J szeles ET25-s felnivel beleert a kanyarban a hatso gumi a sarvedobe, amiota ketto stabrud van fent hatul mar nem er bele, mert annyival csokkenti a bode billegesi hajlamat ez
egy masik Marea-nal is megcsinaltak ugyanezt a hatsoval, akikkel en rakattam fel, mondtak is, hogy szezzek egy hatsot is, mert ugy lesz igazan fasza
akkor neztem csak utana jobban, hogy az Eibach-nak van is hozza cuccaa kaszni billegeset lehet csokkenteni a rugokkal meg a lengescsillapitokkal, de akkor ugy a rugozasi komfort is csokken tole, egy ido mulva mar az arnyekokon is doccen a kaszni
viszont ha a stabrud az erosebb, akkor ehhez nem kell betonkemenysegu lengescsillapito, mert a stabrud elvegzi ezt a dolgot, es a rugozas maradhat komfortostöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
rbalint88 #4018 üzenetére
na most a kepen amit beraktam a vekonyabbik nekem_gyari az 16mm-s volt elol, hatul meg 14mm asszem
amugy furcsa ez, mert a HGT-ben meg a Coupe osszesben is elol a vastagabb van, meg mas gyarilag sportosabb kivitelekben is, mint a 155 vagy a Tipo 16v
ebbe a korbe a frutti 130lo meg keves ugy latszik, de legalabb hatra dobfek helyett tarcsafek ugrott fel gyarilag is mar, meg elol is a nagyobbik fek van rajta
ezt a stabrud dolgot szerintem egyszerubb cserelni, mint a feket, es nem is annyira latvanyos modositas, az NKH az eletben ki nem szurna
nemtom a gyar mennyit tud sporolni ezzel egy-egy adott auton, mert szerintem lofasz amivel tobbe kerul a vastagabb stabrudamugy az mk1 Punto-nal is a angol GT-sek, ha van eppen elado Eibach ARB kit, azt nagyjabol azonnal elviszik, pedig hasznaltan is horror az ara: 330-350EUR (mivel gyartani mar nem gyartjak)
volt amelyik 6perc(igen, hat perc) mulva, ahogy megjelent a facebook-s csoportban a hirdetese, mar elkelt
nem is nagyon lattam meg, hogy 2 napnal tovabb hirdette volna vki ennyiert semultkor lett volna egy groupbuy ujakra, de kellett volna hozza 20 user, es akkor az Eibach ujonnan legyartja azt a 20db-t, szerenytelen 450EUR-ert per kit
egybekent ha jobban belegondolsz a stabrud elore-hatra bontottan megveszed hozza az osszes jo fajta szilentet ujan, is benne van 60-65k-ban
ugy mar annyival nem is sokkal dragabb az Eibach, es ott a stabrudat nem bontottan veszed
ha ujan venned a gyari vastagabbat is, akkor lenne az is annyiban ugy martöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
vááááháháhááá
kitalaltam megint vmi jo fasza motortmk2B Punto HGT-be pl, vagy amiben meg volt ez, de pl ez a vas 1.1tonna
mert nem 1.5tonnas vasbalnakba kell motort csinalniez Pratola Serra modular csaladbol vanik, 1747ccm es 131lo 164Nm
ebbe véletlenül beleesne egy 2.0 Twinspark belso, mert hogy-hogynem, de az is PS motor, es ugy 1970ccm 155lo 190Nm es akkor nem csinaltal vele kulonsebbe semmit
ra a 6-s Q2 valto, vagy a 166 2.0 TS 6-s valtojade az ultimate mindentvivo verzioja az a 2.2-s dizel fotengellyel lenne, azzal 2194ccm 84-s furattal 99-s lokettel
6500-nal 21m/s a dugosebessege csak, az nem para
feljebb meg úgysem szeretnek mukodni a hirdotokek sem sokaig, ugyhogy muszáj ezen rpm limit alatt maradni
lenne ~180-190lojje egy 6-s rovid váltóval es alulról nyomatekos a ccm-e miatt, nem kell a halalba forgatni se, hogy menjenes ez olyat menne, hogy ihajcsuhaj
persze 12-s 12.9-s hengerfejcsavarok etc-etc
meg elol 330mm-s 166 4dugos Brembo fekek 5x98-s 17"-s felnin stbstbaztán ha keves meg lehetne fujni is egy GT3076-l 1bar-n kb 350lo
mondjuk FWD-n az mar ciki tudna lenni a Q2-vel isCANbus-t vagja itt vki amúgy? nem ez miatt hanem csak ugy egyebkent
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
a Stilo Abarth-nal en nemtom, hogy az a valto a CANbus-n van-e, vagy nem
de ha nem en siman kiqrnam belole es bedobnék helyett vmi rovidebb 6-s manualis valtotazoknal amugy az szokott az egyik gond lenni, hogy a hidraulika olaja, amitol a robot mukodik, az egy kulon olaj es azt minden 20.-k autóban csereltek csak ki valaha, meg a szivattyujat se nyilván arra talaltak ki, hogy 20+ evig mukodik
a kenoolaj meg egy masik tortenet
vki hisz ezekben az elettartam olajokban is, hat en gepeszkent ilyenben sajnos nem tudok hinnivolt belole amúgy sima manualis is a vege fele, de az eleg ritka
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #6143 üzenetére
V6-nal nem fer el a turbo a hatso hengersornál, de a 4WD osztomu sem ugyanezert a kipuff kollektortól
az meg hogy V6-s motornál 1 turbo van csak, az... khmkhmannál sokkal egyszerubb a PS 2.4 20v motort belogatni a 156 bodeba
mivel dizel amúgyis van belole, az siman belemegy
es egy soros motoron eleg egy csiga is
na meg arra lehetne tolni 4WD-t is ugy mar, 156 1.9 16v Crosswagon Q4-bol gyarilag is letezik 4WD-s...ami szinten PS motorbar a hatso es az elso diffi az open rendszeru abban, de egy exAlfa szervizes ismi szerint a hatso diffibe szerinte lehet, hogy be lehetne dobni a Q2 torsendiffit az open helyett, mert a feltengely ricni az gyanusan egyezik a FWD-s elsokevel
1.2bar-n lenne annyi paripa, hogy FWD-n ez is igen necces jatek lenne mar
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #6144 üzenetére
nemtom az mitol "Abarth" azzal a lassu SS váltóval
tuti 2.4 20v-nel 6-s Q2 valtot szurtam volna ra gyarilag, nem ezt a hokigeci SS-t
akkora ziccereket hagytak ki evekig, hogy siiiirsz
a 147FL-be is miert nincs 2.5 V6 24v gyarilag? 190lo
a 2.0TS 155lo es .32 V6 24v GTA 250lo kozott nincs semmi eladhatoaz meg hogy 6M-s 2.0 TS keves, akkor vegyel 11M-ert GTA-t, az nem biztos nagy 5let volt
foleg FL utan, amikor GTA mar eleve nem is volt, meg vkinek lehet igenye van az 5 ajtóra is
vagy a szeria vege fele a 1.8TBi a 159-bol miert nem kerult bele?
akkor masfel-ket evig ment a 147 is
kajakra hiányzik egy 200lo koruli 147-snézd meg a nyoccvagent: 10-15loeronkent van vmije
nincs annál dragabb, mintha kifejlesztesz vmit es utana meg nem adod el
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #6148 üzenetére
164 az sokkal nagyobb eleju, ott elfer
meg ott az osztomu hatrafele all, mintha egy hosszmotoron lennea Tipo osztalyu autoknal a valto szinte teljesen az elso futomu segedvazkeret elott van, oda nem fer el ilyen hatrafele allva semmi akkora, hacsak nem vagod szet a padlolemezt neki
a GTV-ben elol van a turbo, es csak 1 db van.... az eleg proli ugy, csak nagyon mas megoldas nemvolt az adosavra amiert ez igazabol letrejott
alul jon at a kipuffcso elore a turbohoz a hatso hengersortól...biztos nem szarakodnék ccm növeléssel a Busso-nal, mert athuvelyezni a blokkot meg abba 6db magas CR-s kovidugo meg hajtokar stbstbstb lenne vagy 2misi
annyit sosem er meg az
aztán meg ossze is kene rakatni vkivel
UK-ban 2kGBP a gepmunka dija ennek a mutatvanynak101mm-s dugot hasznalnak ehhez
úgyhogy ezt gyari cuccokbol sehogy nem tudo osszelegonziBusso 3.75 V6 kit
ezeknel 2.8miller a kitsokkal inkabb vennek a 3.2-be hegyesebb veztengelyeket, hogy a 78-s lökettel beforogjon erobol 7500-8000-be is, mert ez a 250lo@6200-s ertek azert nem egy fuha
az kivitelezhetobb, meg sokkal-sokkal olcsobbnagyon azt nezem, hogy a 78mm-snel nagyobb loketu fotengely meg stroker kit-kben sincs ehhez sehol, szoval lehet nagyobb nem is fordulna korbe ennel
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
igazabol a 120-130loero feletti FWD autokba siman kene minimum opcios extrakent arulni a sperdiffit, mert nagyon jot tesz a kezelhetosegnek esoben meg csuszos uton, es igazabol nem is egy nagy osszeg
220k-ert meg lehet venni utolag bele a Quaife-t, ami az egyik legjobb gyartoja ezeknek, akkor gondolhatod, hogy mennyi lehet az onkoltsegi ara, kb 30-40k-bol legyartjak sorozatban, kinaban meg 10-15k-bol is
vagy arulja gyar 150k-s extrakent es akkor mar o adta el bele es o keresett rajta, nem mas utólag
147 Q2-nel amugy sem csak a diffi volt benne a 300k-s opcios csomagban, hanem mas volt a felni is, meg csilivili cuccok is belekerultek, kuszobdiszlec is mas, meg ulesek masak, meg scudetto es a tukorhazak is szaténezüstök
4C-ben is 1.8 TBI motor RWD es nincs benne sperdiffi
es az miatt lesz hoki az is500 Abarth 595 Competizione Kakucsring-n, ha nem egyenesen all a kerek, akkor a ASR miatt bebutul az auto, mert kiporogne, de elveszi az ECU a motorerot
es konyorgom, 9millio forint volt az a kis foscsi igy is....tenyleg nem fer bele az araba ez?
a Focus RS-be meg gyarilag benne van 9M-ert es pont a Quaife a beszallitoja, meg helybol atugorja a kis 500-st amúgy is, nagyobb is, gyorsabb is erosebb is, kezelhetobb i, es olcsobbegyebkent a valtonak is jot tesz ha van benne, mert a gyari opendiff-k azert rogynak le, hogy amikor a lediferal az egyik kerekre a hajtas, akkor az dupla sebesseggel forog a kerek
viszont amikor hirtelen vhogy megtapad, akkor egy pillanat alatt atmegy a teljes motorero a diffin a masik kerek fele...
...es az azt nem szokta sokaig szeretnimeg eleve a sperdiffi-ben sokkal tobb fogaskerekpar van, mint a simaban, igy a fogfelulet is jóval nagyobb, ahol a hajtas atmegy
meg nem is lehet akkor sebessegdiffi a ket oldala kozott, mivel az a opendiffivel ellentétben ott az a kerek hajt, ami jobban tapadtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #6159 üzenetére
hat azzal nem hiszem, mert az F40-st kozos ismi is elvitte vhova felujitattni
nekem a 147-n a ket feltengelyt is elvitte vmi erre a temara raspecializalodott szakihoz, nem o csinalta meg
leszedni-felrakni dolgot biztos megcsinalja vmikor….ha be tudsz erni hozza vmikorvagy DZ vhol Pesterzsebeten
de nekem a Jani az kb 1km-re van
több drón kell ;P