Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • JulesTS

    őstag

    válasz Amantius #51714 üzenetére

    Grat! Szép az a perec! Bekapcsolt állapotban is kérünk képeket!
    Gyorsan meg lehet szokni a jót.
    Nekem a DD1 a CSL DD után nem tűnt nagy minőségbeli ugrásnak. Aztán szépen kezdtem erősebbre venni az FFB-t. Már nem is emlékeztem, hogy CSL DD milyen volt.
    Nemrég driftelgetés után fennmaradt a Porsche 918 RSR perec és azzal mentem pályaautóval. Egész jó volt az az átmérő, csak az F1 perec és az APM gombjai és ergonómiája hiányoztak. Itt jött az elhatározás, hogy végre kipróbálom a McLaren perecet, fiamtól kölcsön kértem és felpattintottam a DD1-re. A műanyag QR miatt írta is a bázis, hogy low torque-ba kapcsolt. Méretre jobb volt a McLaren perec, egyetlen "hibája", a két nagy gomb nagyon nehezen nyomható be és ami a lényeg az nem a perecek közti különbség, hanem az, hogy az FFB-t hiába állítottam maximumra, úgy is olyan volt mintha a részletes visszajelzést elvesztette volna, teljesen élettelenné vált. Ami még érdekesség: a bázis annak ellenére, hogy low torque-ba kapcsolt, erősebb rántásra teljesen lekapcsolta az FFB-t és kiírta, hogy be van dugva az engedélyező dugó és túl nagy erőt érzékelt, folytatáshoz nyomjak gombot, gombnyomásra visszajött az FFB. Úgy látszik műanyag QR-hez érdemes kikapni az engedélyező dugót.
    Meg volt az ellenőrző teszt is, kipróbáltam fiam CSL DD bázisát, és szinte ugyanolyan volt, mint a DD1 low torque módban.

Új hozzászólás Aktív témák