-
GAMEPOD.hu
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sh4rKy
senior tag
heló kedves mindenki
szeretnék érdeklődni, hogy meik kormányt tartjátok a legjobb ár/érték arányúnak... álmom egy G25, mert hattalmas élmény lehet vele a játék, de nemtudom, hogy megér-e ennyi töblet pénzt...
jelenleg egy logitech wingman formula GP-vel tolom, de mivel elég öreg és FFB sincs benne, ezért még billentyűzettel is jobb időket tudok menni...
ami számomra fontos lenne, hogy kényelmes fogású legyen, ne tudjam lerántani véletlen az asztalról és pontos legyen... a FFB létfontosságú...
na de nem szaporítom a szavakat, mit ajánlanátok? (gridben tduban és a hasonló játékokban akarom használni és leginkább driftre)Az is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...
-
neilszab
őstag
Azért nagyon nehéz válaszolni a kérdésedre, mert ez mindenkinek a saját egyéni értékrendjétül függ.
Ha nagyon realitikus akarok lenni, akkor tudásban és képességekben a DFP nem ér 10 rongyal többet az EX-nél, és a G25 sem nyújt annyi pluszt, hogy duplája legyen a DFP árának.
Ez attól függ, hogy Te mennyire vagy igényes, milyenek az elvárásaid és hogy milyen sokat játszol és hogy mivel. Egy drágább kormánytól nem leszel gyorsabb pilóta (sem az FFB-től), csupán a komfortérzeted nő, jobban bele tudod élni magad a játékba.
Szóval sajnos ilyen kérdésekben nem lehet segíteni, neked kell eldönteni neked, mi mennyit ér még. Konkrét, kézzelfogható kérdésekben viszont szívesen segítek, hogy meg tud hozni a döntésedet...
A magam részéről nekem DFP-ém van, erről mindenkitől csak jót hallottam, és én is ezt a véleményt osztom, szal ezt bátran tudom ajánlani.
Amúgy ha tehetném, akkor én most ezt venném:
[link][ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
cselt
senior tag
válasz neilszab #2703 üzenetére
Azért azzal vitatkoznék egy picikét, hogy attól nem lesz gyorsabb valaki, ha FFB-s kormányt vesz. Szerintem igenis elég sokat segít az FFB, pl érzed mikor vesztik el a gumik a tapadásukat stb. Sokkal jobban tudod kontrollálni a kocsit, mintha csak tekergetnéd jobbra balra. Ebből fakadóan szerintem gyorsabb is vagy egy jobb kormánnyal. A pontosságról meg már ne is beszéljünk, ami elég nagy különbség egy olcsóbb és egy drágább kormány között.
-
neilszab
őstag
Nem állítom, hogy nem segít, de ne várja senki, hogy pusztán a technikától jobb pilóta lesz. Én tudok olyat, aki billentyűzettel szarrá veri a mezőnyt, és ismerek olyat is, aki elvből mindig direkt kikapcsolja az FFB-ét (g25-ön is). Ez az illető pedig múlt hétvégén kijutott Brno-ba a v-wtcc futamra (Race07), szal ő sem szarral gurigázik. (amúgy én is kint voltam, de nem mint versenyző)
Nem a kormánytól leszel gyorsabb, max a jó kormány miatt jobban élvezed és ezért jobban is fog menni a vezetés. De ezen igazán kár vitatkozni.... ;)
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Sh4rKy
senior tag
válasz neilszab #2705 üzenetére
hát nemtom, hogy az ffb-től gyorsulok e vagy sem, de azért szerintem érezhetően jobban lehet menni ha van valami visszajelzés... viszonylag sokat vezetek, álítólag egész jól is, és nekem kell az hogy érezzek valamit a kormányon... meg ez a jelenlegi logitech kormány pl marhára nem fordul eleget, összesen kábé 200 fokot fordul, és akkor még sokat mondtam, arról nem is beszélve, hogy egyik irányba nem lehet finoman fordítani a kormányt, mert nem érzékeli elég pontoson a finom mozdulatokat
szvsz ezzel tényleg csak krúúúzolni szoktam a városokban tdu-ba, de versenyt nem ezzel csinálok mert esélyem sincs...
de most hajlok egy DFP feléAz is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...
-
szatocs
őstag
Egyet értek. Sokkal jobban lehet figyelni, hogy mikor tör ki, meddig mehetsz még el. Két olyan kormánmyal is játszottam már, ami csak tekergetős volt, az egyik meg vibrációs akármi is A mostani FFB - ssel hamar meg lehet érezni, hogy mikor merre akar menni az autó, hamarabb beavatkozik az ember.
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
Teasüti
nagyúr
Sziasztok!
Tudja vki, h melyik az a játék, amiben a lehető legtöbb ff effekt van?
Végre vettem egy kormányt, de arra lettem figyelmes, h a játékok közel sem "használják ki".
Azt hittem, azt reméltem, h úgy kell majd lefogni a kormányt a naagy ff miatt. Aztán alig van vmi ff erő a játékokban. A legtöbben még az ütközéseknél sincs semmilyen effekt, és akkor a különböző útfelületekről szó sem esett.Rfactorral tolom, ebben a "centering spring"-en kívül semmi sincs.
Van vkinek vmi szimulátor tippje? Vagy az arcade játékokban több effekt van?
Hmmm, flatout?Köszi!
Üdv,
Teasüti -
Sam8888
tag
válasz Teasüti #2708 üzenetére
CRC 2005, meg Project Torque... Bár utóbbinak van egy idegesítő szokása, hogy a játék által vélt helyes irány felé könnyebb tekerni a kormányt... Viszont ingyenes...
Egyébként nekem 30%-on van az FFB, mert "kirántja" a kezemből a kormányt. Pedig nemvagyok egy vékonygyerek(195cm, 90kg).
[ Szerkesztve ]
-
McCartman
senior tag
sziasztok!
vlgre beszereztem egy Logitech DFP-t.. használt , de kifogástalan állapotban.
akiknek még ilyen vagy g25 van (mindkettő 900°os), ti állítottatok el valamit a 'gyári' beállításoktól?
hány fokon használjátok?Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
aphra2
aktív tag
válasz McCartman #2715 üzenetére
Attól függ milyen játákra kell, pl: rally-ra (RBR) 225° a driverbe az elfordulás nálam, de pályára (GTR) az már nekem sok ott 200° körül szokott lenni.
Ugyan úgy változó a többi beállitás is, (damper,spring stb) játák és egyén függő kinek mi tetszik,... próbálgatni kell.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
oceanearth
őstag
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Mi az a legolcsóbb váltóval rendelkező kormány, amit érdemes megvenni? Márka nem lényeg csak jó legyen és force feedbackes... Vagy annyira nem is kéne a váltó?
Üdv
-
Teasüti
nagyúr
válasz oceanearth #2718 üzenetére
MOMO racing. 21k. Nem tudok róla, h lenne ennél olcsóbban.
Amúgy amióta megvan én még egyszer sem használtam. Csak a pillangókat.DFP-n is van asszem. Azt is körül így adják utolsó infóim szerint.
(kapható ez egyáltalán?) -
Teasüti
nagyúr
válasz McCartman #2717 üzenetére
Ahogy észrevettem spring az, ami huzogatja ide-oda a kormányt, attól függően, h milyen állásban "van egyensúlyban a kocsi" (ellenkormányoz csúszás esetén).
Damper meg gondolom minden más dinamikus effekt (ütközés, útburkolat, stb.).
Vki okos elárulhatná, mert én is kíváncsi lennék rá!Egyébként nekem 30%-on van az FFB, mert "kirántja" a kezemből a kormányt. Pedig nemvagyok egy vékonygyerek(195cm, 90kg).
Hát nemtom. Reméltem, h vannak olyan jó effektek a játékokban, mint a driverben lévő demók (car crash, wooden bridge, etc.).
De RBR-ben lévők is elég silányak. Mondjuk a spring az elég jól elfeledteti menet közben a damper effektek hiányát (márha egyáltalán jól írom ezeket, ha nem, akkor fordítva értem spring <-> damper), szal nincs gond az élménnyel, de effektdúsnak nem mondható - út érzete, kátyúk, rázókövek, ütközések, stb. semmit nem ad vissza belőlük a játék(ok), vagy csak naon keveset -, pláne nem erősnek. 150% driverben, játékban maxon...
Azt várnám, h amikor 200-al landolok a fákon, akkor ugorjon le az asztalról a kormány... Ehhez képest nem csinál semmit.[ Szerkesztve ]
-
oceanearth
őstag
válasz Teasüti #2719 üzenetére
Hát nekem ez kicsit drága. Én olyan 10 körül gondoltam, h erre szánok. Nem vagyok én egy nagy számítógépes, csak szimpla user és ennyit nem szánnék rá.
Létezik ennyi pénzért valami olyan kormány amin fül van váltáshoz, vagy 10 körül örüljek ha force feedbackeset kapok?köszi
-
Teasüti
nagyúr
válasz oceanearth #2721 üzenetére
Logitech Formula Force GP. Lehet már nem kapható és felváltotta egy újabb model...
Nézz körül mit kapni! Pillangó mindenen van (vagy legalább vmi gomb a kormány mögött - lsd. FF GP).
Ilyennel is toltam egy darabig, és sztem semmivel sem nyújt kevesebbet, mint a pölö a momo.Először el akartam cserélni haverom FF GP-jére a MOMO-mat, mert kétségbe voltam esve, h a momo-val nem megy úgy, mint a gp-vel. XD
Aztán végül hozzászoktam.MAjd mingyá' jönnek az okosok és lehurrognak, h mit osztom itt az észt...
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #2722 üzenetére
Pillangó mindenen van
Ezt azért ne vedd kézpénznek! Nem vállalom a felelősséget!Én se vok egy nagy júzer, de egy kormányra már gyerekkorom óta vágytam.
Emlékszem akkor még a momo se debütált és a legolcsóbb kínai sazr is 30k-tól indult akkoriban. Ahhoz képest most bagóért kapni kormányt.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz oceanearth #2724 üzenetére
CSakis Logi... Geniust elvből nem vennék. De ez csak az én véleményem.
Várd meg a többieket is (a tapasztalt szim.-osokat), majd úgyis leanyáznak, h takarodjak innen. -
Teasüti
nagyúr
válasz oceanearth #2726 üzenetére
Kép
Ott látható vmi kis izé mindkét oldalán, azt lehet használni akár váltásra is.
(de rakhatsz rá bármi mást is, pölö FIRE!!!!!! ) -
oceanearth
őstag
válasz Teasüti #2727 üzenetére
Értem, köszi szépen. Akkor ez nekem tökéletes lesz. És ezzel legalább kanyarban is tudok váltani, mert ha forgatom a kormányt forog vele. Nagyon kíváncsi vagyok milyen egy ilyen kormánnyal egy autós szimulátor, soha nem volt még kormányom...
Köszönöm a segítséget és a gyors válaszokat!!
Üdv
-
ribarszki
őstag
válasz oceanearth #2728 üzenetére
Azok a pöckök nem teljesen pillangóváltók, de hidd el, hogy a célnak 100% megfelelnek. A DFP-n is ilyen van, nagyon faszán müxik. Szóval jó kis kormány ez! Sok sikert hozzá!
Majd írj élményt -
aphra2
aktív tag
válasz McCartman #2717 üzenetére
Degrees of rotation: itt állitod a kormány elfordulás szögét
Overall effects strenght: FFB hossza ,ereje
Spring effects strenght: ez a rugó okozta hatások ereje , hossza
Damper effects strength: ez a gátló okozta hatások ereje ,hossza
Centering spring: ez pedig a kormány kerék középre húzás (azaz kanyarban megpróbálja közép állásba tekerni a kormányt) nálam nincs bent a pipa mert zavar, úgy nagyon erős, de annak ellenére van vmi effekt hatása mert %-os állitásra érzek változást,
nálam 50%-on van.
Combined: ha nincs bent a pipa akkor egyszerre tudsz adni gázt és féket.
A spring és damper effektek egy csomó játékban nincs jól megcsinálva azaz nem is érzed ha változtatod az értékeket.Teasüti: ha az RBR-be neked kevés az effektek ereje akkor nincs olyan játék amibe több lenne.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
zitrom
tag
Sziasztok!
Kormányt szeretnék venni a közeljövőben,ami minsőégi és mindent tud amire szükségem lehet de nincs az egekbe az ára mint a G25-nek
Logitech MOMO,Driving Force Pro összehasonlítást szeretnék kérni tőletek,miben jobb az egyik mint a másik,meg mivel több a G25 ezeknél a kormányoknál arra is kíváncsi vagyok.
Meg ugye használható PC-vel is a DFP?Mert PS3-hoz írják mindenhol.
Meg az ilyen tizenezres kormányok miben tudnak kevesebebt mint a MOMO meg a DFP?
Rfactorra használnám legfőképp,de sok autós játékot ki szeretnék majd nyílván próbálni a kormánnyal -
ribarszki
őstag
A kérdéseid 90%-ra választ találsz, ha kicsit visszaolvasol.
Röviden Momo vs. DFP. Egyértelműen DFP! Újabb, nincs pedálhiba mint a momo-nál nagyon kevés meghibásodás. 900fokos kormányzási lehetőség, tökéletes pc-hez, csak a netről kell a driver hozzá.
A g25 alumínium, igazi varrt bőrrel, két FFB motor van benne, .... a többit mások elmondják, mert g25-t még nem hajtottam.
Én rfactorozok mindig, ill race07 és a DFP több mint elég. Megane trophy, f1, wtcc... mindre nagyon jó.
De mások is ugyan ezt fogják írni. -
Teasüti
nagyúr
Mi az, h gátló okozta hatás? Mi az a gátló?
Meg rugó? :S
Centering spring kicsit más, mint írtad.
Az az abszolút középállásba húzza vissza a kormányt. Én ezt levettem 20%-ra, mert ugye a valóságban is van iylen jelenség, csak nem ennyire brutális. (meg 20%-on már nem húzza vissza középre, ha állóhelyzetben van a kocsi!! mert az milyen lenne már) De powerslide esetén ugyanúgy ellenkormányoz.De spring meg damper az nekem ködös. Ezt ki tudnád fejteni bővebben?
Hát, nem azt mondom h kevés, mert mint írtam, az ellenkormányzásos meg kormány ráncigálós effektek jól elfeledtetik velem a "rázós" effektek hiányát. Szal szerintem csak nincs elég jól kidolgozva az ff a játékokban úgy általában. Azért tudnám díjjazni, ha csak azt a pár demó effektet viszontlátnám egy-egy játékban, ami a driverben van a kalibrációs résznél. Azok elég élethűen ki vannak dolgozva.
Szóval h érzékeltessem: amikor döngetek hibázás nélkül RBR-ben, akkor egész jó az élmény. De amikor nekiszállok a fáknak, vagy ugratok, vagy bármi extrém, na azokból lóf@szt sem ad vissza a játék.
-
ribarszki
őstag
válasz Teasüti #2738 üzenetére
Hogy mindenkinek tiszta legyen, (De nekem sem az )
A damper nincs hatással az autó rázására, ha pl kőre mész. Kipróbáltam.
Viszont! R-factorban f1modnál az autó beállításánál találni két érdekes pontot.
Első a springs - rugók. Az autó energiaelnyelő részei. Ugyebár lehet puhábbra és keményebbre állítani. Most nem megyek bele a működésébe, mert nagyon hosszú lenne.
Második a dampers! Vagyis a dugattyúk. A dugattyúk olajjal töltött rázkódáselnyelő elemek, melyek a rugó mozgását szabályozzák. Amíg a rugók azt szabályozzák, hogy az eleje mennyire süllyedjen le, addig a dugattyúk a lesüllyedés arányát (sebességét) kontrolállják.
A dugattyúk 4 irányba állíthatóak. Lassú és gyors (slow and fast) - huppanó, kerékvető, mikor az energia a rugóba kerül. Illetve lassú és gyors visszapattanás (slow, and fast rebound) amikor a terhelés távozik a rugókból. (Halifun fordításából)Ergo mivel a kormány driverében a spring és damper beállítások hatására nem változott a kormány berázása kerékvetőkön, ezért gondolom, hogy az előbb említett setup beállítások alkalmával változhat valami. Vagyis a megoldást nem a pályaviszonyokban, hanem az autókban kell keresni. De ez csakk tipp, és még nem próbáltam, hogy milyen a vezetés, ha feljebb nyomom a százalékot, a garázsban pedig extrém értékben eltolom például a dugattyúkat. De ha kipróbáltam leírom. Mégegyszer, csak egy tipp volt.
Nem értem a kérdést. low-budgetet a DFPvel??? Hát miért nem jöttél hamarabb, akkor most DFP-d lenne Csak vicceltem.
-
neilszab
őstag
válasz ribarszki #2739 üzenetére
Nos elősször is, nagyon szépen leírtad, hogy mi az a dampers, de talán egy szóval is megúszhattad volna dolgot, ha leírod, hogy "lengéscsillaptó"
Amit mindenkinek meg kell érteni, hogy a FFB nem arra való, hogyha nekimész egy fának, akkor átnyársalja a testedet, meg hogy minden az autót érő hatását átvezesse a gurulósszékedbe. Az FBB csak a futómű visszajelzéseire szolgál és egyáltalán nem kell hogy széjjelrázza kezedted és a testeden érezd a G-ket, gondoljátok csak végig, hogy egy igazi autóban valójában mennyire kevés visszajelzés érkezik konkrétan a kormányról (ha szervós, akkor kábe meg semmi). Az hogy néha ráz össze vissza, mint a barom (pl fékezéskor, vagy a motorezonancia), azok csak mesterséges effektkeltések, amit beleprogramoztak me' milyen állat má!!!! ....dee csak fenntartásokkal nevezhetők valóságosnak.
Erre tipikus példa az ISI motoros játékok (rF, F1C, GTL, RACE, GTR), ahol az FFB csak műgenerált állefektekből áll (a plr fájlban lehet állítani vagy 30 műefektett az FFB-hez), és nehezen nevezhetők csak valóságosnak. Van egy RealFeel nevű plugin hozzá, az némileg javít vmit a dolgon. Az LFSben például az FFB valósan a futómű adataiból számolódik, és ezért sokkal kevesebb effekt fedezhető fel játék közben a kormányon.
Amúgy, damper és spring érték sztem vhol 0 és 25 % között a használható, de igazából nem sok dolog múllik rajta, engem inkább csak zavar. A central spring pedig azért fölösleges, mert a kerékösszetartásból adódóan nagyobb sebességnél úgyis középre húzza a kormányt a futómű, fölösleges ezt még egy "szervóval" is megtoldani.
Szóval nagy általánosságban azért nehéz bármit is mondani erről (okosan és tudományosan megalapozva), mert a játékok effektjeinek nagy része, csak "átverés" és "megtévesztés", nem a egészen a valós fizikai törvényeken alapulnak, és ez minden játéknál más és más, a driver beállításait is máshogy kezelik, pffffff.....
....tehát ember legyen a talpán aki megmondja a tutit.[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Teasüti
nagyúr
válasz neilszab #2740 üzenetére
Nos elősször is, nagyon szépen leírtad, hogy mi az a dampers, de talán egy szóval is megúszhattad volna dolgot, ha leírod, hogy "lengéscsillaptó"
Jaja de ezt eddig is tudtam. Sose gondoltam volna, h ennek (FFB) köze van a kocsi futóművéhez... Ezt most hallom először. Pedig most átgondolva annyira adja magát.
De hol van az leírva, h az FFB-nek csak a futóművekhez van köze?Amit mindenkinek meg kell érteni, hogy a FFB nem arra való, hogyha nekimész egy fának, akkor átnyársalja a testedet, meg hogy minden az autót érő hatását átvezesse a gurulósszékedbe.
Neeem??
Akkor mire?....dee csak fenntartásokkal nevezhetők valóságosnak.
Maga a virtuális világ is csak fenntartásokkal nevezhető valóságosnak.mert a játékok effektjeinek nagy része, csak "átverés" és "megtévesztés", nem a egészen a valós fizikai törvényeken alapulnak
Maga a játék nem átverés? Ha 100%-ig valós fizikát akarunk, akkor kimegyünk az utakra és pilótának képezzük magunkat. Minden ami virtuális, az max csak jó közelítés lehet a valós világhoz.Amúgy sok igazság van ebben, megint tanultam vmi újat.
-
Teasüti
nagyúr
RBR-ben a kocsi részletes konfigurálhatóságához van vkinek vmi doksija hülyéknek?
Mert bár tudom, h mi micsoda, meg mit állít. De nem tudom, h ezek az apró dolgok miben befolyáoslják az összképet, illetve nincs viszonyítási alapom, h mi minek felel meg.
Pölö a 240 kPa-s guminyomás az kemény, vagy puha? Stb.
Lengéscsillapítokhoz meg hozzá se tok szólni, azt se tom, h az amit látok, az sok, vagy kevés az adott szituban.Arra akarok kulyukadni, h vhogy össze kéne egyeztetni az értékeket a "low, medium, high" ill. "soft, hard" fogalmával, amit már megszoktam a többi játéknál.
Utána már lehet finomhangolni...Kéne vmi "manual", amiben halandók számára közérthetően le vannak írva ezek.
-
Teasüti
nagyúr
válasz ribarszki #2744 üzenetére
Most lusta voltam számolgatni bar-ra. De leehet azt állítani akár 400-ig is.
Ezért nem igazodok ki a dolgokon.
Amúgy ez a legegyszerűbb példa volt, mert egy gumit belőni még a hüléynek is megy. De amikor a futóművekre kerül a sor, akkor az a 80 KN a rugóknál az sok vagy kevés?
Kapisgálod már, h mire célzok?Elképzelésem sincs ezekről a dolgokról, mert más játékoknál csak annyit látsz, h puha meg kemény, stb. Jobb játékokban vmivel több lehetőség van a csúszkával, de számszerűségek egyiknél sincsenek.
[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
válasz Teasüti #2742 üzenetére
Khmm....
Igen, itt lehet a félreértés. A kormánynak nem feladata érzékeltetni a kocsi és a kasztni minden egyes rezdülését, hanem csak a közvetlenül a futóműből eredő hatásokat. És az már csak egy plusz dolog, hogy a játékészítők próbálják további efektekkel színesíteni az érzékelést, hogy a sok kis lükegyereknek leessen az álla, hogy:
úúúú, anyááád, mekkorát ütött a kormány, de kiráááály!!De ez az igazi kocsikban sincs így, a legtöbb visszajezést a kasztin adja, meg a G-ék!
azt hogy nem valóságos, az úgy értettem, hogy az ISI engine-es játékoknál, nem egészen pontosan a futómű adataiból számolja a hatásokat a játék (mint pölö, az LFS), hanem vmi trükközés van...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
aphra2
aktív tag
válasz Teasüti #2743 üzenetére
Manual:[link]
Ezzel el leszel egy darabig .
Ha van kedvenc autód és pályád, akkor össze dobhatok egy kb vezethető setapot, mert az alapbeállitásokkal szinte vezethetetlen.
A két pach-t felraktad? (1.1, 1,2 ?)
Egyébként rohadt nehéz a játék, ha nem vagy rally fanatikus akkor nem biztos hogy tetszeni fog.
Ha bármi kérdés van jöhet.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Kiko81
csendes tag
Sziasztok!
Vettem egy Saitek R 440-es kormányt. Nem szívesen tettem, de mivel nagyon olcsó volt és force-os, így nem hagytam ki.
Nos, a probléma az, hogy a NFS Pro Street-tel próbáltam ki eddig, és hiába választom a separated módot a pedáloknál, tehát hiába teszem külön tengelyre őket, mégis a játék indulása után a menüben magától lépked, vagy lefele vagy felfele. Beállítástól is függ.
Viszont logitech MOMO kormánnyal működött a pro street.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a megoldás?
Köszi -
Teasüti
nagyúr
Wow pont erre gondoltam, KÖSSZIII!!!
Valójában nem hittem, h létezik is ilyen kézikönyv, de ebbe akkor most beletrafáltam.Szinte vezethetetlen? Most toltam végig a játékot novice-on. (az ellenfelek nem okoztak vmi nagy kihívást az időket illetően, 1-2 perces előnyöm volt végig)
Jah, default kocsi beállításokkal!Patch-ek nincsenek, majd utánanézek. Neked eredetiben van meg? Patchek mennek törttel is?
A rohadt egy kis túlzás, bár ez a legkeményebb az összes közül. Azért ha belelendülök akkor elég jól érzem a kocsit és ritmusban vagyok a pályával is.Az egyedüli fejfájást a beton pályákon lévő hajtűkanyarok okozták. Azt még most se tudtam megtanulni rendesen. Meg a powerslide-okkal is gyakran kicsúszok.
Jah meg állandóan ripityára zúzom a kocsit, szal a "safe" tapasztalataim után "realistic"-on öt menetből talán egyszer ha végigérnék a pályán. Persze óvatosan nem megy...
Mindig padlógázzal kell menni és bezúzni a kanyarokba!Ez a játék mennyire játszható neten? Nagy sávszéligénye van?
Multi h müxik? Mindenki egyszerre megy a pályán? Fizikailag lezúzhatod a másikat, vagy csak ghostcar-ként van jelen a delikvens?szerk: jah még vmi, ahogy magamon észrevettem, eléggé nyűvöm a kormányt RBR alatt. Milyen hamar lehet kinyírni így? Vagy mennyi a szavideje a kormányoknak általában? Van akinek a keze alatt már "elkopott"?
Mert az onroad szimulátorokat a baletthez tudnám hasonlítani, míg a rally-t meg a brake-hez. Érzitek a kontrasztot? Pölö rFactornál egyáltalán nem kell rángatni a kormányt, sőt még csak gyorsan tekerni sem...[ Szerkesztve ]
-
aphra2
aktív tag
válasz Teasüti #2749 üzenetére
Patch-ek:[link] ezek mennek mindennel.
Van netes játék de nem egymás ellen egyszerre, hanem az idő ellen, és egymás idejei alakitják ki a helyezést egy-egy bajnoki fordulónál. (mint a valóságban))
Momo-ra: sajnos elég hamar kikopik a tengely és akkor némi lötyögése lesz.( Mielőtt kifütyülnek minket, ha további kérdés van az jöhet priviben)
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen