- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bnorci71
addikt
válasz JulesTS #51346 üzenetére
Sose használtam még ilyet. Hogyan működik ez pontosan?
Letöltöm a gépre a Steam alkalmazást gondolom.
A játékot is ezen keresztül töltöm le és telepítem?
Utána a Steam alkalmazáson keresztül indítom a játékot?
Most torrent boltos verzió van fent"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
Hrdi2
tag
válasz JulesTS #51383 üzenetére
Fasza elvileg ez egy új base volt amitaga a fanatec küldött. Kedd óta van nálam néztem de sose melegedett túl. Mikor néztem akár 3 óra játék után is langyos volt . Plusz az asztali lefogatóval használom mert olyan a váz hogy azt igényli. Ha most emiatt ugrik a garancia hogy rosszat küldtek akkor mit lehet tenni ?
-
Lincoln76
aktív tag
válasz JulesTS #51486 üzenetére
Most beszéltem az eladóval, a monitor tartót előrébb lehet "húzni/tenni, de a bázisig állítólag nem.
Mondjuk én VR-ben játszom (egyelőre) szóval annyira nem érint ez a része, de később lehet jól jön egy ilyen tartó, mondjuk 55-ös tévével.
Ha bejön ez a ülés/pedál pozició...Ez szokatlan egyébként?
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #51489 üzenetére
ha a monitor nem az égben lenne, akkor mehetne lejjebb a pedál. de a monitor fél méterrel feljebb és egy méterrel hátrébb van mint kellene lennie. FOV killer így.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Lincoln76
aktív tag
válasz JulesTS #51597 üzenetére
Szia JulesTS,
Sajnos nincs lehetőségem képet küldeni, mert nem PC-re van kötve, de azt tudom elmondani, hogy a FOR, ha 120, akkor nagyon rángat, viszont én így szeretem a damper is 120-on van. Kb akkor nem rángatott, ha visszavettem a FOR-t 70-re, de ez kb gyerekeknek való "erő"
Azóta megnéztem jó néhány nürburgringi teljes kört és a versenyebb - ha lehet így nevezni - autóknál valóban rángat a kormány, mint az Istennyila.
Szia András,
Hát az biztos, hogy 300 felett van ez a jelenség és nem tudom, hogy minden autónál, de a majd 1000 lóerősre tuningolt Peugeot le mans autónál a végsebesség 350 és kikqrt izomból kell fogni a kormányt.
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #51650 üzenetére
no meg ott nem kicsit drágább is a cucc, mert minden ki van szedve, felcimkézve, ami nem kis emberi erőforrást igényel.
de igényesebb isElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Joshi
titán
válasz JulesTS #51710 üzenetére
A Bose QuietComfort 45 fejest csak ajánlani tudom. Most Alzán jó áron van, igaz hogy csak a fehér.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz JulesTS #51719 üzenetére
Nekem Cloud van (igaz Alpha), hang alapján a gamer fülesek közül a jobbak közé tartozik, Takstar Pro 80 bele van.
Bár az lehet, hogy amit adnak hozzá usb dac az nem egy nagy eresztés.
Nyilván a közelében nincs egy százezer forintos vagy mégdrágább fejhallgatónak, de szerintem annyira nem rossz.
-
zsozsa74
senior tag
válasz JulesTS #51722 üzenetére
A McLaren Gt3 v2 kormány számomra igazi pozitív csalódás volt, bár az ára alapján sokat nem vártam tőle (az előítéletek ugye). Szerintem tök jól néz ki (bár ez tényleg teljesen szubjektív), méretre szuper, tökéletesen alkalmas egy csomó géposztályhoz. Persze nyilván driftelni, meg rallyzni nem egy ilyen kialakítású kormánnyal kell.
Meglepő, hogy annak ellenére, hogy műanyag az egész ház, semmi flex, nagy ritkán van egy-egy nyikkanás, ha a DD nagyon megrángatja. És akkor ide tartozik, hogy muszáj megvenni a QR1-et, ha az embernek DD1-e van, hogy ki lehessen mindent is hozni a kormányból. Annyi gomb, meg tekerentyű, billenőkapcsoló, plusz funky switch van rajta, hogy minden fontos funkció elfér rajta kényelmesen.
Amit hibának említettél, hogy nehéz benyomni a két nagy gombot, nos az nem hiba, az fícsör. És jó, hogy van ilyen. Más pereccel már előfordult, hogy futam alatt a legnagyobb küzdelemben rányomtam a pitlimiterre, ami nem tett jót a versenyemnek. Itt meg az egyik ilyen "erőgombra" a pitlimitert rakom és nem fordul elő többet ilyen véletlen. (Főként hasznos nekem VR-ban, ugye úgy könnyű mellényúlni.) A másikra meg érdemes esetleg a gyújtást tenni, ha valaki használja manuálisan, mert az sem segít, ha verseny közben levesszük... Mondjuk én a gyújtást és beröffentést az egyik két állású billenőkapcsolóra tettem, azt is nehéz véletlenül elkattintani verseny közben. Rohadt jó érzés így két, egy le- és egy felkattintással indítani a verdát. Ráadásul nagyon kellemes nyomáspontjuk van a gomboknak.
A kézi kuplungot meg kis sem használom, csak vannak, bár AMS2-ben beállítottam jobbra-balra nézésnek, ha nagy ritkán monitoron tolom. Sajna ACC-ben nem ismeri fel őket a játék. Van kis oled kijelző is ferdületszámnak, sebességeknek, stb.
Én ráadásul azon kevesek közé tartozom (legalábbis a korábban itt olvasottak alapján), akinek az égvilágon semmi baja sem a váltójával, sem a gumírozott felülettel sem. A tenyerem nem izzadós, nekem tök jó érzetű az egész, szeretem "fogdosni".
A másik régebbi perecem egy Universal Hub-on lévő bőrös D alakú GT kormány, de mióta megvan a Meki, elvétve teszem vissza, főleg, hogy ugye a Fana gyorscsati nevével ellentétben inkább lassú és körülményes.
Szóval szerintem ár-érték arányban, még a "kötelező" QR1-el is, verhetetlen ez a perec a Fana ökoszisztémában.
Csak így eszembe jutottak fentiek a Meki említése kapcsán. Legalább rivjúztam is a 9 hónapja használt perecet...
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #51845 üzenetére
Az összes cucc közul egy dolog van amit sose értettem, igaz nem is próbáltam sose.
A szélgepnek mi a "haszna"?
Foleg hogy maximum open wheel autóban vagy leginkább gokartban lenne értelme.Az összes rally gt vagy épp mint Nálad, kamion esetében zárt a cockpit.
Ugymond sebesség érzetet ad? Végülis így belegondolok lehet ha fújja az alkarom valami szél akkor eszembe jut milyen amikor igazán gyors gokartban ülok.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Géjza
őstag
válasz JulesTS #51885 üzenetére
Köszi. Jaja, láttam, hogy ennek a bundle-nek 1300 juró volt az ára, csak ügye sold out. Ehhez képest nem volt olcsó az a hírdetés. A sold out azt jelenti, hogy még lesz belőle, csak ki tudja mikor? Ha teljesen kivezették volna gondolom le is vették volna a kínálatból.
Köszi, akkor nagyjából összeállt a sorrend: DD1 - Moza R12/R16(/R9) - CSL DD
-
Géjza
őstag
válasz JulesTS #51891 üzenetére
Köszi. Közben le is vették fana oldaláról.
Közben ezzel a duóval szemezgetek nagyon: Moza R12 + Moza KS GT perec. Sógoroktól rendelve 1000 juró alatt megállna (965 eur -> ~370k).
Base-ről csak jókat lehet mindenhol olvasni, perecnek még utána kell néznem (ennél jobbak már majdnem a base árában mennek, remélhetőleg nem ultragagyi a KS GT).
-
#214
tag
válasz JulesTS #51923 üzenetére
Szuper, köszönöm.
American Track packot még kosárba dobom akkor, illetve a lassabb autók egyelőre jobban fekszenek, szóval megnézem az NSU-t. Ezen kívül lehet választom még valamelyik Audit. Egy Porsche-re is fáj a fogam, de hamarosan jön egy 2023-as Porsche bundle, lehet azt kivárom. A 92-es DTM-es autók közül is tudnék válogatni, viszont ezekkel gondolom még küzdeni kell szó szoros értelemben, szóval ráérnek egy későbbi sale-ben.
-
Lincoln76
aktív tag
válasz JulesTS #51944 üzenetére
Szia Jules,
Természetesen már az elején "kukáztam" a műanyag kioldókat.
Fém van rajta, de nyilván az lehet, amit Gala fórumtárs is írt. Nagyobb erőt tudok kifejteni, mert a kormány nagyobb, de még így is 55% volt, ami a plafon volt és egy 15 körös verseny után kész is voltam. Egyelőre 45%-on használom a meki pereccel és 9/9-re állítva a GT-7-ben.
A max ugye a 10/10.[ Szerkesztve ]
-
Lincoln76
aktív tag
válasz JulesTS #51973 üzenetére
Eddig letudtam kapni, hogy az állvány mellett állok, most kb húztam el a helyéről az állványt, aztán még az ülésben is ugyanez, meg sem moccant a szemét. Mármint ez a perec...
Na mondom most ezt, hogy a ...csába fogom lekapni, aztán egyszer lejött. Mivel én is bekentem ezzel a lítiumos zsírral, ez került, vagy kerülhetett erre az elb..ott gumira.
Mert a fenti írásod alapján ez egy elcseszett tervezés és talán lett ott egy olyan nyomás/tapadás, ami miatt a perec "gyorskioldója", megszorult, ami nem is gyorskioldó, csak egy szívás szerintem.
Pl ez a csavar is: Annyira pontosan kell játszani a gyorskiolódó műanyag részével, hogy kijöjjön a helyéről, hogy néha a hajamat tépem. Egyébként az M8-as alátét - amit reddit-en olvastam- minden olyan problémát azonnal megold, ami miatt olyan lesz, mint a beton és az FFB is javul.Pl most cseréltem kormányt, ugyan letudtam húzni az állvány mellett, de nem jött könnyen.
És az emlegetett csavar, mire megint kijátszottam a helyéről már csuklott valaki a fanatec-nél.
A gyári kormány, vagy helyesen, ez a bundle, amit most visszaraktam, meg főleg kell ez az alátét, mert egy koccanás, vagy rázókőnél néha "csörömpöl".Talán egy ilyen csavart kell beszereznem, ami nagy "fejű" és akkor az alátét sem kell.
Ettől függetlenül megcsináltatom ezt a dolgot a gumi helyett valakivel. Köszi szépen
#51968 zsozsa74Persze szerintem kitekertem rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #52006 üzenetére
Nem rossz, bár egy Meki perec+ 3 pedálos csl lc -vel igyis 600 eur.
Ha viszont úgy nézem hogy ez csak +200 a ready to Race hez képest, akkor már kiváló deal.
Nekem kell még vennem majd egy mekit 199 ért és egy lc pedált 139 ért.
Épp a p1 v2 kormány 130 körüli ára lesz a difi.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #52046 üzenetére
a D osztály ennyi. valami nudli kis hőveszteségű nyers mosfet kimenet, 100Won jó ha 5W meleget lead.
A osztály az ellentéte, 20W A osztályú erősítőhöz kell olyan 3kg alumínium hűtőborda és 70fokos nyugalmi fűtés (2-3A tranzisztoronként)
a minősége is olyan, de nem kell hifi ide
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #52050 üzenetére
a Quad405 is AB osztályú volt
"Az elv lényege, hogy kis teljesítményen egy A-osztályú erősítő fokozat keresztezési torzítás nélkül működve ( ez az A-osztály összesen két előnye közül az egyik ) biztosítja a kis torzítású jelet a kimeneten. Nagyobb áramigény esetén egy B osztályú rásegítő fokozat kapcsol be, amely sokkal nagyobb áram kapacitású, mint a kis A-osztályú fokozat, és így a teljes 100W kimenő teljesítményhez elegendő áramot tud szolgáltatni. Ennek a fokozatnak a torzítása jelentősen nagyobb volna, mint az A-osztályúé, de az erősítőben elhelyeztek egy Maxwell-Wien hídkapcsolást (módosított formában) amely tulajdonképpen az A-osztályú fokozat „tiszta” jelkimenetét hasonlítja össze a B-osztályú fokozat torzult kimeneti jelével, és egy ellenfázisú kompenzáló jelet hoz létre, amely HA fáziscsúszás nélkül érkezik, kioltja a kimeneten a jelben észlelhető torzítási komponenseket. Az erősítő ezen kívül más belső kompenzációkkal is bír, egy a meghajtó erősítőben létrehozott spektrum-kompenzált felüláteresztő tag gondoskodik a nagyon alacsony bejövő frekvenciák szűréséről ( kb. 10 Hz alatt ) míg a meghajtó kimenetén egy aluláteresztő szűrő hivatott a rádiófrekvenciás jelektől megóvni a következő fokozatokat. A hődriftből származó problémákat és a kimeneti nulla DC figyelését egy frekvenciafüggő, 10 Hz alatt működő átfogó negatív visszacsatoló tag útján kompenzálják."egy gyors idézet.
egy 2x20W tiszta A osztálynak kellett egy 100x150x400mm borda anno, mert folyamatosan fűtött. a Quad visszafogottabb volt az AB kapcsolás miatt.
Ha nem spóroltak az alkatrészekkel, akkor igazán szuper cucc, ma is.sajna nekem nem volt pénzem és helyem rá, egy ideig egy akkoriban menő-ritkaság mosfetes végfokkal próbálkoztam, de a harmadik tönkremenetel után (1-2 év után random elpukkant) le kellett váltani, és mivel a hely kicsi volt, most egy bűnt követtem el, és egy TDA7294 (kettő) van az erősítőben, de hát kb évente 4x van időm hallgatni bármit, rohanó világ.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz JulesTS #52052 üzenetére
hát azért nem dobnám ki a Denont, ha elhozna egyet valaki
A hangsugárzók nálam HiVi Swans M1, nem az MKII ami a linken van, hanem kicsit lejjebb amit a tervező bácsi tart a kezében.
tesztRégen ez heroin árban volt, de lehetett kapni kitben ami "csak" fű árban volt, és azt raktam össze
Házi állvány, házi doboz, így lenyelhető volt az áraElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
válasz JulesTS #52060 üzenetére
Számomra tok új dolog most hogy van autós ülés az Atesz rigre hogy a sima 5 nm fana dd (nem is peak en hanem 4 nm el) ha rezeg egy rázó miatt akkor rezeg az egész cucc
Nekem ez bejött.
De ha shaker irányba mozgok akkor gyakorlatilag a szék/ kormány/ pedál bár egy vazon van, valami gumi kéne közéjük különben egy fék ABS rezgés végig menne az egészen?
El fogom olvasni amit linkeltel amúgy is nézem a blogod.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Lincoln76
aktív tag
válasz JulesTS #52074 üzenetére
Ohh teljesen frankó ez az erősítő és ami a lényeg és válaszolok is magamnak, TOSLINK-en is működik, ez pontosan azért jó, mert elég egy kábel. Egy kábel, egy erősítő, a pedáltartó elég dugva és kész is. Nem sok kicsi erősítő, sok kábelezéssel, csatornánként, külön táp, mindegyiknek külön áram. Én azt mondom, hogy erre a célra a legjobb egy ilyen használt, jó állapotú és olcsó házimozi erősítő.
Mert előtte sokat gondolkodtam, hogy ezekből a noobsound-ból kell három, ahhoz kell táp és csatornaként kell bekábelezni, te jó ég mi lesz itt.
Az erősítő távjával az ülésben külön állítom a csatornák (shakerek) hangerejét. Kész.
Tegnap szerelgettem már, a nagy AURA, amik még nincsenek felfúrva az ülésre, akkorát rúgnak, hogy csak lestem.
A két kisebb dayton-et, ahogy a szimulátorsarokban is volt, az ülés két részébe bújtattam, de elé raktam egy szivacsot is. A saját szivacsát, ami a dobozában volt. Így jobban meg is feszült, másrészt így lett az igazi lágy és erős a visszajelzése.Esküszöm ezek a kisebb dayton-ok is bőven elegendőek minden frankó visszajelzésre.
Még fél - negyed hangerő közé feltekerve is olyat produkálnak, hogy csak néztem ki a fejemből.Egyelőre nem tudom még, hogy kellene az egészet megcsinálni, de az biztos, hogy az ülésre nem kell két ekkora b..szó aura shaker. Egy is bőven elég lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Steve1207
veterán
válasz JulesTS #52107 üzenetére
CSL-nél viszont xbox vonalon azért zsebbe kell nyúlni, hiába az olcsó bundle. Viszont nem tudom, ha ő nem játszik, csak a gyerekek én fölöslegesenek tartanám 8 éveseknek a Fana-t, talán egy minőségibb középút 90e-es akcióban egy új, garis T248 lehet, ami ha nem jön be vagy nincs kihasználva akkor nem is bukik sokat az ember és elpasszolja pár év múlva aprón. Az biztos, hogy egy sima Forza Horizonra fölöslegesnek tartom a kormányt (gondolom azzal játszogatnak). OFF: a majd nemsoká megjelenő Crew Motorsport viszont bitang jó volt Fanatec-kel, jól (szerintem jobban is reagál, mint a FH), igazi NFS open world beütése is van a FH koppintás ellenére, miközben a második rész a legalja autósok közé tartozott.
Más: tegnap kipróbáltam jobban a RaceRoom-ot, hiába a "fapadosabb" menü, látvány, minden ott van előtted, nagyon jó a vezetés, a challenge indítás körözgetni meg ezek az eventek a vrp pontokért. Kár, hogy kevésbé pc-zek, de szerintem fogom játszogatni. Most nézegettem, hogy jó lenne a stock tartalom helyett azért bővebben valami. Vrp-t lehet szerezni olcsóbban, mint az akciós raceroomshop oldalon? 65 euróból jönne ki a premium pack (9999 VRP pont), míg a hivatalos játék oldalon átszámolva 82 euró, mert még vesz le valamiért a pack árából. Nincs valami hely, ahol BTC-t lehetne elszórni ilyenre amúgy? Nem mintha drága lenne, csak mivel ingyenes volt még mindig az összes tartalom biztos rossz lenne black friday-ig kivárni ismét 5 autóval (addig gyűlne a free eventekből VRP pl)
.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Csak nekem ilyen lassú a PH?
- Mesterséges intelligencia topik
- Hálózati / IP kamera
- Milyen légkondit a lakásba?
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest