Új hozzászólás Aktív témák

  • gerlaip

    addikt

    válasz Szilvi_3Dfx_ #385 üzenetére

    Hát én is kimaradtam a hőskorból, az első kareszom egy TNT2-es volt, bár 93 körül toltam egy két régi-régi játékot, meg 91 körül tanultam még számtechet Commodore 16-on... De engem is elkezdtett érdekelnia 3DFX tavaly volt egy Voodoo1-esem, meg egy Voodoo3-asom. Az az igazság, hogy télleg valami frenetikus ahogy a Voodoo1-gyes fényeffekteket ad a Quake2-nek a szoftveres renderelés helyett, a Voodoo3 meg egész komoly kártya, kb fele olyan gyors, mint a GF2 mx 400. 2db Voodoo 2 sorba kötve, azt nevezték sli-nek, és ezt elevenítette fel ma is az informatika, kb olyan gyors volt, mint egy Voodoo3. És korát jóval megelőzve tudta azt a sebességet. Csak sajnos rosszul fejlesztettek. Egy VSA100 nevű chipet fejlesztettek ki, emi sajnos lassú volt az nVidia megoldásához képest, bár tudta a 32 bites színmélységet. (A Voodoo1-2-3 22 bitet tudott egy Glide nevű eljárás segítségével, ezzel verve a versenytársak 16 bites megoldásait) És ezt a VSA 100 nevű chipet használták a Voodoo4-hez majd az 5-höz is, abban már 2 illetve 4 darabot használva ebből. Sajnos nem jött be, becsődöltek, és perelték ugyan az nVidiát, aki ellopta tőlük a színmélységbeállítós konzolt, ha jól tudom,(jobbgomb/tulajdonságok/beállítás/speciális/színkorrekció...vagy valami ilyesmi helyen találod) az nVidia megvette a céget.

    PH!-n is olvashatsz Voodoo4 tesztet, meg talán Voodoo5 tesztet is...

    Szerk: Én is elindítottam Max Payne-t a Voodoo3-assal, jól ment. De nekem ment a TNT2-essel is. Processzor kell alá.. ja és medium beállítás maximum...

    [Szerkesztve]

    lámavakond

Új hozzászólás Aktív témák