Hirdetés
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Engineer -
csendes tag
A tengeralattjárós játékok közül a Silent Hunter III messze a legjobb. Legalábbis szerintem, mert nagyon jó hangulata van, több uboot-ot ki lehet próbálni, van fejlődési lehetőség... stb.
Mostanában nincs sok időm leülni elé, de mikor megjelent, akkoriban a tenger fenekére küldtem rövid úton több mint 300.000 tonnát...
Ami engem zavar, az az, hogy a carrier módban csak patrolra küldenek, semmi konkrét küldetés, vagy ilyesmi. Ja, meg az, hogy halál egyedül kell nyomulni, farkasfalka-taktika meg sehol.
De azért nagyon jó kis game, aki szereti a témát.
Viszont az IL2 minden vitán felül áll. A legjobb, legéletszerűbb repszimulátor, mely valaha készült. A kedvencem.A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.
-
Engineer -
csendes tag
Max 2-3 hét alatt, ahogy időm engedte. Asszem 14-15 patrolnál járok, abból jött össze ez a mennyiség. A legénységem már meglehetősen dörzsölt (osztottam az előléptetéseket szépen), a hajó fel van szerelve mindennel, ami akkoriban volt.
Persze főleg az utolsó pár küldetésben jött össze sok, a konvojok miatt. Sikerült elpusztítani 1 teljes(!) konvojt, torpedóval + fedélzeti ágyúval.
Az ilyenek jól megdobják az elsüllyeszetett tonnákat!A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.
-
Engineer -
csendes tag
Én azért hagytam abba a Top-Gun illetve az Aranysas vásárlását régen, mert nagyon untatott, hogy hosszú oldalakon taglalták a különboző bombák, fegyverek, technikai specifikációit. Minden gépnek a gyári száma is le volt írva, ami számomra teljesen érdektelen/használhatatlan/unalmas volt. Pedig a valóságban is repülök, úgyhogy igazán nem az érdeklődés hiánya volt a probléma. Egy-két szerzőt személyesen is ismerek, és, hogy pártatlan legyek: világháborús visszaemlékezéseket, történeteket szerettem. Később azért fordultam az Aero Magazinhoz, mert számomra sokkal érdekesebb, megfoghatóbb (jórészt) civil repüléssel foglalkozik. Lehet, hogy vannak benne pontatlanságok, de hol nincsenek?
A regiment milyen?A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.
-
Engineer -
csendes tag
''...például Hartmann 302 győzelme mellett...''
Úgy emlékszem, Hartmann 352 légigyőzelmet aratott, de akár 302-vel is toronymagasan verte volna a szövetségesek legjobb ászait... Elképesztő, hogy az a néhány pilóta (gondolok itt a legeredményesebbekre) mennyire jól repült és sokszáz gépet le tudott lőni!
Meggyőződésem, hogy a Bf109 nem volt annyira elavult, mint ahogy egyesek sugallják. Kétségtelen, hogy a Me262-t jóval hamarabb be kellett volna vonni a sorozatgyártásba/csapatszolgálatba, nem pedig erőltetni a villámbombázóként való hasznosítást.
[Szerkesztve]A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.
-
Engineer -
csendes tag
válasz Rommel6600 #1501 üzenetére
Tekintve, hogy a Bf109-et is folyamatosan fejlesztették, ebből és a korabeli elbeszélészek alapján gondolom, hogy nagyon jó gép volt az. Igaz, hogy a teljesítményét olykor csak erősebb motor beszerelésével fejlesztették + nagyobb fegyverterheléssel (a sárkányát nem módosították olyan ütemben). Ezáltal folyamatosan nőtt a felületi terhelése, (ami a vezethetőségre rossz hatással van), de a pilóták nagyon szerették.
Én pl. nem szeretek olyan géppel repülni, amivel nem találom meg az összhangot.
Nyilván a háború második felében már voltak olyan gépek, amelyek egészen más/új koncepció alatt születtek, így értelemszerűen a továbbfejlesztett verzióik is jobbak voltak (gondolok itt pl. a FW-190 verzióira), mint a Bf109.A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.
-
Engineer -
csendes tag
A nagyobb tragédia szerintem az, hogy semmiféle repülőgépet nem gyártunk manapság...
Bár, ha jobban megnézem, akkor szinte semmilyen járművet sem (remélem nem kívánja idesorolni senki az idetelepített összeszerelő üzemeket)!
Jó lenne, ha saját termékeket tudnánk fejleszteni/gyártani, mint régen.A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.
-
Engineer -
csendes tag
Sajnos igencsak komolytalan, az a mennyiség, amennyi buszt gyártunk az Ikarusz vonalon. A határőrség is Volvo buszokat vett és az itteni Volvo szabta testre azokat.
A Rába gyár is hasonló cipőben jár, és csak a hadsereg speciális igényeinek megfelelően alakítják át a gépeket. Én nem hinném, hogy ez ''gyártás''.A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.
-
Engineer -
csendes tag
válasz JagdPanther #1552 üzenetére
Azt hiszem, hogy sem Lengyelország, sem Szlovákia nem készül semmiféle háborúra, az Osztrákokról nem is beszélve. Lengyelországban nagymúltú repülőgépgyár van (pl. ott gyártják a Lak vitorlázókat, amelyek a világ élvonalába tartoznak), Szlovákiában van a Zlin-gyár (a mai napig gyártanak jó sportgépeket), az Osztákok, meg hatalmasat alakítottak a Diamond sportgépekkel... (Csak a repülőgép vonalat és a környékünket vizsgálva) Úgyhogy, attól tartok nem állja meg a helyét a fegyverkezéses párhuzamod.
Ja, és kifelejtettem, hogy Rubik Ernő-ék sem háborús nyomásra fejlesztettek baromi jó repülőgépeket.
[Szerkesztve]A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.
-
Engineer -
csendes tag
válasz Engineer - #1561 üzenetére
Bocs, a Zlin gyár Csehországban van, de a lényeg ugyanaz.
A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.
-
Engineer -
csendes tag
válasz #65675776 #1563 üzenetére
Több olyan repülőgép létezik, amelyet itthon találtak/fejlesztettek ki, de az itteni hozzáállásnak köszönhetően inkább kivitték külföldre.
Igen, a buszgyártás jelentős volt, de Te is leírtad a lényeget - csak volt! (Az egész eszmecsere innen indult.)
Szerintem Rubik-ék sok típust és nem olyan kis szériát csináltak (ennek az országnak az igényeihez megfelelő mennyiséget). Pl.: az R-22 Góbé-t, amelyet ma is használnak (én is azon kezdtem a repülést és bizton állíthatom, nagyon jó kis gép vitorlázó kiképzésre).
Pl.: nálunk a vitorlaműhelyben több vitorlázógépet javítottak, amelyet néhány kosárban hoztak... Kérdeztem is, ''-Nem egyszerűbb legyártani inkább? -De, egyszerűbb lenne, meg is vannak a sablonjaink, csak a gyár (természetesen) nem ad rá engedélyt, így marad a legózás''.
Szóval minden technológia megvan hozzá (persze itt is olyan volumenben, amennyire jelen pillanatban szükség van.)A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.
-
Engineer -
csendes tag
Rossz nézni, hogy ez a remek topik így pang az inaktivitástól...
Szóval ez egy UP lenne.A tapasztalat olyasvalami, amihez csak közvetlenül azután jut az ember, hogy szüksége lett volna rá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Ford topik
- Formula-1
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futás, futópályák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Router gondok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen