- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
JulesTS
őstag
Nem a táp kerül sokba, hanem a szoftveres korlátozás felodása... Egyszerűbb gyártaniuk ugyanolyan bázist amit olcsóbban és drágábban is el tudnak adni, amihez ráadásul utólag is tudnak teljesítmény növelést eladni.
Ez a modell sok helyen előfordul autóba kérsz tempomatot? Párszáz ezer forint, pedig csak egy pár tízezer forintos bajuszkapcsolót kel felcsavarozni a kormányoszlopra, meg bepipálni a szolgáltatást a diagnosztikai műszeren. Tesla autók kényelmi szolgáltatásainak megvásárlása... Vagy egy játékprogramot veszel , akkor a DLC-kért miért kell egyáltalán fizetni, ha már a játékot kifizetem adják hozzá azokat is... -
JulesTS
őstag
Nagyon valószínű, hogy az nagyobb táp csak a plusz teljesítményt fogja adni, a korlátozás feloldásához a táp vásárlásakor a bázis sorozatszámának megadása is szükséges lesz, plusz firmware frissítés a bázison. Azért annyira ők sem hülyék, hogy egy 5eFt tápcserével ki lehessen cselezni az árpolitikájukat...
-
JulesTS
őstag
válasz -FLY-> #41154 üzenetére
Már visszakerült szinte az összes eltünt kormány QR2-re upgradelhető verziója. Persze nem 200euro az áruk...
A régi CSL Elite loadcellel meg teljesen korrekt pedál. Ha azzal együtt tudsz élni, hogy nem lehet a taposó lapokat cserélni/átcsavarozni máshova, és potenciométeres a kuplung, meg a gáz, akkornem csalódsz benne. Az új CSL pedálhoz még nincs loadcell. Azt majd csak akkor érdemes venni, ha lesz LC bundle... -
JulesTS
őstag
válasz Patrick76496 #41184 üzenetére
Ma jött meg az SHH, csak leteszteltem, mert tartót kell még a wheelstand pro-ra csavaroznom... Elég nagy ellenállással jár még a legenyhébbre állítva is, nem tudom, hogy bírni fogja-e az állvány csavarodás nélkül...
-
JulesTS
őstag
válasz -Solt- #41317 üzenetére
Pedig hasznos a rezgőmotor, nekem 4db van a fotelbe építve, egy-egy meg a fék és a gázpedálon: [link]
Nem egy bass shaker, de sok hasznos információt ad vezetés közben. Kipörgő, blokkoló, csúszó kerék (mind a négy külön), blokkoló fék a fékpedálon, váltás jelző a gázpedálon. Plusz érezni lehet rázókövet, váltást...
Mondjuk az igaz, hogy a gyári Fana rezgő motorok elég gyenguszok...[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
CS WB V2.5 vs CSL DD:
[link] -
JulesTS
őstag
válasz -Solt- #41320 üzenetére
Értem, kamu effekt. Nekem akkor is hasznos, ha érzem, hogy kanyarból kigyorsítva csak az egyik, vagy mindkét hajtott kerék kipörög és vissza kell vennem a gázból, vagy kanyarban tolja el az elejét és csúszik mindkét első kerék, esetleg a hátulja indul meg, vagy egy durva féktávon a hátsó, vagy első kerekek blokkolnak és állítanom kell a fékerő elosztáson. Sajnos G erőket meg valósághű rezgéseket nem tud a cockpit-em ami egy kormány állványból + egy fotelből áll, és a kormány FFB-jéből sem tudom kerékre/tengelyre lebontva megállapítani, hogy hol nincs tapadás....
-
JulesTS
őstag
terep.exe
-
JulesTS
őstag
válasz Patrick76496 #41398 üzenetére
Nem is az erő óriási, hanem az a baj, hogy wheelstand pro kormány tartója úgy van rögzítve mint egy kerékpár nyereg stucni (cső a csőben, patentzárral). Ha a kormány tartó aljára felcsavarozom a váltó (plusz kézifék) tartó konzolt, akkor ott már elég nagy erőkar lesz, hogy egy aránylag nagyobb erővel működtethető váltó, vagy kézifék elcsavarja a csövet... Logitech váltóval nem volt gond, azt még bírta...
-
JulesTS
őstag
Leírás szerint nem jár hozzá a szekvenciális fedlap, csak azt írja hogy 7H vagy 6H fedlappal is lehet szekvenciálisban használni. Én rendeltem hozzá, szerintem jobb is, hogy van, mert azt írja az útmutató, hogy szekvenciális módban ne húzzuk oldalra mert tönkremehet...
De úgy kell állítani, le kell nyomni és 90 fokot fordítani rajta. Alap állaspotban eléggé elő van feszítve, úgy elég nehéz előre-hátra mozgatni. Próbáld úgy kitekerni a rugófeszítő csavarokat, hogy a nagy alátétet ne nyomják el, csak éppen érjenek hozzá. Lehet, hogy azért nem tudtad mozgatni, mert gyengén próbálkoztál... Az alsó kis pöcök, csak az elektronikát állítja a szekvenciális módhoz, hogy a 3-as 4-es helyett külön fel/le váltás gomb legyen. -
JulesTS
őstag
válasz Speedy007 #41515 üzenetére
A kormány bőrözés kb annyiba kerül mint a T150...
A helyedben ezt csinálnám:
A lemállot részek helyét FBS-sel/szliplaszttal/autó szélvédő, vagy karosszéria elem ragasztóval (mindegyik kb ugyanazt a rugalmas gumi felületet adja) feltölteném, hogy kb ugyanolyan vastag legyen mint előtte volt. Amikor kikeményedett, akkorígy "bebőrözném": [link]
Az egész kb 3eFt-ból megvan, csak egy kicsit sokáig kell várni a kormányvédőre hogy megjöjjön.... -
JulesTS
őstag
válasz papirzsepi93 #41521 üzenetére
Aki még ügyesebb az a kormány védőt is meg tudja csinálni...
-
JulesTS
őstag
válasz Dzsidzsi32 #41575 üzenetére
Félkörívben meghajlítottat. Nem mondom, hogy rohannék érte, de érdekes lenne...
-
JulesTS
őstag
Szerintem egy nagyon fontos dolog kimaradt a jobb cucc - jobb köridő témában. Az pedig a tanulási folyamat ideje. A porfi szimesek, akik naponta annyit gyakorolnak mint amennyit én dolgozok, azoknak tényleg nagyjából mindegy, hogy mit használnak. Komoly amatőr, vagy koca szimulátoros szinten (akik másodállásban tolják) viszont sokat számíthat, hogy egy pályát mennyi idő alatt tud megtanulni az ember és a saját képességeinek hány százalékát tudja kiautózni. A loadcelles fékpedál, a visszajelzés részletessége (fogaskerék - szíj - dd) és egyéb finomságok abban segítenek, hogy gyorsabban tanulj. Ha kevés időd van gyakorolni, akkor egy jobb cuccal gyorsabb leszel... (szerintem)
Hosszú kihagyás után T300+T3PA-val kezdtem újra. Azt éreztem, hogy nem vagyok elég gyors. Sok videót megnéztem és a legfontosabb gyorsulást a trail braking használatával értem el, de éreztem hogy több lehetőség van benne, csak nem tudom kiaknázni. Akkor loadcellesítettem a T3PA-t és rövid gyakorlás után hozta is az eredményeket. Utána váltottam CS WB + CSL Elite LC-re és azzal is gyorsultam. Igaz, hogy nem sokat, de a már észrevehető kategória. A részletesebb visszajelzés és a jobban testreszabható loadcelles pedál fontos tizedeket hozott. Utána a fotelbe beépítettem rezgető motorokat ami szintén a tanulási folyamatot rövidíti le. Az hogy lehet érezni, hogy hol mennyi fékerővel nem blokkol a kerék, milyen kormányszögnél nem túrja el oldalra az elejét, mekkora gázpedál állásnál nem pörög ki a kerék, mind könnyebbé teszi, hogy gyorsabb legyek. Persze az élményhez is jelentősen hozzáadnak ezek. Ha nem váltok a gumiköteles élettelen valamiről T300-ra, akkor lehet, hogy rég abbahagytam volna...[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
Csak teszteket néztem, abból az jött le, hogy anyag használaton, minőségén látszik az árkülönbség, de volt aki inkább a GT3-at használta fém QR-rel, mert jobban kézre állt neki, más meg jobb köridőket ment vele, mint az F1 pereccel. Sokáig gondolkodtam, hogy melyik legyen, aztán végül F1 V2 lett, mert azt lehetett kapni...
CSL-nél a súly is jobban számít... -
JulesTS
őstag
válasz AcCEsS #42194 üzenetére
Csak a DD1 és DD2 megy vele low torque módban. Kicsit lehet hajlítgatni tengelyre merőlegesen, de azt úgy sem érzed, meg arra amúgy sem nagyon hajlítgatod. Forgás irányban megfelelően merev. És azt se felejtsd el, hogy a GT3-ason van két analóg fül (kuplung fogáspont, vagy fék/gáz stb) ami hasznos. Az F1-hez APM-et kell venni, hogy ugyanezt tudja. Nekem F1 v2 + APM + gomb kupakok 580eu volt. Az háromszor annyi, mint a GT3. Nagyon szeretem, de annyival szerintem nem jobb.
-
JulesTS
őstag
Szépnek szép, de annyi pénzért jobbat lehet építeni...
[link] -
JulesTS
őstag
válasz blountex #42265 üzenetére
Tényleg jól jön a ledsor. Sőt ha fényesebb, akkor mégjobb. Amikor erősen koncentrálsz a fékezési pontodra, vagy a kanyar bejárati-/csúcs-/kijárati-pontjára, akkor nem lesz időd a fordulatszámmérő mutatóját nézni. Alacsonyabb sebességi fokozatokban szinte csak a fordulatszámmérőt kellene nézned... Fanaled-del lehet konfigurálni is, hogy melyik led a fordulatszám hány százalékánál kezdjen világítani. Programokhoz is lehet külön profilt menteni.
Ami jobb mint a Fanatec gyári ledsorai, az a Simhub+Arduino+WS2812 ledsor. Sokkal nagyobb fényerejű, tetszőleges számú és formájú, részletesebben konfigurálható, akár játékon belül az autó tipus szerint is meg lehet adni a váltófény fordulatszám százalékát.
Nekem itt a zöld/narancs/piros színek 40%-on, a fehér váltófény 60%-on megy. Nappal jó ez a beállítás, hogy ne a műszerekre kelljen figyelni, sötétben már zavaró lenne, de fel szoktam kapcsolni a lámpát. Műszerfalam ledes váltófénnyel:
[link] -
JulesTS
őstag
30cm-rel közelebbhoztam a monitort a szememhez. Műszerfaltartó CSWB-hez:
[link] -
JulesTS
őstag
válasz GalaHU #42465 üzenetére
Az igaz, hogy lehetne mégközelebb a monitor, de egyrészt a Fana F1 kormány ledjei haloványak ahhoz hogy perifériás látással jól érzékelhető legyen, a WRC kormány 1db ledje még gyengébb. Ezen kívül a delta időt, a sebesség fokozatot, rajt lámpát, fékerő elosztást, boxutcába beeséskor sebesség korlátot nézek rajta. Inkább nagyobb monitor kellene...
-
JulesTS
őstag
válasz blountex #42554 üzenetére
A legnagyobb előrelépés az LC fék, persze az is csak akkor, ha a megfelelő technikával használod kanyar előtt/közben és már hozzá is szoktál, mert kell hozzá kis idő. Után jön a fogaskerék/szíj/dd visszjaelzésének a finomsága ami szintén javíthat a köridőn. És itt szíjas és szíjas között is van különbség (ugyan régebbről volt fogaskerekesem, de azt már vagy 10 év állás után úgy vettem elő, hogy nem működött, szóval) másfél éve amikor megvettem a T300-at csak halvány emlékeim voltak, hogy sokkal jobb kormányom lett. Aztán a CSWB-re váltás is hozott minőségbeli ugrást...
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz kozmi55 #42559 üzenetére
Nekem van benne még 3 ventilátor (kicsit overkill, de full FFB-vel nyáron is jól bírja), de szerintem így se gáz a hangja (valakinek meg a gyári is hangos). Teljes terhelésen 29 fokos kipufogógáz jön belőle, lekapcsolt kiegészítő ventillátorokkal a gyári venti 36..40 fokot erőlködik ki a jobb oldali ventillátor nyílásán (már így se melegszik túl). El tudom képzelni, hogy milyen meleg lehet bent, ha nincs moddolva a hűtése...
Egyébként meg ha gyorsan megtekered, akkor a szíjhajtásnak is van hangja, meg a váltó fülek is kattognak, ennyi erővel az egér meg billentyűzet kattogás is lehet zavaró...
Szerintem ez a zaj kérdés erősen helyzet és egyén függő...
Új hozzászólás Aktív témák
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Háztartási gépek
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
- AKCIÓ -150e Ft ÚJ Dell Inspiron 3530:i7 1355U(10magos),16GB,512GB,15.6" FHD,Iris Xe,akku 100%,Win 11
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs