- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
válasz zLegolas #430 üzenetére
Szia,
Engem a homokfúvásos bordaszínezet-eltávolítás izgatott fel, ugyanis mindenféle lehetetlen színekben kapható VGA ramra hűtőborda, de normál alu színben nem.
Nekem lenne olyan bordám, ami kék, és le kellene csiszoltatni róla a színezést. Tudnál ebben valahogy segíteni? (Látom, te veszprémi vagy, de hátha...)#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
-
Yutani
nagyúr
-
Yutani
nagyúr
Srácok, a közös táblában gondolom azonos tesztkörülmények és beállítások lesznek alapul véve, és úgy lesznek beillesztve az eredmények, ugyi?
Egyébként én is készülök egy extrém Voodoo3 3000 AGP teszttel...#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz Májsztró #1856 üzenetére
Mivel erősen gyanítható, hogy a tesztekben nem számít, hogy egy V3 alatt 1,5GHz-es vagy 2GHz-es proci van, én nem is erre gondoltam.
Én arra gondoltam, hogy a V2-SLI-től felfelé minden 3dfx kártyát 1024*768@16bit beállítással kellene tesztelni, hogy össze lehessen vetni a V2-SLI-t még akár a V5-5500 kártyákkal is egy táblázatban.
Valaki fentebb írta, hogy semmi értelme van 800*600/16bit eredményt összehasonlítani egy 1024*768/32bit eredménnyel. Ezt mondom én is.#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Jut eszembe, hétvégén megcsináltam a Voodoo3 3000 AGP + Zalman 80HP-D+OP1 projektet. Hát, mit ne mondjak, nem volt problémamentes a felrakás, és így nem is lett tökéletes az összkép. Képeket nyomjak?
Tuning: eddig 195/195 MHz-en tökéletesen lefutnak a 3DMark-ok. 200/200 már texturahibát csinál 3DMark2001-ben, ki kellene tesztelnem a 195-200 közötti intervellumot.#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz cskamacska #1926 üzenetére
A kártyámon 6ns ramok vannak (=166MHz), így szerintem a 195MHz nagyon szép teljesítmény tőle. GAI is mondta, hogy általában a memória a szűk keresztmetszet tuningnál, nem a V3 chip. (Nem írok GPU-t, mert csak a GF256-tól felfelé hívjuk GPU-nak a videochipeket.)
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
-
Yutani
nagyúr
Na itt egy kép a Voodoo3 projektről:
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz cskamacska #1952 üzenetére
Köszi srácok!
Fényképekkel dokumentáltam az összeszerelési műveletet, úgyhogy tudok minitesztet írni róla és a tesztelés eredményéről. Illetve a teszteléshet be kéne dobnom a kártya alá a K7S5A+TB1333 kombót, mert most egy 566@850 Celeron van alatta.
Apropó, melyik a legjobb Win98SE meghajtó ehhez a V3 3k kártyához?#tarcsad
-
-
Yutani
nagyúr
válasz Májsztró #1979 üzenetére
Voodoo3 + Zalman D projekt:
Tegnap lecseréltem az 566@850+SDRAM alapot egy 1333MHz ThunderBird+DDR tesztágyra, és ezzel tolom újra a teszteket.
Jelenleg a maximum órajelek belövésével foglalkozom, elég nehéz megállapítani, mert ami órajel egyik programban még nem okoz hibát, egy másikban már igen...#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Jut eszembe, 3 éve csináltam egy 3dfx nosztalgia-topic-ot: [link]
Akár azt is lehetett volna folytatni...#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
-
Yutani
nagyúr
Fiúk,
Ha valaki kőkemény retro gépet akar építeni a Voodoo kártyája alá, ajánlom figyelmébe: AMD K6-III+ 450ACZ
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz cskamacska #3124 üzenetére
Kíváncsi lennék, hogyan teljesít ez a dual K7 egy mai Athlon X2 ellenében, az lehet a legkisebb 3600+ is... Nem tud valaki tesztet?
Coulthard: a PCI buszos FX-eknek a Vista eljövetele lehetett volna egy nagy dobás, ahol is az Aero felülethez megvan a DX9 támogatás. Márpedig általában az AGP-vel vagy PCIe slottal nem rendelkező PC-k alaplapi VGA-ja nem DX9-es, így lehetett volna nagy üzlet a PCI FX az Aero felülethez, de nem lett.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
Tudjátok, mi okozhat fejtörést a retrózni vágyóknak? A monitor!
Ha az ember új LCD monitort akar venni, amellett, hogy 1 monitort használ 2 vagy több géppel (KVM elosztóval), és retrózni is akar, akkor el kell gondolkodnia, hogy milyet is vegyen? Manapság nagyon elterjedtek már a wide monitorok, amik Windows alatt marha jók, meg a modern játékokban is sokkal szélesebb a látótér, de a régi DOS-os játékoknál viszont ez hátrány! Elég csak ránézni a BIOS, post és Win boot képernyőre...
Azt nem tudom, hogy a Win95-től felfelé hogyan lehetne megoldani a felbontáskérdést? Unreal Win98SE-n menne mondjuk 1440*900-ban vagy 1650*1050-ben? Rá lehetne venni? Ráadásul egy Voodoo3-mal elő lehetne-e állítani ezeket a felbontásokat? Az oprendszer támoganá?
Szóval, fogas kérdés...
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz uszilard #3262 üzenetére
Néhány játékötlet:
Quake 2-3
Unreal
Unreal Tournament
Incoming
Forsaken
Turok
Serious Sam
MDK2Markok:
3DMark 99
3DMark 2000
Vulpine GLMark (Win98 alatt)Ha Voodoo 1-től kezded a tesztelést, akkor készülj fel a felbontás megválasztásának problémájára: ebben az esetben 640*480-ban le kéne tesztelni minden kártyát, majd a V2 800*600 felbontásának megfelelően is, amiből kimarad a V1, de ugyanakkor nem lenne rossz egy 1024*768-ban történő tesztelés sem, de azt csak a V2-SLI-től kezdve.
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz uszilard #3272 üzenetére
A Half-Life-hoz a Valve a Quake 1 motorját licenszelte, majd erőteljesen átalakították, írtak hozzá vázanimációt és D3D támogatást építettek bele.
Sokan azért hiszik, hogy Q2 motorra épül, mert anno ez terjedt el tévesen a médiában (lásd Gamekapocs), és ráadásul a látványvilág, a megvilágítás inkább Q2 szintű, mint Q1.
1-2 évvel ezelőtt még én is azt hittem, Q2 alapú, de aztán utánanézve kiderült, tényleg a Q1 motor az alapja.#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz Twinsen2 #3279 üzenetére
Amíg hiszed, addig nem lehet meggyőzni azzal, hogy linkeljük az erről szóló írásokat.
Ha meg nem tudsz angolul, akkor hiába linkeljük, nem fogod érteni.
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
-
Yutani
nagyúr
válasz cskamacska #3388 üzenetére
Ó, ez már elég régóta hirdetve van. Múltkor megkérdeztem a csávót, hogy nem írt-e többet 1 darab nullával az árhoz? Visszakérdezett, hogy nem, de mennyiért érdekelne? Megírtam neki, hogy nem akarom megvenni, de én is foglalkozom ilyen retro cuccokkal, és tudom, mi mennyit ér még nemzetközi viszonylatban is.
Egy szavam van erre az aukcióra: nevetséges
Vaniliásrönk: Nemsokára ki akarok próbálni egy 9500 Pro-t egy SS7 lapban (Asus P5A). A GF4 Titaniumok mennek SS7-ben, de kíváncsi vagyok az ATI-ra!
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz cskamacska #3393 üzenetére
Nem is beszélve arról, hogy ennyi pénzért egy vékonydongájú C2D konfigocskát veszel újonnan. Áh, mondom, hogy szánalmas...
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz VaniliásRönk #3396 üzenetére
Ezt mindannyian tudjuk, akik valamennyire is konyítanak a retro cuccokhoz...
Apropó:
Nem tud valaki egy eladó, működő Diamond Monster II 12MB kártyát?
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
-
Yutani
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #3582 üzenetére
Attól függ. Ha nosztalgiázni akar vele, akkor jó, már ha működik.
#tarcsad
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS TUF Nvidia RTX 3070 OC Gaming 8GB
- ASUS GeForce GTX 1060 OC 6GB GDDR5 192bit (ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING) Videokártya
- Gainward RTX 4070 Ghost 12 GB felbontott videókártya, 36 hó garancia, Áfá-s számla
- MSI GeForce RTX 3060 8GB GDDR6 Ventus 2X OC /újszerű/gyári/csavarmatricás/ (BESZÁMÍTÁS)
- NVIDIA Dell RTX 2060 SUPER 8GB GDDR6
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest